Stavanger: Rudskogen 15. - 17. august

Anbefalte innlegg

Eg har udstyr te å flensa bremserøyr.

Tror de har sett te heile bilen på biltema.

 

edit: røyrå bøe du lett for hånd

 

Mvh Petter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 helter!! kan dette plukkes opp i morgen ettermiddag en plass?? :tilber:

Trenger det i ca 2-3 dager..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har udstyr te å flensa bremserøyr.

Tror de har sett te heile bilen på biltema.

 

edit: røyrå bøe du lett for hånd

 

Mvh Petter

 

Ja det er jo myke rør, men er redd for at det blir "flate bøyer" på røret om man bøyer for hånd..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bøy forsiktig å ikke alt på en plass da blir det lett flatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe problem å bøye bremserør. Et tips er å bruke et av de gamle rørene å bøye rundt, da får du bra bøyer og det pleier ikke å bli flatt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe problem å bøye bremserør. Et tips er å bruke et av de gamle rørene å bøye rundt, da får du bra bøyer og det pleier ikke å bli flatt

:confused: Skal nok bruke de som mal. Har fått haia til meg både flensesett og krølltang nå så jeg ser lyst på dette igjen: smil : Det blir utskiftning av hele greia, når jeg først får dreisen på det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hæ? Har da aldri vært problem å bøye dette Øivind, bruk de gamle som mal som Frank sier så er det mere enn godt nok ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folkens... jeg er ikke helt på stell med disse nymotens tingene som bremserør og slik, men jeg har hørt at det ikke er lurt å bøye rørene uten tang for da blir de flate og funker ikke helt som de skal. Om det stemmer eller ei vet jeg overhodeet ikke om, men nå har Petter og Petter lånt meg utstyr til dette og da takker jeg ja til det, så om noen av dere Reodor Felgengutta vil demontstrere dette i praksis med bøying av bremserør rundt hodet på hverandre så gjerne for meg. Jeg åpner porten til mitt eget sirkus kl 16:30.. vær hilset til de som kommer innom :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, kanskje jeg tar på meg klovnedrakta og vipper innom, vei beskrivelse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, kanskje jeg tar på meg klovnedrakta og vipper innom, vei beskrivelse?

 

Du får gjøre som resten av gjengen, kjør etter matlukta.. :P Det slår aldri feil, enten så er det middag på bordet, eller så kommer den på bordet etter kort tid.. : rolleyes Du får spørre etter "varmestuen" på Sola...: vinke : Det er iallefall rett ved fallskjermklubben på Solastranden, inne på Solastranden Golfklubb (forøvrig ingenting med bil å gjøre : dum : ) :) Der er det et grått hus med blåe karmer å sånn..og en Indiana Jones hage : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, må si jeg gleder meg til treff igjen nå...

Får vel ta en helaften ved Vestfold Lokallag denne gangen og,

så vi får ta å legge oss nærme de sånn at de slipper å løpe så langt med brannslukkningsapparatet... (joda, det er et ord) :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjell, plass i lavoen te meg på denne turen og? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

... men nå har Petter og Petter lånt meg utstyr til dette og da takker jeg ja til det...

 

Einaste så mangla va at eg og lånte deg noe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Einaste så mangla va at eg og lånte deg noe ;)

 

Kan si jeg har fått pågangsmot fra deg, så takk til Petter, Petter og Petter for all støtte og hjelp :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan si jeg har fått pågangsmot fra deg, så takk til Petter, Petter og Petter for all støtte og hjelp :D

 

Yay! : cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på enn ting...Keffer har så mange tatt fri på mandagen egentligt når me ska til rudskogen ? E det isje bereint at me e hjemma igjen på sundags kveld ? Eller e det det at dokke må ha enn dag å komma dokke på, itte ei harde helg???? HEHE : smil :;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Itte rudskogen ifjor va eg hjemma hall 5, hardt å gå på jobb 7 då ;) + at då kan me ver te treffet e ferdig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt ingen tilhenger dragere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe vel Kjell hvias du fikser et fat øll så tar eg med tappetårnet : smil :

Kommer meg vist hjem fra riggen onsdag 13 august. Så det blir vist tur på meg og i år : rock : uten noen gode bremser på bilen : gråter :

 

Dette betyr at du stiller på banen kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

newsflash: man trenger ikke bremser på banen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt ingen tilhenger dragere?

 

Trenger du dragere eller dragere med henger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette betyr at du stiller på banen kanskje?

 

Får nå se da.. skal se om eg isje får bestilt meg nye bremser mens eg e her ute og skru som f... når eg komme hjem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, må si jeg gleder meg til treff igjen nå...

Får vel ta en helaften ved Vestfold Lokallag denne gangen og,

så vi får ta å legge oss nærme de sånn at de slipper å løpe så langt med brannslukkningsapparatet... (joda, det er et ord) :D:D

 

Man må jo passe på i disse tørre tider, risikoen for skogbrann er fortsatt svært høy :rolleye:

 

Men til deres info, jeg har ikke noe brannslukningsapparat lenger - det lå vel igjen på Våler...? : klø :

 

Tror nok Rudskogen blir græla løye - som dere sier på deres språk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.