Stavanger: Rudskogen 15. - 17. august

Anbefalte innlegg

Ann må jo ver klar!! Du fer bare skriga ut når du vil ha ng hjelp! E jækli go t det moralske støtte greiene altså!: rock :

 

Seff ska eg sei ifra, e nok av seine kvelder ein trenge selskap :)

 

Vi får se da Chris, hvem som stiller på startstreken først ;)

Jeg skal iallefall forsøke å kjøre fletta av deg med min nyinnkjøpte Golfert :evil:

 

 

Kjell, du er velkommen her som pils-langer og pølsegriller : smil :

 

Akkurat, lykke til da, måtte den beste vinne :D

Litt drit å bli frakjørt av en Caddy med høyball på da.. :D:D

 

aner noen dugnadskvelder her jeg.. bare å spørre så kan jeg være vertøylanger.. lyst på et baneprosjekt jeg og nå:)

 

Bare å få i hus :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seff ska eg sei ifra, e nok av seine kvelder ein trenge selskap :)

 

E dei seine kveldan eg e god å ha... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør på Kjell og Petter.. aner jeg en ny innsats for å få tak i et kurant verkstedlokale??

 

Det gjør du.. Hehe.. Har en bil på hånden, men mangler plass å ha den så det står på vent... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så va det offtopic med ein gang. Siden me e så godt i gang så kan eg fortsette litt.

 

Ser der e ein del folk som drive å vurdere ein prosjekt bil. Hadde det kanskje vert ein ide å gått sammen å sett om ikkje me kunne fått tak i någe lokale ein eller annen plass som ikkje e for dyrt kor me kan ver? E jo blitt ein goe gjeng med folk her, så kanskje det kan ver intressant å ver ein gjeng som skrur på samme plassen? Eg ska hvertfall sjekka me mine kontakter om der ikkje e någen så har någe ein plass som me kan leia. Eg har og lyst på prosjekt, men ha dårlig me plass å ver på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E jo en idé d, men me har prøvd på det før, å det å få tak i lokale her te ein øvekommelige pris e ikkje enkelt. Men alltidsvåre kult me ett lokale, så sant det e av greie stand å endel plass. Så eg e me eg om en ildsjel vil dra igang någe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska sjekka litt rundt eg så se me ka me får te.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En må finne noen kjente å leie av..Problemet med lokaler som er til utleie er at er de går for utleie på 800-1000kr m2 i året, og er det større haller må noen betale for "fellesområdet" m.m..

samtidigt er det jo et problem at vi som privatpersoner ikke er mva pliktige i utleieøyemed for utleierene som er det...

 

Dette fant jeg på et annet forum. så skal det bli noe må vi finne noe en gammel bonde har eller noen som har et verksted til overs.. helst i utkanten av Stavanger med tanke på pris...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at flere er ute etter en prosjektbil, kan nevne stille og rolig at "rustfrei" vurderes solgt...

 

Ellers kan det hende x-en til Arne slurer seg bortover til rudskogen, med litt nytt småkos her å der :)

(veit jeg som regel skryter meg opp, og ikke dukker opp men : bh :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har egentlig lyst på prosjekt eg og, men eg har null peiling, og veldig tynn konto. Det jeg har av overskudd blir prioritert Golfen, må få fiksa noe slik at det ikke ser ut som om eg kjøre familiebilen, hehe.

 

Selv om det ikke blir noen prosjekter på meg på lang tid ennå, hadde det vert kjekt med et mekkelokale, slik at vi som bare skal ha fiksa småting har en plass det kan gjøres, og med folk som har peiling tid stede, så kan vi eventulet legge litt i en felleskasse for de timene/dagene vi er der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er ferieønske sendt til sjefå så då krysse me fingran på at eg er fri og e klar for rudskogen! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satse på å stilla eg og :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har eg ordna meg fri, så satse på ein goe helg på skogen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ud så d bler rudskogen på meg og:) Bler faktiskt fysste gang eg sedde fødene mine der borte, har aldri vært der før eg, så d bler jysligt spennanes:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer med litt OT først:) Eg e sugen på noe verkstedslokaler hvertfall!

Så til topic, håper og ber for at golfen e ferdig så eg kan være med dere til rudskogen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ud så d bler rudskogen på meg og:) Bler faktiskt fysste gang eg sedde fødene mine der borte, har aldri vært der før eg, så d bler jysligt spennanes:)

 

Eg har aldri satt mine bein der eg hellar så eg hb eg fer fri. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har satt mine bein der mange ganger, men håper fortsatt på fri :P

Eller det er ikke et tema, skal dit uansett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har en campingvogn vi kan dra med oss da? Rigge den med øl og mat og anlegg :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel.. jeg kommer jo derfra.. Fattern har jo et verksted i Sarpsborg om noen trenger å "stramme" de siste boltene før vi hiver oss på banen :) Gleder meg allerede!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har en campingvogn vi kan dra med oss da? Rigge den med øl og mat og anlegg :D:D

 

Har kanskje en campingvogn jeg kan låne på turen, må sjekke litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har campingvogn, men det er så sinnsykt lite aktuelt å sveise på en krok på golfen for å trekke vogna over!! Vogna er forøvrig tilsalgs for en liten slant ;) Plass til 4-5 "normale" overnattingsgjester, eller det som passer vårt lokallag best: 10-15 stk av begge kjønn..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel.. jeg kommer jo derfra.. Fattern har jo et verksted i Sarpsborg om noen trenger å "stramme" de siste boltene før vi hiver oss på banen :) Gleder meg allerede!

God frank har en plass å skru : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja sjekk det Kjell, hadde vært genialt om vi kunne dratt med en campingvogn bort..

Jeg kan alltids kjøre den bilen som kan slepe om ingen andre vil..

Men hadde jo vært gøy å ha med caddyen og bort da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har campingvogn, men det er så sinnsykt lite aktuelt å sveise på en krok på golfen for å trekke vogna over!! Vogna er forøvrig tilsalgs for en liten slant ;) Plass til 4-5 "normale" overnattingsgjester, eller det som passer vårt lokallag best: 10-15 stk av begge kjønn..

 

Jeg har to biler som kan står som trekkbiler?? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lage et 4-spann med golf\caddy som trekker over heia??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God frank har en plass å skru : rolleyes

 

Hehehe.. Får håpe noe sånt ikke skjer igjen! Forresten stor UP kontroll i Stavanger utover uka gutta så pass på hastigheten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.