Stavanger: Rudskogen 15. - 17. august

Anbefalte innlegg

Ja, d må eg klara. Hvis ikkje ska eg skuan nagen :o

 

Eg sitére deg for sikkerhets skyld, for då greie du ikkje sletta innlegget : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar vel me uren du og petter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar vel me uren du og petter?

 

Får se, får se :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er GTI flott plassert i låven så det blir nok ikke noe einser på meg på rudskogen... satser på å kanskje stille til start neste år... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har endelig fått felgringa, måtte faen meg hente dem sjæl hos posten. Så når jeg er ferdig med ferien begynner jeg å gjøre kjærra klar til rudskogen, bare håper jeg får drivaksel før treffet, ellers må jeg kjøre golfen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk felgringer idag jeg og Frank :D

 

Kjell, ser at du skrive at du stille "kanskje" te start neste år.....kanskje???? Ka meine du med Kanskje???

Klart at du gjør det...!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk felgringer idag jeg og Frank :D

 

Kjell, ser at du skrive at du stille "kanskje" te start neste år.....kanskje???? Ka meine du med Kanskje???

Klart at du gjør det...!!!!

 

Kjeme jo heilt ann på kor mye tid du e villig t å legga ner i bilen min d???? : rolleyes Neida, satse på det, men mye osm må gjers og eg e jo så og sei HEILT uerfaren på mekking på bil som sagt så ting tar sikkert litt lenger tid enn det ville gjort me deg.. hehe.. Med det blotta aua så såg dar ikje ud som om dar va så mye rost på ann då, men det vil jo visa sg når er rive av asfaltpladene.. hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var nesten bare å smelle sammen igjen den kjerra di tjell, "ju løkki bææstarr":p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil eg tro, har sagt det heila tiå eg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då blir det visst Rudskogen på meg og, hvis de isje gjer seg græligt vrange på arbei då, med at eg isje får fri de nødvendige dagane, men forhåbentligtvis så går det heilt sikkert fint. Får Morten fri, så ska eg og ha fri !!!! Tysse va snille å ga meg enn plass i passasjersete på A6`en :) Sette stor pris på det Christer !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No probs ;) desto mer desto bedre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har mulighet til å ta med seg en henger med et stk s2 t/r rudskogen? Sånn i tilfelle driiiten går til helvette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar du ikke sjansen på flere bøter? hehe.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nogen så he peiling på avgang/hjemkomst tid til rudskogen. Reise me fredag morning å komme hjem sundags kveld ?

Bare sånn med tanke på fridage fra jobb !!!

E det oppmøte på statoilen på ålgård sånn så dokk hadde på Vålerturen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok det ja :) Fint om alle kjører sin egen bil, for det er kjipt med 20 stk og 5 biler :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har mulighet til å ta med seg en henger med et stk s2 t/r rudskogen? Sånn i tilfelle driiiten går til helvette

 

Skal vi ikke leie autolink til hjemturen? :P Regner med at GTI'en blir å se rundt ei furu i en sving på banen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kunne vært en ide, er med på alt jeg bare bilen kommer seg til stavanger igjen, men hadde vært greit å hatt den på henger begge veiene så kunne jeg jo ha kjørt knirke golfen, eller evt bare drikki og sitti på med noe. Ingen som føler de ha en bil som takler henger og som har lyst til å kjøre? premien kan være et privat strippeshow av rune og klugen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka e vekta på bilen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ca 1450 + henger, skal prøve å leie tilhenger spesialisten sin, den er ganske lett og veldig god å kjøre med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ca 1450 + henger, skal prøve å leie tilhenger spesialisten sin, den er ganske lett og veldig god å kjøre med

 

Oki d bla d vist ca 200kg for mye for golfen min ja : smil : (inklusiv henger kan trekke 1400) kan sikkert få lånt bil av gammlingene til å trekke med. vil da ikke merke at den henger på en gang...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært sjefs det, får si ifra hvis det går i orden, så får jeg leid hengeren. Så er det bare å få gang på bilen igjen, har nå ila kommet nesten alle delene jeg venta på så nå har jeg nok å henge fingrene i etter ferien :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har eg fått fiksa meg fri på fredagen å mandagen te Rudskogen :D JEEEEEEEYYYY!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge klugen!!! :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å eg har fått fiksa meg fri på fredagen !!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.