15-års jubileumsteff på Rudskogen 16-17 August 2008

Anbefalte innlegg

Beklager, men vi tillater ikke kjøring med MC.

 

Forøvrig er det bare klubbmedlemmer med VW og Audi som har anledning til å kjøre på banen.

 

Husk hjelm ;)

 

 

ok den er grei:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om det er kortterminal eller om vi må ha med kontanter? : klø : Jeg mistenker at det er mange som ikke er vant til å ha med så masse kontanter, og kanskje ikke tenker på at det evt. ikke går an å betale med kort... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om det er kortterminal eller om vi må ha med kontanter? : klø : Jeg mistenker at det er mange som ikke er vant til å ha med så masse kontanter, og kanskje ikke tenker på at det evt. ikke går an å betale med kort... ;)

 

hver gang jeg har vært der å kjørt har jeg alltid betalt kontant er ikke sikker på om det er kort der.

men er jo bare å ta med kontanter for å være sikker!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For alle klubbrelaterte transaksjoner har det hittil vært (og er det helt sikkert fremdeles) en rull med penger som gjelder. Hvis folk glemmer kontanter er det ikke verre enn å ta seg en rask tur til minibanken i Rakkestad - rett ved siden av Essostasjonen i enden av Storgata (dersom du kommer retning fra Rudskogen).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klubben disponerer ikke kortterminal lenger, det er kun kontanter som gjelder :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klubben disponerer ikke kortterminal lenger, det er kun kontanter som gjelder :)

 

Takker og bukker Charlotte :) Da er det presisert i tilfelle andre også husker å ha sett en kortterminal en gang i tiden ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøveskilter er også tillatt på Rudskogen i tillegg til biler med motorsportlisens. I tillegg må støynivået på bilen ikke overskride 100dB.

 

Vil det si at det er lov å kjøre med klistreskilt fra BT? eller er det stålskilter prøveskilter det er sakk om?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det si at det er lov å kjøre med klistreskilt fra BT? eller er det stålskilter prøveskilter det er sakk om?

 

Er jo prøveskilt uansett om det er lagd i plast eller alu vel?

 

Kan vi rigge oss opp på campen når som helst på fredagen?

Hadde vært morro å sett litt kjøring fra Sportbilklubben også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det si at det er lov å kjøre med klistreskilt fra BT? eller er det stålskilter prøveskilter det er sakk om?

 

Dagsprøvekjennemerker skal også være tilatt ja.

 

Er jo prøveskilt uansett om det er lagd i plast eller alu vel?

 

Kan vi rigge oss opp på campen når som helst på fredagen?

Hadde vært morro å sett litt kjøring fra Sportbilklubben også.

 

Ja.

 

Men vi må respektere at de er de som har leid banen på fredagen, og ikke braute frem med at vi kan gjøre hva vi vil fordi vi er fra Vacn og skal være der resten av helgen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men vi må respektere at de er de som har leid banen på fredagen, og ikke braute frem med at vi kan gjøre hva vi vil fordi vi er fra Vacn og skal være der resten av helgen ;)

 

Hadde ikke tenkt å braute så mye (ihvertfall ikke før 2200 på kvelden;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo ut som været kan bli greit også.

Ruskogen_vær.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper virkelig ikke det regner den lørdagen, da havner vel jeg i sandfella etter første sving, heh..

Hadde jeg bare hatt råd til skikkelige rasinghjul..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det betyr bare at man må ta med seg to sett hjul: 15" for våte forhold og 14" for tørt. 1,5'en røyk ut av vinterbilen i dag og i morgen flytter en 1,8 med vesentlig bedre fremdrift inn. Dette blir så bra så atte':D.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1,5'en røyk ut av vinterbilen i dag og i morgen flytter en 1,8 med vesentlig bedre fremdrift inn. Dette blir så bra så atte':D.

 

Vil det si at det blir rød og ikke grå einser på treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det si at det blir rød og ikke grå einser på treffet?
Teknisk sett så tror jeg den er grå, men utenpå blir den rød om jeg ikke tar feil.

 

Get it? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Teknisk sett så tror jeg den er grå, men utenpå blir den rød om jeg ikke tar feil.

 

Get it? ;)

 

Ganske nær der, ja, men bakbremsene blir "røde", ettersom jeg ikke gidder flytte over bærearmer/bakaskel med polyforinger. Ellers er det teknikk folk vil dra kjensel på;). Men det er ikke verre enn å åpne lasteventilen litt, så skal man få skrubba med tromler bak også:D.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Teknisk sett så tror jeg den er grå, men utenpå blir den rød om jeg ikke tar feil.

 

Get it? ;)

 

Ganske nær der, ja, men bakbremsene blir "røde", ettersom jeg ikke gidder flytte over bærearmer/bakaskel med polyforinger. Ellers er det teknikk folk vil dra kjensel på;). Men det er ikke verre enn å åpne lasteventilen litt, så skal man få skrubba med tromler bak også:D.

 

Oki : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da ser det ut til at jeg blir klar med passaten men tror ikke jeg kommer før evnt tidlig lørdag.

noen som har noen ok 15" med sommerdekk å låne bort :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer med S2n og forhåpentligvis en gammel 80Q med gassere : smil :

 

Blir bra vær, garantert ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir grymt! Håper det blir penvær slik at jeg får noen runder på banen :) Ellers blir det jo konstant hjulspinn og masse understyring...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir grymt! Håper det blir penvær slik at jeg får noen runder på banen :) Ellers blir det jo konstant hjulspinn og masse understyring...

 

Har du ikke ESP og ASR og masse finelektronikk da? :P

 

sitter som quattro det da ! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det vaske murligheter på rudskogen?: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det vaske murligheter på rudskogen?: vinke :

 

 

Ja, men begrenset. Rudskogen har ikke innlagt vann og vi kjøper derfor vann på tank. Når denne er tom, så får vi dessverre ikke nytt vann. Så vi oppfordrer alle til og komme med ferdig ren bil, og for de som må vaske så oppfordrer vi til og bruke så lite vann som mulig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.