15-års jubileumsteff på Rudskogen 16-17 August 2008

Anbefalte innlegg

Har bil, men ikke fører:( Så viss noen vil kjøre Corradoen ifra Larvik og bort på Søndag, så er det bare å melde seg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer bra :)

Følgende koordinater burde gi deg beskjed om at du har ankommet din destinasjon omtrent idet du ruller inn porten :)

Breddegrad 59,365173

Lengdegrad 11,265106

Takker! Men er ikke her? Fikk opp et sted midt mellom eidskog og mangen på gps'n.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemningsrapport fra Camp Vestfold!

teltet holder 20+ personer og tempen er 20+ takket være to fulle kulegriller! Stemningen er på topp og planlegging av hevn mot ole oppsahl er underveis!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker! Men er ikke her? Fikk opp et sted midt mellom eidskog og mangen på gps'n.

Det stemmer at det er Rudskogen Motorsenter : ja : Så får du plottet den inn på GPS'en til i morgen, så er det stor sjanse for at du får med deg et av de største treffene klubben har hatt på Rudskogen :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Juling venter!
: haha :
Har du afro??

Moooorro treff : smil : Får løpe og ta mer bilder nå som folk har begynt å stille ut!

Dsc_0961.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare komme med konstruktiv kritikk etter en fin helg der det meste har gått veldig bra, rett og slett ett godt gjennomført treff!

Men en ting var ikke bra, og det er at når klokken er 1300 på søndag, dvs banekjøring endelig begynner etter kirketiden, så begynner man å gå rundt hele banen for å vise sporvalg, bremsepunkter og tangeringspunkter. Det tok 50 minutter av banekjøringen!!! HALLO! : dum :

Vil bare si at førermøtet kunne gjennomføres tidligere i kirketiden og rundturen rundt banen kunne da vært gjennomført tidligere slik at kjøringen faktisk kunne startet 1300...

Håper dette lar seg gjøre neste treff..: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et flott treff på Rudskogen.

Bare synd det er så trangt oppå plassen, siden gocart banen var i bruk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et meget bra treff! Hyggelig atmosfære og greie folk! Gleder meg allerede til neste år..

Hadde meget hyggelig selskap i bilen på vei hjem også! Det var de to nordlendingene Tom Samuelsen og Jørg1 Samuelsen som stod for underholdningen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Off da er det bare å sette seg ned og vente til Funes. Bare så kjipt det er så lenge til:(

Takk for ett meget hyggelig treff. Vi stor trivdes hvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for ett bra treff!!!

*frister med gjentagelse* :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et meget bar treff. Fikk for første gang prøvd meg på skikkelig bane på sommerføre også: smil : Hmmmm, må si jeg ble "litt" bitt av basillen og om bilen ikke blir solgt i løpet av vinteren må det nok flere mods til for og få den til og egne seg enda bedre på bane til neste år: smil :

: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye kult å se på, kanskje litt teit med den søndagsturen rundt banen, men her er ihvertfall noen bilder:

Litt mas å legge ut alle bildene her så gå inn på http://www.dmwfoto.no så ligger det der.

IMG_9434.jpg

IMG_9436.jpg

IMG_9441.jpg

IMG_9461.jpg

IMG_9483.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for ei skikkelig bra helg på Rudskogen...

Er nok fare for gjentagelse av dette ja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for en skikkelig bra dag på Rudskogen på lørdag. Føste gang på bane, og det ga mersmak. Bil fungerte kjempe bra, hadde med meg instruktør å fikk en del tips, og det ble masse kjøring! Deltok også på teorikurset som for meg var veldig nyttig, dette er noe fler burde delta på!

Noen som vet resultatene fra ferdighetskjøringen??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for en skikkelig bra dag på Rudskogen på lørdag. Føste gang på bane, og det ga mersmak. Bil fungerte kjempe bra, hadde med meg instruktør å fikk en del tips, og det ble masse kjøring! Deltok også på teorikurset som for meg var veldig nyttig, dette er noe fler burde delta på!

Noen som vet resultatene fra ferdighetskjøringen??

Hun fra Pettersen Autoimport vant for begynnere (beklager at jeg ikke husker navnet :o ) og Gry B. vant for viderekomne : ja : Som flaggvakt noen timer på lørdag og søndag må jeg si at de hadde utrolig bra sporvalg og kjørestil generelt :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et hyggelig treff, med mye bra banekjøring, fyll, pupper og allsang i vestfold-teltet :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et hyggelig treff, med mye bra banekjøring, fyll, pupper og allsang i vestfold-teltet :D

Vestfold kan dette med å lage liv. var gøy i teltet deres på lørdagskvelden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er leeeenge siden jeg har vært så sliten.. Endelig fått i meg noe skikkelig mat etter festen i natt, slappe av litt på sofan så er det senga.. Må bare takke alle jeg har møtt over helga for hyggelig samvær, heldigvis ikke lenge til neste treff! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for en fin lørdag selv om dere holdt på å slite meg helt ut. Ca 120 biler tok jeg teknisk på frem til jeg måtte dra litt over to. Men morro var det, fikk jo en tur ut på banen med Oslo Lokalags Taxi og det var jo gøy selv om Paul G kjørte forbi meg to ganger på på de 4-5- rundene jeg kjørte. Fikk en aha opplevelse også da jeg hadde fått olje på skivene fremme før slakteren. Da var det lite med bremser gitt men klarte heldigvis svingen med "god" margin.

Noen personer kan bygge grovere eksos men vet om en urq som ikke trengere det. Målte den til 99,9db: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et sinnsykt bra treff, ikke så lenge siden jeg og dama kom hjem, og nå er det bare sofa og tv!

Må man bare vente på neste treff nå da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare komme med konstruktiv kritikk etter en fin helg der det meste har gått veldig bra, rett og slett ett godt gjennomført treff!

Men en ting var ikke bra, og det er at når klokken er 1300 på søndag, dvs banekjøring endelig begynner etter kirketiden, så begynner man å gå rundt hele banen for å vise sporvalg, bremsepunkter og tangeringspunkter. Det tok 50 minutter av banekjøringen!!! HALLO! : dum :

Vil bare si at førermøtet kunne gjennomføres tidligere i kirketiden og rundturen rundt banen kunne da vært gjennomført tidligere slik at kjøringen faktisk kunne startet 1300...

Håper dette lar seg gjøre neste treff..: klø :

Kunne ikke sagt det bedre selv! Kjempetreff, men synd dette at man "Spiser" av banetid for å gå av fylla rundt banen, når dette kunne ha blitt gjort under kirketid :) Men ellers "thumbs up" for en storslagen helg med masse hyggelige mennesker, bra biler og liv ;)

Mvh

Christoffer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker også for et bra gjennomført treff..

Må rette en spesiell takk til SAMUELSEN , bror og Næss`en...

Detta blei en knall helg selvom jeg slokna av rein utmattelse etter å ha snakka med for mange samer..(intern)

Er enig i noe av det som er blitt sagt tidligere her , men alt i alt et bra treff...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for en herlig helg!

: rock :: vinke :: smil :

Litt sliten nå og er ca 5 min unna dyp søvn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et meget bra treff! Hyggelig atmosfære og greie folk! Gleder meg allerede til neste år..

Hadde meget hyggelig selskap i bilen på vei hjem også! Det var de to nordlendingene Tom Samuelsen og Jørg1 Samuelsen som stod for underholdningen..

Tom Bakland og Jørgen Gerhardsen, kanskje? : vinke :

Selv takk ;) Gleder meg allerede til neste treff! Men pupper? Er det ikke pattarna da? : klø :

Tusen takk for et knalltreff til alle med-medlemmer og bilgale :D Dette var utrolig moro!

Håper alle kommer seg trygt hjem igjen - kjør vakkert : vinke :

Må også få takke John-Arild, Tærud'n, Ken Arne og resten av gjengen for innsatsen de gjør for at vi andre skal få svi av litt gummi. Sist men ikke minst en stor takk til Charlotte og Michael for entusiastisk "flaggvakting"!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra treff med mange kule biler : rock :

min favoritt var hvafall denne røde einseren:

DSC00257.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.