#26 Skrevet Januar 10, 2009 Da var senter BBS merke bestilt fra Ebukta.. Har du rota deg inn der du og? Ser bra ut detta Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 14, 2009 Da er jeg i gang med duksola på 1" ringene jeg skal bruke forran.. De er korrudert en del... men , tror det går greit... Kanter til bakfelger er i værtfall betalt.. Så får vi se når/om de dukker opp.. Venter bare på og bli ferdig med jobbing nå,, og noen dager fremover.... SÅ blir det en kveld i garasjen til Håkon Olerud.. 1" ; Og her er EN som henger over meg, og LURER på når jeg kan reise på NBS, for han.... Torkil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 14, 2009 (endret) Og her sitter det en som kan være glad han har timesbetalt !!!!!!!! http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=12833 http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=12881 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 20, 2009 (endret) Da har jeg vært hos Håkon litt i kveld,, ble noen såre fingre,.. men, men Har i alle fall begynt slipingen,, Slipt vekk noe av det grøvste ,men mye igjen. Tror jeg har funnet ut at det går raskere i dreibenk,,Så vi får prøve det til uka.. Takk for hjelpen Håkon.. Jeg var jo nødt til og avslutte oppe hos Håkon , når vi fikk nyheten om at det sto en RS6 på Hamax Auto, Med Kjeramikk bremser og det meste av utstyr,, Pris= noe rundt ett Fint bolighus .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 21, 2009 var å så på den her om dagen: smil : fin ja.. men til 2,5mill så ser det fortsatt ut som en vanlig a6 for det utrente øyet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 21, 2009 (endret) Ja, enig i det.... Ble en tur på biltema i ettermiddag,, handlet 120, 240, 400, 600,800,1200 våtslip.. + Piper til og skru de nye skruene, og muttere. Ketil tok turen innom jobben og tok med seg senterene, for og sandblåse disse.. Tore begynte og slipe litt , startet med og bruke en Hyler med 80 korning, for og få vekk de verste ripene etter vinkelslipingen,. Fortsatte med 120 våtslip, så litt Hyler igjen,.. Når jeg kom hjem lå det jammen meg en pakke fra Tyskland .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 21, 2009 kult. flink du:) beklager for at det ikke ble noen date i dag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 21, 2009 Jeg fikk lagt ferdig fliser i gangen og du jobber på felga. Utrulig Fått ringer og det eller bare de emblemene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Januar 21, 2009 Så du ordnet deg med sandblåsing ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Januar 21, 2009 Jeg fikk lagt ferdig fliser i gangen og du jobber på felga. Utrulig Fått ringer og det eller bare de emblemene? Bare emblemene, siden jeg bestilte ringene ett par dager etter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 21, 2009 Så du ordnet deg med sandblåsing ? Ja , han skulle prøve , han var så giret at han fikk få lov til og prøve.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 21, 2009 Konkluder med at klarlakken fra Gasolin, som skulle være til bart aluminium ,, Flasser etter 48 timer.. Fint.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Januar 22, 2009 Ble ett par timer til i dag,.. Ketil kom tilbake med sandblåste sentere, og senter deksel..Glassblåste det etterpå.. Så måtte jeg frese av litt , slik at bolten går ned i kon... og sef, slik at en får plass til en pipe på bolten og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Januar 22, 2009 Ja , han skulle prøve , han var så giret at han fikk få lov til og prøve.. Er han gira på 4 felger til eller? Synd med den klarlakken da, er nok vanskelig å få detta til å sitte på såpass polert underlag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Januar 22, 2009 Kan blåse felger jeg, Håkon.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Januar 26, 2009 Du har vel vært på posten i dag regner jeg med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Januar 26, 2009 Du har vel vært på posten i dag regner jeg med? sef.. jeg måtte jo det... Da kom 2" ringene endelig.. Nå er jeg snart klar med ringene forran, og etter 4 timer pussing i dreibenken, i kveld... sår på fingrene gitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Januar 26, 2009 Helværst! Ser veldig breie ut da. Hvor lange er skruene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Januar 26, 2009 Helværst! Ser veldig breie ut da. Hvor lange er skruene? Ja., jeg ble overasket selv,, men de er kun 2" fra annlegsflate,> dekk-anlegg.. så nå er det vel snart dags for bestilling av gummi snart... Skruene er 32 mm.. ,du målte dia på de selv...? husker ikke i farten,, de er like de gamle... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Januar 26, 2009 Rett og slett vakkert!!! Håper jeg klarer å få mine like fine.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Januar 26, 2009 Eg syns kantene såg så enormt breie ud til å være 2". Ser enormt godt ud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Januar 26, 2009 måtte innom å se over godsakene i dag..disse felgene blir rett og slett DEILIGE!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Januar 27, 2009 Kanonrått, Tore! Hvor kjøpte du ringer? Det her ser jo helt perfekt ut, spør du meg;) Skruene er vel 7x32? mvh Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Januar 27, 2009 Ble det til at du sandblåste? Har også prøvd å gå på med duxola på sentrene mine, gikk dårlig. Lakken er for sterk. Blir vel glassblåsing, men om du slet gjør sikkert jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Januar 27, 2009 Ble det til at du sandblåste? Har også prøvd å gå på med duxola på sentrene mine, gikk dårlig. Lakken er for sterk.Blir vel glassblåsing, men om du slet gjør sikkert jeg også. Jeg kan blåse de enten med fin sand, eller aluminiumssilikat Bare å si fra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...