#76 Skrevet Mars 19, 2009 off... tviler på at jeg rekker å bli ferdig til det men som pasasjer er jeg klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Mars 19, 2009 eg kjem.... Trur eg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Mars 22, 2009 Godt, håper det blir trøkk i år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Mars 30, 2009 Hvor lang tid tar det å kjøre fra Oslo? Vi bruker jo 2 timer til Oslo, så det blir nok en lang dagstur i såfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Mars 30, 2009 1,5 time max. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Mars 30, 2009 1,5 time max. 1.5 time fra oslo? hehe da skal du fort kjøre lada ass:P hehe neida er 4 felt`s vei hele veien fra oslo til treffet så tar ikke mer enn 1 time;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet April 1, 2009 Så har du noen som har kjørt på under 30 min fra manglerud da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet April 1, 2009 Så har du noen som har kjørt på under 30 min fra manglerud da;) Ikke i kolonne med mange andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet April 1, 2009 Jeg møtte flere classiceiere mandag og det vil nok melde seg på flere til treffet enn de som er påmeldt. Ordner dere med litt samlet parkering for classicbilene hadde jo det vært hyggelig. Vi kan sikkert hjelpe til arrangementsmessig, om det er behov. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet April 1, 2009 Jeg møtte flere classiceiere mandag og det vil nok melde seg på flere til treffet enn de som er påmeldt. Ordner dere med litt samlet parkering for classicbilene hadde jo det vært hyggelig. Vi kan sikkert hjelpe til arrangementsmessig, om det er behov. Vi har som "varemerke" å dele inn bilene etter klasser, så her blir classic bilene satt samlet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet April 1, 2009 Hvor lang tid tar det å kjøre fra Oslo? Vi bruker jo 2 timer til Oslo, så det blir nok en lang dagstur i såfall... Tror du skal belage deg på 1.5 time som Joachim sier, jeg bruker ca. 30 min fra Sarpsborg. Til Oslo bruker jeg +- en time. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet April 1, 2009 lure på om jeg tar turen. men bilen blir jo ikke ferdig til da men... mye annet fint og se på da! regner med og bruke ca 7 timer en vei. så dere fra oslo og drammen må slutte og syte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet April 1, 2009 lure på om jeg tar turen. men bilen blir jo ikke ferdig til da men... mye annet fint og se på da! regner med og bruke ca 7 timer en vei. så dere fra oslo og drammen må slutte og syte Respekt! : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet April 5, 2009 Dette ser jo ut til å bli veldig bra i år med tanke på oppmøte. Gleder meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet April 5, 2009 Jeg kommer hvis det ikke er våronn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet April 5, 2009 Jeg stiller opp med min TT;) håper det blir knallvær...dvs sol og varmt selvfølgelig:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet April 19, 2009 jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet April 19, 2009 Nå er bilen min på veien igjen så jeg må jo ta meg en tur: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet April 19, 2009 jeg kommer med ny bil faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet April 19, 2009 Hvordan ligger planene ann for Oslo-kolonne folkens? Noe tid og sted som er fastsatt? Til arrangør: Hvordan er klassene delt opp mtp premiering på dette treffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet April 20, 2009 Jeg oppdaterer første innlegg nå med klasseinndelingene Er det forresten ingen som har planer om å campe? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=150302 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet April 20, 2009 Hvordan ligger planene ann for Oslo-kolonne folkens? Noe tid og sted som er fastsatt? Til arrangør: Hvordan er klassene delt opp mtp premiering på dette treffet? Det blir garantert oslo kolonne, kommer nok en tråd om det i Oslo sin del av forumet ganske snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet April 20, 2009 Det blir garantert oslo kolonne, kommer nok en tråd om det i Oslo sin del av forumet ganske snart så kommer det sikkert noen som slenger seg på i follo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet April 20, 2009 så kommer det sikkert noen som slenger seg på i follo Vi møtes på Esso på Ryen og kjører samlet til vekta ved Vestby, der flere kan henge seg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet April 21, 2009 Jeg oppdaterer første innlegg nå med klasseinndelingene Er det forresten ingen som har planer om å campe? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=150302 Når kom den klasseinndelingen? Det blir garantert oslo kolonne, kommer nok en tråd om det i Oslo sin del av forumet ganske snart Ja, bare å starte en tråd det vel... jo fortere vi avtaler dess bedre for de som skal være med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...