#101 Skrevet April 21, 2009 Ja, bare å starte en tråd det vel... jo fortere vi avtaler dess bedre for de som skal være med Nå har vi to treff som vi skal ha avviklet felleskjøring til først, men ta det helt med ro, skal nok komme tråd om felleskjøring fra Oslo til dette treffet også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet April 22, 2009 Når kom den klasseinndelingen? Glemte kanskje å lagre endringene... Det er rettet opp nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet April 24, 2009 Kommer en tur jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet April 24, 2009 Kommer en tur jeg og Kult:) Moro at vi har litt kvinnelige medlemmer som dukker opp også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet April 24, 2009 Mase litt om camping igjen jeg da:) noen som veit at de blir over fra lør-søn? hadde vært morro med litt sosialt på kvelden før treffet også! Samtidig som det da er lettere for de litt lenger nord å ta turen , da det ikke bør være "en-dags" treff Veldig god respons her ihvertfall, utrolig gøy håper virkelig på knallvær, og stort oppmøte :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet April 24, 2009 Kommer om det er vær og tid til det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet April 24, 2009 Jeg kommer tenkte jeg;) Er det noen som skal kjøre fra Follo på søndagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet April 24, 2009 Ser frem til dette treffet, vi stiller alle mann fra Vaerste... (tror jeg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet April 27, 2009 Jeg kommer! Blir bra dette her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet April 28, 2009 Blir det noen kollonne fra Oslo kanten nedover eller???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet April 28, 2009 Blir det noen kollonne fra Oslo kanten nedover eller???? Jeg og du kan kjøre veterankolonne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet April 28, 2009 Jeg og du kan kjøre veterankolonne Jeg er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet April 28, 2009 1 stk 70mod Audi 100 melder sin avreise fra Shell på Skedsmovollen kl 07:45 søndag 10mai. Flere som skal henge på, eller som slutter seg til på veien nedover?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet April 28, 2009 Blir det noen kollonne fra Oslo kanten nedover eller???? Vi møtes på Esso på Ryen og kjører samlet til vekta ved Vestby, der flere kan henge seg på Nå har vi to treff som vi skal ha avviklet felleskjøring til først, men ta det helt med ro, skal nok komme tråd om felleskjøring fra Oslo til dette treffet også Bare sjekke en side tilbake 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet April 28, 2009 Bare sjekke en side tilbake hehe var det å lese alt da, men no tidspunkt finner jeg ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet April 28, 2009 1 stk 70mod Audi 100 melder sin avreise fra Shell på Skedsmovollen kl 07:45 søndag 10mai. Flere som skal henge på, eller som slutter seg til på veien nedover?? og 1 stk. 71-modell Audi 60 Variant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet April 28, 2009 hehe var det å lese alt da, men no tidspunkt finner jeg ikke... Blir avreise 08.15 fra Esso på Ryen. Skal lage egen tråd under Oslo Lokallag en av dagene, holder på å forberede turen til Valdres på fredag bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet April 29, 2009 Blir avreise 08.15 fra Esso på Ryen. Skal lage egen tråd under Oslo Lokallag en av dagene, holder på å forberede turen til Valdres på fredag bare Da holder vi på avreise fra Skedsmovollen kl 07:45 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet April 29, 2009 så blir det vel pitstop på vekta i ås, for å samle troppene med oss fra follo. så få vi bare håpe at vi klarer å kjøre samla tropp, og ikke ha noen som må teste ut maksfart på bilene sine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet April 29, 2009 Kunne noen av dere som skal kjøre kolonne inn mot Halden ringe meg når dere tar av fra E6, så skal jeg få satt opp kamera på stativ og løpe ned og filme kolonna opp bakken mot festningen? ( så kan vi forberede oss litt ved "porten" også, hehe ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet April 29, 2009 Filming og greier... Detta lover bra, gleder meg om mulig ennå mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet April 29, 2009 Henger meg på fra Esso Ryen. Må jo bli med på kolonnen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Mai 2, 2009 Høres lovede ut det her nå. Håper på at det kommer alle mulige typer VAG biler på treffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Mai 2, 2009 Da har jeg lagt ut tråd om felleskjøring fra Oslo. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1618578#post1618578 Bemerk at vi også planlegger å ta med Follo medlemmer fra vekta ved Vestby, samt Mossinger fra Statoil / Marche E18 Denne kolonnen ligger altså an til å bli ganske stor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Mai 2, 2009 Hm, dumt jeg har lovet meg bort til VW-treffet på Tyrigrava samme dag Rekker dessverre ikke begge deler (skal ta bilder). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...