#576 Skrevet April 30, 2012 Lol hårek, bare stikk å godkjen det da blir det noe treff neste helg da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#577 Skrevet April 30, 2012 Er treff igjen førstkommende søndag, 6.mai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#578 Skrevet Mai 1, 2012 Lol hårek, bare stikk å godkjen det da blir det noe treff neste helg da? Det er vel ikke så kult å møte opp på vegvesenet med avskiltingsbegjær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#579 Skrevet Mai 3, 2012 Er treff igjen førstkommende søndag, 6.mai Jeg har fortsatt ikke bil, men nå har jeg hus, så kan godt ta treffet her som det har vært preka om en stund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#580 Skrevet Mai 4, 2012 Hvis det er noen som gidder å kjøre hit da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#581 Skrevet Mai 4, 2012 Det er ingen som finner frem til deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#582 Skrevet Mai 4, 2012 Du har jo vært her! finner du Rudskogen, finner du meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#583 Skrevet Mai 4, 2012 jeg får ikke kommet pga av bilen står.... sprekk i bensinslange under og lekker frostvæske som en foss etter jeg bytta kjedeglideskinne og pakninger på motoren....... tror det er ved mororvarmeren som jeg satt i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#584 Skrevet Mai 5, 2012 Jeg har fortsatt ikke bil, men nå har jeg hus, så kan godt ta treffet her som det har vært preka om en stund Gjerne kjøre turen til Alexander imorgen for min del hvertfall! Passer det for andre her da`? Hvem har tenkt til å møte imorgen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#585 Skrevet Mai 5, 2012 Jeg har ikke mulighet imorgen, må opp på hytta å leke elektriker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#586 Skrevet Mai 5, 2012 noen andre som kommer da`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#587 Skrevet Mai 6, 2012 Var ingen stor pågang i dag virker det som... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#588 Skrevet Mai 6, 2012 nei det så labert ut gett.... men da er det jo rudskogen neste helg så kanskje bare sløyfe denne gangen`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#589 Skrevet Mai 6, 2012 Tenkte prøve meg en tur på Trackday i dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#590 Skrevet Mai 6, 2012 nei det så labert ut gett.... men da er det jo rudskogen neste helg så kanskje bare sløyfe denne gangen`? Kanskje like greit. Men blir ingen Rudskogen tur på meg, drar til Østerrike og Worthersee på onsdag Ooh, trackday kanskje jeg må svinge ut corollaen og titte litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#591 Skrevet Mai 6, 2012 Kanskje like greit. Men blir ingen Rudskogen tur på meg, drar til Østerrike og Worthersee på onsdag blir ikke helt feil det heller vel God tur hvertfal Men da ser det ut til at vi dropper lokallagsmøte idag, også sees vel en del av oss på Rudskogen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#592 Skrevet Mai 6, 2012 Jeg og Tjukken kunne ha kommet, men men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#593 Skrevet Mai 6, 2012 Tjukken kunne jo ikke skulle på hytta å få strøm skrev han jo på forrige side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#594 Skrevet Mai 6, 2012 Ja, jeg er her jeg og, men vi rekker hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#595 Skrevet Juni 7, 2012 Noen som er gira på et lokallagstreff denne helgen, siden det gar vårt hovedtreff etc som har satt stopper for de forrige? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#596 Skrevet Juni 7, 2012 Noen som er gira på et lokallagstreff denne helgen, siden det gar vårt hovedtreff etc som har satt stopper for de forrige? Det kan du drite i, også blir du med på Bugrun istede! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#597 Skrevet Juni 7, 2012 har det vært treff på fredriksten festining i halden ell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#598 Skrevet Juni 7, 2012 Passer ikke helt med Bugrun, så får bli hjemme.. Har fått tilbud om plass i mafioso bilen også :-) kanskje neste gang? Festningtreff har vel ikke vært noe tema i år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#599 Skrevet Juni 8, 2012 pleier ikke det å være hvert år da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#600 Skrevet Juni 8, 2012 Kjører til Bugrun Lørdag morgen, si ifra om noen vil kjøre sammen. Kjører mysen ca kl 08:00 og videre forbi Karlstad. Gleder meg som en unge, bugrun er bare konge..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...