Snikk snakk (Østfold) Tråden om biler vin og sang og va du måtte ønske...

Anbefalte innlegg

De har vel aldri svart på telefon hos Sharif, de som jobber der sitter jo bare å ser på telefon når den ringer... (ja, stått å sett det) : rolleyes Ække såå langt heller da, å de har vel alltids noen dekk slengende? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe er sant det, men kommer jo litt ann på pris da! Eneste jeg fant i nærheten på webshop var 235 dekk, og de koster jo 2000,-pr dekk, det er uaktuelt for å si det sånn! Hehe

Dekkonline er jo sykt billige, men iogmed at det er påske, frykter jeg at det er leeenge til jeg ser bilen på sommerhjul hvis jeg bestiller derfra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne godt kjøpt brukte dekk også jeg, men hos lokale forhandleren på greåker stod det desverre konkurs lapp i ruta! hehe

Noen andre i nærheten som selger brukt eller billig da? av butikker ikke webshops?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv vianor i moss, fikk tilbud på 4*225/40.18 for 4000 inkl omlegging. ikke så ille...

Dekka mine fra dekkonline kommer på mandag :D

 

 

Men nå er det toget til oslo og sensation white :D prækes..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekka hva Kai på Iseveien klarer da Ælex? :)

 

Går i dvale fra i morgen til over påske du da eller Kristian? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for forslag folkens!

Bare å rette en stor takk til Tim Ha på CarCareCenter i moss for billig dekk :D 1800 kr for 2 stk achilles m/omlegg :D

Så nå kan du se hvordan achilles dekka ser ut alex ;)

Lønner seg å være utolmidig noen ganger, å finkjemme område for forhandlere hehe..

Deilig med sommerdekk på altså :D

 

God Helg folkens :) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice^^ var jo ikke så ille pris det;)

sykt!:D

IMAG0105.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke skjønne at politiet trodde det kunne være endel dop inne på denne eventen :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei? :o

 

første som møtte oss når vi kom til telenor arena var en bevistløs jente som det skumma ut av munnen på :S

Men så overaskene lite..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fett det party der kan jeg tenke meg, har noe gammelt på dvd, var på første hyperstate i oslo på 90 tallet, men prodigy som gjester, var fett nok : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fett, da er dekka dine hovedattraksjon på treffet neste helg Ælex ;)

 

Har du våknet alt å Kristian? : klø : pleier ikke du å drøye litt dagen derpå a? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fett, da er dekka dine hovedattraksjon på treffet neste helg Ælex ;)

 

Jupp :) Hadde jeg skullet beholde bilen og lagt litt kroner i dekk, hadde jeg gått for 235, ikke 225, hehe er ikke mye felg beskyttelse der :P men men

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det godt du ikke skal beholde bilen, for 235 er en usaklig bredde : rolleyes 8,5x20 du har? Blir morro å se om det er nok strekk på de :) Achilles går jo for å være smale, og et av de peneste dekkene og strekke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fett, da er dekka dine hovedattraksjon på treffet neste helg Ælex ;)

 

Har du våknet alt å Kristian? : klø : pleier ikke du å drøye litt dagen derpå a? :D

 

Det blir treff neste helg? :)

jada, måtte ut av hotellet før 11.30, så tidlig oppe igår :P

gikk greit det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

usakelig bredde? åssen da mener du`? ja er 8.5 ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, er bare jeg som har noe i mot 235 :P men det er kanskje mest pga det er plass til mer senk med 215 og 225 :P personlig lidelse ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe skjønner! Personlig syns jeg det er penest om dekksiden går jevnt med felgkant jeg da...gjerne bred felg men da også bredere dekk :) hehe men koster for mye med breie dekk, så da blir det strekk :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har enedelig jeg fått lagt om til sommerhjul og^^ må bare få sliti bort litt innerskjermer så blir det bra :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... nydelig årstid ass :D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senka no mer a Kristian? :) skulle hatt 225/35 vøtt ;) brukte skodan som transport i stad, hagebord og 6 stoler gikk som bare det baki :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke noe lavere forran desverre, slapp den ned fra jekken bare for å sjekke og det ble lavt nok :P bak må den fortsatt ned litt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg ønske alle sammen en riktig god påske! Siden det offesielt starter idag :) å ser ut til å bli knallvær :D

Selv er jeg klar for noen timer cruising, hyttetur i Vrådal i helga :)

Kos dere folkens :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja god påske! : vinke : Jeg skal nok kose meg med gipsing av vegger : rolleyes Men skal få inn en bilshine dag også :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, er bare jeg som har noe i mot 235 :P men det er kanskje mest pga det er plass til mer senk med 215 og 225 :P personlig lidelse ;)

 

jeg å. hehe 215 er tingen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deilig å være ferdig med oppusing nå, skal gjøre ferdig verandaen i dag.

Da blir det grill mat og masse øl idag:):):):):):):):):):):):):):):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.