Snikk snakk (Østfold) Tråden om biler vin og sang og va du måtte ønske...

Anbefalte innlegg

Nettpartner ja :) jobber sammen med Christoffer du da eller? :) Godt det kommer flere energimontører ;) Jeg jobber i Betas (Borg Elkrafttjenester) så har jobbet endel for blant annet Nettpartner, Hafslund nett, Fortum nett, Fredrisktad etc :)

(Jeg er forresten overlykkelig over at jeg blei e.mont :P også tilfeldig :P)

Gjør det vettu! Et par VAG entusiaster i den bedriften kan du si! Aha, har sett noen av de bilene der suse forbi :) Energimontør er nok ikke det dummeste valget å ta nei! Har sikra deg jobb og penger etter behov så det holder :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra det er noen vag entusiaster. Kan ikke si akkurat det samme om jobben min : rolleyes Får jage med deg chriss på treff neste gang ;) Hender det er noe å ta i ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, skal nok klare å få jaga han med når snøen slipper! Savner å kjøre golf!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thomassen det er snakk om eller? Han har vel også lagt inn årene litt på vag fronten om dagen i såfall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer rundt i Østfold i helga da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som skal oppover til Vålerbanen imorra? :) Jeg skal opp til Hamar på fest nå idag, så kanskje jeg drar innom Vålerbanen på vei hjem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke en dritt, gullrekka og litt øl her, neste fredag blir det VIP med Clarkson med påfølgene fest oppå stratos på Youngstorget, flere som skal?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rolig helg :) med montering av justerbart og ny multiknirk om jeg gidder :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Montere justerbart er ikke snakk om å gidde, det er jo kvalitetstid! :D knirken er litt værre men :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle hatt byttet det multiknirke systemet på bilen min jeg å..

Hvem er det som selger komplette sett billigst? (forstillingsdeler)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle hatt byttet det multiknirke systemet på bilen min jeg å..

Hvem er det som selger komplette sett billigst? (forstillingsdeler)

Skulle faktisk byttet selv, de jævla veien nede her, pluss 20 fartsdumpere til og fra huset gjør sitt på et eldre multiknirk. Man får "forsterket" tysk kvaltitets sett på blocket.se så jeg, for 1700 svenske, eller man kan bestille fra ebay, 1100 kroner komplett, men det er mulig kina opplegg som kansje ikek er av samme kvalitet, trur jeg kjøper i sverige, sto veldig mye om at dette var tysk forsterket, og at det var garantert sverges billigste..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant en tråd her på VACN for litt siden om et gruppekjøp på forstillingsdeler. Tror det ble 1400kr per sett på de som ville ha. Tråden var vel 2-3år gammel.

Ingen her som kan dra igang noe sånt da? :D For da skal iallefall jeg ha et sett :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bestilte på ebay jeg, 1300 inkl frak, + 400 i moms fordi jeg ikke gadd å hente i sverige :P

Ferdig med høyre front nå som var den verste pga jeg måtte skifte en drivknute mansjett og :P halveis på venstre front, fått ut nazi bolten på toppen og tatt ut fjærbeinet ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg bare skal ta å bestille et sett til onkelen min som bor i sverige :)

Den topp bolten tok jeg ut for under 1mnd siden, så håper den går fort ut igjen da jeg skal ha den ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke dumt :P ble bare ferdig forran idag, mye taxi oppdrag :P eneste helga det faktisk skjer noe skal jeg være kjedelig å skru bil :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke en dritt, gullrekka og litt øl her, neste fredag blir det VIP med Clarkson med påfølgene fest oppå stratos på Youngstorget, flere som skal?

Desverre ingen VIP, men har biletter til dagshowet til lørdag!

Gleder meg sykt allikevel, tror det blir konge :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir moro med Clarkson og co live neste helg ja! :D Og med påfølgende mekkekveld i garasjen med noen "bjørn" ser det ut til å bli en knall helg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da har telehivene tatt livet av bilen min. Slo hull i olje/bunn panna på bilen nå ikveld.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

uff, kijpt, fikk du stoppa i tide?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler med deg Thomas...Veiene har blitt helt sinnsyke denne vinteren!

Når vi snakker om Top Gear gutta litt over her, så har vel en av de nevnt at de ikke har kjørt på dårligere veier enn vi har her i Norge!

HEIA NORGE; ET AV VERDENS RIKESTE LAND!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er helt sykt dårlige veier nå. Nye E18, fra Askim mot Elvestad. 4mnd gammel og den er alt full av bølger. Gjør vondt å kjøre der.

Men hvordan blir det med erstatning på bilen min? Kommunal vei, ingen varsling for telehiv. Jeg har både bilde av skaden, oljesølet og telehiv dumpa som slo hull i bunnpanna.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I utgangspunktet skal vel manglende skilting føre til erstatningskrav, men spørs jo hvor langt du kommer med det!

men kjør på det du kan, skader ikke å prøve hvertfall!

eneste jeg kan se for meg er et problem er om du har senka bil uten godkjenning i vognkort?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.