Snikk snakk (Østfold) Tråden om biler vin og sang og va du måtte ønske...

Anbefalte innlegg

Hei østfoldinger :) Møtte en lav og ganske strøken(fra mitt syn) gulaktig 2'r golf i går : )

 

Så den i Trøgstad ved sentrum :) Noen her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken dag er det lokal treff i Østfold? :) Tenkte jeg skulle få tatt meg en tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første søndag i mnd. Mao førstkommende søndag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, oki :) Får prøve å ta meg en tur ned :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøve å samle sammen til litt ålreit treff igjen eller? :) var artig med så "mange" som det var sist :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer! :)

 

edit: med polo, ødelagt audi eller fin audi :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel kl 18 det "starter" som sist? :)

 

Noen som har lyst på litt LED belysning? Park, grøft, skilt eller interiør? Kan ta med boksen om det er noen som vil pynte opp litt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta med, kjøper om de er hvitere enn biltema ledene :P

Spotta en hvit S5 i moss i stad forresten, Klubb bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris tenker du på? Blir alltid enig. Har solgt litt på forumet her før, og har tatt alt fra 100kr paret for h1, h3, h7 eller H11 og 50kr for T10, ba92 og de banan pærene.

 

Men jeg vil bli kvitt de, var litt ivri på bestille knappen på ebay. Så pris blir vi alltid enig om :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel kl 18 det "starter" som sist? :)

 

Noen som har lyst på litt LED belysning? Park, grøft, skilt eller interiør? Kan ta med boksen om det er noen som vil pynte opp litt

Har du noen orange LED da? Skulle hatt nye parklyspærer som lever litt lenger enn 2 mnd...

 

På søndag skal jeg ta meg en tur opp jeg også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir kræsja audi på treffet :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var litt uheldig forrige helg og skle inn i ræva på en bil :( Hadde håpa å få det fiksa den uka her, men tydeligvis 4 uker venteliste :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedelige greier! Men se lyst på det, kan det fikses igjen er det en god grunn til å oppgradere! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sklei inn? eller for mye gass med quattro? hmm..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen orange LED da? Skulle hatt nye parklyspærer som lever litt lenger enn 2 mnd...

 

På søndag skal jeg ta meg en tur opp jeg også.

 

Nei, er kun hvitt lys (5500k til ca 6500k). Og ja, dette er pærer som slår ut på autocheck systemet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var faktisk ikke quattroen sin skyld :P Bare veldig glatt, mangel på abs og en dame som stopet midt i veien for å svinge til høyre. Sellfølgelig min skyld, men kijpt :/

Ang oppgradering så er det forsikrings sak.

Bilen blir fikset hos nordlie, har snakka med dem ang s4 front og fått bra tilbud, men vet ikke hva taksten kom på enda...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvilke lykter/grill golfen på ca 1:44 i videoen lengre opp på siden her har? Likte den looken meget godt.

 

Edit: Fant det ut :) Westey front!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oh, måtte inn å sjekke profilen din Bjørn, og så høyspent? :) Hvor, hvem og hvorfor? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oh, måtte inn å sjekke profilen din Bjørn, og så høyspent? :) Hvor, hvem og hvorfor? :P

 

Hehe! Jobber for Nettpartner som ligger på Årum! Hvorfor er vel heller en tilfeldighet! Var vanlig elektrikker som var planen men lite lærlingplasser i finanskrisa gjorde at man må gå andre veier!

 

Ser du er montør! Infratek?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nettpartner ja :) jobber sammen med Christoffer du da eller? :) Godt det kommer flere energimontører ;) Jeg jobber i Betas (Borg Elkrafttjenester) så har jobbet endel for blant annet Nettpartner, Hafslund nett, Fortum nett, Fredrisktad etc :)

(Jeg er forresten overlykkelig over at jeg blei e.mont :P også tilfeldig :P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en xenon ballast liggende som passer passat 2004? Da er jeg interessert i og låne/kjøpe :)

 

MVH Frank

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.