#251 Skrevet Juni 4, 2009 Var det ikke meldt regn begge dagene da? Nå sto det vel sol begge dagene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#252 Skrevet Juni 4, 2009 Var det ikke meldt regn begge dagene da? Nå sto det vel sol begge dagene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#253 Skrevet Juni 4, 2009 Ser ikke noe sol på søndag jeg, i hvert fall... http://www.yr.no/sted/Norge/Hedmark/Våler/Braskereidfoss/langtidsvarsel.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#254 Skrevet Juni 4, 2009 Ser ikke noe sol på søndag jeg, i hvert fall... http://www.yr.no/sted/Norge/Hedmark/Våler/Braskereidfoss/langtidsvarsel.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#255 Skrevet Juni 4, 2009 Offtopic eller ikke så foreslår jeg at veninnen din forsøker å melde seg inn igjen. Jeg tror at de aller aller fleste av våre medlemmer som ønsker å benytte seg av forumet får gjort det idag Hun har nå meldt seg inn igjen, betalt kontigent, men har fortsatt ikke fått tilgang til forumet. Hun har sendt dere mail, så da får dere fikse det denne gangen. Nok OT fra meg Jeg kommer i hvertfall innom på lørdag og skal stille ut på Søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#256 Skrevet Juni 4, 2009 Offtopic eller ikke så foreslår jeg at veninnen din forsøker å melde seg inn igjen. Jeg tror at de aller aller fleste av våre medlemmer som ønsker å benytte seg av forumet får gjort det idag Hun har nå meldt seg inn igjen, betalt kontigent, men har fortsatt ikke fått tilgang til forumet. Hun har sendt dere mail, så da får dere fikse det denne gangen. Nok OT fra meg Jeg kommer i hvertfall innom på lørdag og skal stille ut på Søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#257 Skrevet Juni 4, 2009 Hun har nå meldt seg inn igjen, betalt kontigent, men har fortsatt ikke fått tilgang til forumet. Hun har sendt dere mail, så da får dere fikse det denne gangen. Nok OT fra meg Jeg kommer i hvertfall innom på lørdag og skal stille ut på Søndag. Og hun har fått svar om at ved betaling på nett kan det gå opptil 48 timer før forumtilgangen er aktiv (eller opptil en uke ved girobetaling). Hun har også fått svar om at jeg har bedt Forumadminene om å aktivere forumtilgangen hennes så fort de kan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#258 Skrevet Juni 4, 2009 Hun har nå meldt seg inn igjen, betalt kontigent, men har fortsatt ikke fått tilgang til forumet. Hun har sendt dere mail, så da får dere fikse det denne gangen. Nok OT fra meg Jeg kommer i hvertfall innom på lørdag og skal stille ut på Søndag. Og hun har fått svar om at ved betaling på nett kan det gå opptil 48 timer før forumtilgangen er aktiv (eller opptil en uke ved girobetaling). Hun har også fått svar om at jeg har bedt Forumadminene om å aktivere forumtilgangen hennes så fort de kan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#259 Skrevet Juni 4, 2009 Har sendt henne en mail slik at hun kan ta direkte kontakt med meg hvis hun får problemer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#260 Skrevet Juni 4, 2009 Har sendt henne en mail slik at hun kan ta direkte kontakt med meg hvis hun får problemer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#261 Skrevet Juni 4, 2009 Joachim: Ja, gjør det. Føler at det er litt bortkastet å komme for å stille ut kun på søndagen hvis det stemmes hele helgen. Kall meg gjerne golddigger. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#262 Skrevet Juni 4, 2009 Joachim: Ja, gjør det. Føler at det er litt bortkastet å komme for å stille ut kun på søndagen hvis det stemmes hele helgen. Kall meg gjerne golddigger. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#263 Skrevet Juni 4, 2009 Joachim: Ja, gjør det. Føler at det er litt bortkastet å komme for å stille ut kun på søndagen hvis det stemmes hele helgen. Kall meg gjerne golddigger. Fabian Da har jeg fått bekreftet at kun stemmer fra Søndag kl 10:00 og utover teller Så da er det bare å komme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#264 Skrevet Juni 4, 2009 Joachim: Ja, gjør det. Føler at det er litt bortkastet å komme for å stille ut kun på søndagen hvis det stemmes hele helgen. Kall meg gjerne golddigger. Fabian Da har jeg fått bekreftet at kun stemmer fra Søndag kl 10:00 og utover teller Så da er det bare å komme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#265 Skrevet Juni 4, 2009 Da har jeg fått bekreftet at kun stemmer fra Søndag kl 10:00 og utover teller Så da er det bare å komme! Flott! Innkjøring fram til 10 eller fra 10? Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#266 Skrevet Juni 4, 2009 Flott! Innkjøring fram til 10 eller fra 10? Fabian Er vel innkjøring frem til 11:00 egentlig. Kan sikkert flytte stemminga til da, men jeg synes morgenfuglene skal ha litt igjen for å stille tidlig.. Men... dette er det de som faktisk er på Våler som ordner.. jeg skal ikke dit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#267 Skrevet Juni 5, 2009 Været ser virkelig lovende ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#268 Skrevet Juni 5, 2009 (endret) ikke værst! tenkte jeg skulle legge en slik en i ruta jeg, ble den helt ok? aldri likt slike lapper men, tenkte bare vise noen bilder i år. va tycks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#269 Skrevet Juni 5, 2009 Hei er det noen som skal kjøre fra oslo på lørdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#270 Skrevet Juni 5, 2009 (endret) broom.no har en liten forhåndsreportasje om treffet Den er også (foreløpig) synlig på forsiden til TV2.no Dessuten er VW-Audi Club Norwegen ukas klubb på broom.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#271 Skrevet Juni 5, 2009 Noe som har adressen? Jeg skal fra Drøbak til Våler ? Aner F* ikke hvor det er Noen som evt. skal dra søndag fra samme området / Ski, Kolbotn, Ås, Vestby, Oslo ? Please kontakt meg... Orker ikke rote meg bort: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#272 Skrevet Juni 5, 2009 Noe som har adressen?Jeg skal fra Drøbak til Våler ? Aner F* ikke hvor det er Noen som evt. skal dra søndag fra samme området / Ski, Kolbotn, Ås, Vestby, Oslo ? Please kontakt meg... Orker ikke rote meg bort: vinke : Her er kart kordinater Bredde: 60° 42' 21" Lengde: 11° 48' 26" http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D6733156.74617%26lon%3D653291.86503%26zoom%3D14%26layers%3DB0000%26id%3Dc_Z0HLJ6R7%26offset%3D0%26tab%3Dyellow 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#273 Skrevet Juni 5, 2009 Her er kart kordinaterBredde: 60° 42' 21" Lengde: 11° 48' 26" http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D6733156.74617%26lon%3D653291.86503%26zoom%3D14%26layers%3DB0000%26id%3Dc_Z0HLJ6R7%26offset%3D0%26tab%3Dyellow Tusen takk Rudi! Estimert fra gulesider km / tid 196.3 km / 2 t 47 min Da blir det lang tur med GTI'n også`^^ Drar søndag tidlig jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#274 Skrevet Juni 5, 2009 Tusen takk Rudi! Estimert fra gulesider km / tid 196.3 km / 2 t 47 min Da blir det lang tur med GTI'n også`^^ Drar søndag tidlig jeg da kjører med deg jeg vett;) drar søndagen bare. så kan vi bare ringes og avtale mer. du har nr mitt: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#275 Skrevet Juni 5, 2009 kjører med deg jeg vett;) drar søndagen bare. så kan vi bare ringes og avtale mer. du har nr mitt: rock : Flott Da sees vi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...