Våler Hovedtreff 09 6-7.juni!!!!!

Anbefalte innlegg

Tenkte i den gode treff ånden vi har å lage en diskusjonstråd rundt det første sommertreffet i år sli,k som vi hadde i fjord.

 

Våler 09

 

Her kan alt diskuteres om treffet. Avgang, hvem som skal hva og når.. Tips til kjøreruter, forbikjøringer osv.. ;)

 

Håper at mange også i år har tenkt å stille, slik at vi også i år kan stille med en av de største om ikke den største kolonna! : rock : Selv så har jeg allerede tatt meg fri den helga.

 

Tenker som i fjord avreise i 8 tida på fredags morgen hvis ingen har noen bedre forslag.

 

Hvert år blir det jo også diskutert om vi skal kjøre over fjellet eller om vi skal ta kystlinja. For min del og mange andre så er det noen ganger greiest å kjøre kyst linja da en del har veldig lave biler og noen har med seg unger.

 

Med forbehold om at teltet vårt er like helt så kommer jeg til å ta med dette også i år. Ble gjort hærverk på det på rudskogen i fjor desverre.

 

Banneret som det står VW-AUDI CLUB NORWEGEN STAVANGER LOKALLAG blir også med på turen bortover. :)

 

Huskeliste:

 

- Lang skjøteledning

- Boomblaster

- Partytelt (kjell)

- Grill

- Bord?

- Banner (kjell)

- Tennveske

- Grillkull

 

De som er sikre er:

 

Kjell K Roulund + 3

Stian Egelandsdal

Frank the tank (ikke kolonne)

Arne Egge

Hein Risan

Petter Lønning

Fredrik Olsen (+ Sellen)

Eirik Berentsen +1

Eirik Øygarden + 1

Øivind Løkset

Jean Daniel Øvstebø

 

Noe annet vi bør ha med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ska hvertfall ver me på dette. Får nok ikkje vert me på rudskogentreffet, men dette ska eg ha me meg hvis alt går itte planen.

 

Det teltet vårt mangla jo någen stenger når me sko setta det opp på rudskogen i fjor. Sko kanskje ha satt det sammen og sett ka så mangla, for å få tak i det som e vekke. Ka hærverk e det som blei gjort på teltet? Huske det låg opp ner, men det va vel ikkje ødelagt???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med.... forbikjøring eller ikke :o

bare håpe det ikke blir så varmt i år

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Masse goe drikka :P Masse tennveska t petter og ;)

Eg ska verme :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har store planener om å få med meg dette i år!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har store planer om å dra GTIen på bane i år jeg! Hehe.. :D Gleder meg som en liten unge!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du har laget huskeliste i din post. Fjerne min eg då! ;)

 

Ska me setta opp telt ein dag for å se om det funke ennå???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du har laget huskeliste i din post. Fjerne min eg då! ;)

 

Ska me setta opp telt ein dag for å se om det funke ennå???

 

Jepp, men det må planleggast.. Telte står heima hos gamlingan i Hovsherad ettersom dar e begrensa plass i leiligheten min.. Hehe.. E jo ikje akkurat lide sammenpakka.. Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh... Me får ta ein roadtrip. :) Kan vel ta det ein søndag me ska ha lokallagstreff. Kan ta det før dette. Ein litt lange crusing! :) Få me ein gjeng... Kan jo venta te uti april/mai når veret begynne å bli bra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg vurderte Bug Run i år, men når dei sjølsagt havna på samma helgå i år igjen, så blir det Våler : smil :

 

I motsetning te Frank så håpe eg absolutt på likt vér så i fjor : cool :

 

Eg kjøre sjøl denna gång, så sleppe Finni at eg drikke opp ølå hans på turen bort ;) (hans feil, MYE venting på turbobytte, igjenkoksa eksos, deksler og justering av gewinde)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og har store plana om å bli me på den her galskapen....HEHE : smil :

Ser fram til me ska på tur igjen me ett stort smil....glede meg så enn unge : rock :: vinke :

Må bare huska å prøva å få fri på mandagen, vertfall nogen tima fra morningen denne gongen : rolleyes...

"Va MEGET hart å legga seg hall 4 på nåttå, stå opp hall 7 å gå på jobb klokkå 7, itte ei GOE helg på Rudskogen sist...Eg va isje heilt me den mandagen før litt udpå dagen, kan man si...HEHE : faint : : smil :"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderte Bugrun i år eg og, fekk så øyrene flagra, så eg har vel ikkje någe valg nei... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du Juvi, må bare bli me osse...Du har isje noge valg nei :P: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette bler SÅ SJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEFS Har gleda meg te dette si me kom heim fra rudskogen i fjor:tilber::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette bler SÅ SJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEFS Har gleda meg te dette si me kom heim fra rudskogen i fjor:tilber::tilber:

 

Sama her : rock :

Futti eg ser ser fram til sommeren og enn ny treffsesong : vinke :

Fina vere, kalle cola og godt alt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser kanskje ikkje ud som eg ska te Våler i år desverre.. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ke nå så stoppe deg Doffer ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel for det førsta så tror eg ikkje eg har någe vag på veien då og for det andra så har eg eksamen den fredagen! :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det va jo drid då....Akkurat så meg i fjord når me va ein heile gjeng så hadde planlagt øve lange tid å reisa på gatebilfestivalen på rudskogen i juli. Så måtte eg og droppa ud fordi eg tog fagbrevet akkurat den vegå då....Det suns eg og va græle kjipt. Hadde planlagt å reisa på onsdag itte jobb å komme hjem på sundagen, men han så såd heima å podda på onsdags kvell når de andre reiste..... Det va meg :( !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn e det, men eg får jo ein herlige tur rett før Våler då, så den gjørr jo godt! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E det då dokk ska til Wörthersee ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Naaaaij! Den e så kjibe doffer! Sko hatt dg me altså! Du e jo halve live på campen når du bli folle! hahaha..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha..! :P Eg vett nå ikkje eg... E nok nokså lige alle mann...med unntak av Knoll og tott.. (Bukkholm og Kluge)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Naaaaij! Den e så kjibe doffer! Sko hatt dg me altså! Du e jo halve live på campen når du bli folle! hahaha..

 

Doffer e te å spisa opp når han begynne å bli litt pussa: flau :

 

En greit homsite uttalelse fra mi sia:p hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.