Våler Hovedtreff 09 6-7.juni!!!!!

Anbefalte innlegg

må vel få sulla meg te å lagt ut någen eg og. Hadde en del bra bilder i år! Film har eg og ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og har bilder fra turen....Men der e så insti i balljen mange å velga imellom, så eg få finna ut keffer nogen eg ska legga ut her fust. Har liksom bare knippsa 489 bilder : eek :: vinke :

 

Ska igang å øveføra de aktuelle bildene til photobucket nå, men det tar jo si ti, så de komme isje her helt ennå !!!

Sko me lagt enn sånn EGEN bilde/film tråd fra Våler eller ? Va det en plan ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lur idè Fredrik!

Lag ein egen bilde tråd fra Våler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, ganske nøyaktig ei uka siden me stod lettere forvirra på parkeringsplassen t Biltema i Kristiansand og såg at det PISSregna utfor...glede meg t neste tur!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemme det Arne...Då e me 2 !!!!

Du ska bli med til Rudskogen og vel ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeppsi peppsi, e dauklar t Rudskogen! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeppsi peppsi, e dauklar t Rudskogen! :D

 

Det e gudd : rock :

Det håbe eg audien min og er....sånn at ann komme litt lengre på vei enn ålgård når me ska til rudskogen.

En ting e vertfall sikker......Eg ska ha me meg enn ekstra vannstuss å 2 slangeklemme neste gong, sånn at eg eventuelt kan fiksa ann langs veien om det sko sje igjen : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, ja du får ha med deg litt ekstra småsnacks i tilfelle rottefelle det skulle skje någe :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du tar med deg deler te det, så kan du banna på at någe aent ryke! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.