Våler Hovedtreff 09 6-7.juni!!!!!

Anbefalte innlegg

E dåkkår seriøse nå? Har dåkkår virkelig tenkt å handla ein buss? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser for meg at frankyboy prøve seg på ein liden aprilsnarr eg, hehe;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halve partytelte ska ver intakt ja.. Hehe.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då ser det ut som deltakelsen min på dette treffet er i fare. Tror du ikke HV prestere å kalle meg inn på lagførerkurs denne helgen! Typisk. Får se om eg greie å vri meg unna. Får antakelig ikkje ver me på rudskogen heller så eg har satsa alt på at dette treffet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neeeei!!! Sånt kan me ikje ha ng av! Ska ta ein prat me dei HV folkan altså... hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger dere campingvogn? Kan kjøpe min billig :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger vel den selv Gry? : klø :

 

Kossen ligge dåkkår ann her? E det någen som i det heila tatt har tenkt seg bort øve?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så sant eg ikkje må på kurs, så e eg me garantert! Må nesten få me meg ett av treffene, og eg tvile eg kan ver me te rudskogen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ombord kaptein

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e jo me seff:) Men bler isje banekjøring på BIFFEN i år, an har isje bremser t d:(

 

Men eg må nok få sidda på me någen av dåkk andre så ska på banen jaffal:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skift klosser før du reise bort, og ha med de gamle i reserve te hjemturen, og ikkje kjør ørten runder ettekverandre så går det nok fint det. Husk at det e langt i fra sikkert at det blir lika varmt så i fjor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

meg å lommabogå e isje heilt enige på akkorat d dr punkte for tiå;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då fekk eg brev fra HV i dag. EG HAR FÅTT UTSETTELSE!!! : rock : Så eg stille tidlig fredags morgen te kolonnekjøring. Så får me satsa på liga bra ver som me hadde sist tur! :) Har ikkje heilt bestemt meg for ka bil eg ska ta, men det ser me når det næreme seg avreise...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult:) Jo flerre så e me jo bere e d:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg bare lure litt på ein ting...

Ke ti reine me me å reisa fra Våler, å annkomma Ålgård på sundagen ? Kor mange tima reine me hjem ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg bare lure litt på ein ting...

Ke ti reine me me å reisa fra Våler, å annkomma Ålgård på sundagen ? Kor mange tima reine me hjem ?

 

Enten så kan du dra litt før resten av kolonnå og rekka jobben på mandag, elle så kan du ta deg fri og vær me på alt det løgna så foregår på hjemturen : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay....Då får eg satsa på å bytta litt om på frifredagen min nå på fredag, å helle jobba då, for så å få fri på mandagen itte Våler istedenfor : rock : Eg har fått fri på fredagen då, men eg tok i utgangspunket ikkje fri på mandagen, men det ordne seg det....Sjefen pleie isje ver så vanskelige på det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då e det kjekt å kunne sette opp sin egen timeplan! ;) Eg har fått fri på mandagen, men slite kanskje litt med folk på fredagen. Pleie å ordna seg, men me får se :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då fekk eg brev fra HV i dag. EG HAR FÅTT UTSETTELSE!!! : rock : Så eg stille tidlig fredags morgen te kolonnekjøring. Så får me satsa på liga bra ver som me hadde sist tur! :) Har ikkje heilt bestemt meg for ka bil eg ska ta, men det ser me når det næreme seg avreise...

 

Ta golfen!!! Ut på bane!!! Hekje du hengarfeste på A6en forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det ja. Men eg har ikkje lappen for å dra så tungt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kånå mi he d.. Hehe.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vett ikkje om bilen kan dra så mye. men sånn aligavell. Har me tilgang te hengar???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.