Våler Hovedtreff 09 6-7.juni!!!!!

Anbefalte innlegg

kjør golfen vel:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låna hengar koste vell ein tusing for ei helg eller noe sånt på moi trur eg.. Det ekje gale d?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka e d eg isje har fått me meg? Ka ska me me hengar? Greit at mr. ok pluss og mr. hei din gamle sattan bler dridas på turen, men trenge me å frakta di i egen hengar for d om? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørre rykta om at Hei din gamle sattan ikje ska ver me t våler.... Hmm....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då he me fått me okke Øivind Løkset au! Konge!!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då må han huska myggmiddel, for han gjekk på ein kjempesmell i fjor : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då he me fått me okke Øivind Løkset au! Konge!!! :D

 

Stilig!

Hvor har han blitt av egentlig?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han he meldt sg inn igjen.. så blir vell å sjå innen eit par dage tippe eg.. :) hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du stille vell i ny bil t våler du1?!?!?! hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du stille vell i ny bil t våler du1?!?!?! hehe...

 

Ska kje se heilt bort ifra det....;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska kje se heilt bort ifra det....;)

 

Noe på gang?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe på gang?

 

Nja, stadig på leit;) Står mellom Passat 3C eller Touran. Har ein anelse at det blir Touran denne gang...med noko attåt: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja Arne, når me va på 3M demodag la du ekstra godt trykk på at denne bilen sko du ha ei goe stond, et par år sikkert.. :P Men blir spennanes å se på ka du ende opp med nå..! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då må han huska myggmiddel, for han gjekk på ein kjempesmell i fjor : smil :

 

Kan huske at jeg måtte redde livet ved å rømme fra Våler ca kl 23:30.

 

Men du vet at når myggen lander utenfor teltet, og trekker opp glidelåsen og kommer spaserende inn med ei teltstang mellom tennene, for å rense gebisset etter siste måltid, da er det bare å pakke sammen..

 

 

Men det skal bli kult å bli med over i år også, bare jeg finner noen som vil ha med en co-pilot på veien :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja Arne, når me va på 3M demodag la du ekstra godt trykk på at denne bilen sko du ha ei goe stond, et par år sikkert.. :P Men blir spennanes å se på ka du ende opp med nå..! :)

 

Haha, flere som har arrestert meg på den ja:p

Men,men...me får se ka som ende opp på gårdsplassen. Eg e håpløuse med å bytta biler...må vel gi seg snart: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan huske at jeg måtte redde livet ved å rømme fra Våler ca kl 23:30.

 

Men du vet at når myggen lander utenfor teltet, og trekker opp glidelåsen og kommer spaserende inn med ei teltstang mellom tennene, for å rense gebisset etter siste måltid, da er det bare å pakke sammen..

 

 

Men det skal bli kult å bli med over i år også, bare jeg finner noen som vil ha med en co-pilot på veien :P

 

Du ska jo kjøpa golfen min, så då har du jo bil! ;) Hvis ikkje så e der ledig hos meg uansett! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du ska jo kjøpa golfen min, så då har du jo bil! ;) Hvis ikkje så e der ledig hos meg uansett! ;)

 

Finner vi en grei deal så er det klart at det blir handel ;) selv om hjernen min som tar seg av den praktiske tenkinga, min kone, ikke er helt med på bilkjøp igjen.. :o

 

kommer ikke dealen på plass er det ønskelig med en plass i bagasjerommet, sammen med øllet :D:venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult at du og bler me Øivind!! Bler ein kjekke tur dette føle eg:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska ble løye å ver me for første gang :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska ble løye å ver me for første gang :D

 

Det er pokker så kjekt!! : rock :

 

Håper det blir noen runder på banen også!! :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut! Glede meg hvertfall! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner vi en grei deal så er det klart at det blir handel ;) selv om hjernen min som tar seg av den praktiske tenkinga, min kone, ikke er helt med på bilkjøp igjen.. :o

 

Bedre med tilgivelse enn tillatelse. det har eg erfart. Spør du først, for så å kjøpe, så e de sinte lengre enn hvis du kjøpe først, og spør etterpå! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bedre med tilgivelse enn tillatelse. det har eg erfart. Spør du først, for så å kjøpe, så e de sinte lengre enn hvis du kjøpe først, og spør etterpå! ;)

 

hehehe, jo det kan være sant det..men hvis da valget er en fast boplass vs bo i en "uønsket" bil, vil nok valget være litt lettere for de fleste :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe, jo det kan være sant det..men hvis da valget er en fast boplass vs bo i en "uønsket" bil, vil nok valget være litt lettere for de fleste :P

 

Bare å kjøba bobil me d samma så me kan dra me på treffå :D få d himat øyvind :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Derfor jeg digger denne klubben!!

Aldri noen vesentlige problemer, men hvis det oppstår problem, alltid en løsning!! :tilber:: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.