#26 Skrevet Mars 1, 2009 Sama her Futti eg ser ser fram til sommeren og enn ny treffsesong Fina vere, kalle cola og godt alt kalle cola? feile deg? kalle pils takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 1, 2009 kalle cola? feile deg? kalle pils takk neida, kalle cola! te å ha i BRENNEVINEN 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 1, 2009 Kem faen e han Kalle Cola som alle snakke om?!?! hehe.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 1, 2009 Ok, Cola funke gull i mørk rom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 1, 2009 Kem faen e han Kalle Cola som alle snakke om?!?! hehe.... Du å de tørre vitsane dine:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 1, 2009 Doffer e te å spisa opp når han begynne å bli litt pussa: flau : En greit homsite uttalelse fra mi sia:p hehe hahaha!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 5, 2009 Hmmm, kanskje jeg også skulle slengt meg på dette i år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 5, 2009 Hmmm, kanskje jeg også skulle slengt meg på dette i år? Godt forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 5, 2009 Godt forslag x2!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 5, 2009 Må si det frister litt...booker av den helga, så så sant ikke noe uforutsett skjer er jeg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 5, 2009 Lage du ei lista i fysta inlegge kjell så folk kan se kem så ska/muligt ska verme sånn me kan frista me godt selskab t di så iche klare he klart å bestemma seg om di vil verme sånn så finni feks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 5, 2009 Godt forslag Tysse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 6, 2009 Javel. Henge mg på her eg og + fruen Sattse på dt bler liga fint ver så i fjor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 6, 2009 Javel. Henge mg på her eg og + fruen Sattse på dt bler liga fint ver så i fjor. D e gudd, så får kånen henga litt sammen.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 7, 2009 Eg har lyst t å få me meg dette i år Så du kan føra meg opp som ganske sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 7, 2009 Eg har lyst t å få me meg dette i år Så du kan føra meg opp som ganske sikker D e Godt eirik, stille me? buggyen,80 elle v8? elle adle? Ein ting adle må huska så e d mygg spray blei jo spist opp ifjord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 7, 2009 D e Godt eirik, stille me? buggyen,80 elle v8? elle adle?Ein ting adle må huska så e d mygg spray blei jo spist opp ifjord Tror alt som kan forhindre mygg er viktig... I fjor var det nesten så jeg vurderte å begynt å røyke ijenn bare for å bli kvitt myggen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 7, 2009 Tror alt som kan forhindre mygg er viktig... I fjor var det nesten så jeg vurderte å begynt å røyke ijenn bare for å bli kvitt myggen å eg så he slutta me røygen og nå, jaja nok goe drikka så ordne d seg alti 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mars 7, 2009 hehe. Ser for meg alle sidde me myggnett Men ja, blir nok V8en. Håpe på å få fiksa sommerfelga og senkesett t d... men me får se E alt for mye aent å jør og bruga penga på for tiå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mars 30, 2009 Ja, det nærme sg raskar og raskar!!! Fleire som vil joina?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mars 31, 2009 Noe annet vi bør ha med? Ja, meg:D Eg e seff me! Kånå mi får faen'sje ver me på guttatur jaffal, så hu får finna någe aent å jør på Doffer!!!! Ta fly t gardermoen itte eksamen så svinge me innom å hente deg på veien, du har bare me å ver me;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mars 31, 2009 Doffer!!!! Ta fly t gardermoen itte eksamen så svinge me innom å hente deg på veien, du har bare me å ver me;) x2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mars 31, 2009 Det e jo ein mulighet det ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mars 31, 2009 Hvis du bestille nå så e nok flybilletten ganske rimelige og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mars 31, 2009 hehe...Kjenne litt på presset.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...