#301 Skrevet Juni 8, 2009 Tusen takk for ei heilt konge helg! Mg og damå storkoste okke! Banekjøringa va heilt konge, fekk kjørt så mye at eg blei heilt gåen i skallen! Hehe.. Då e d gudd! Ja, dar blei ngn firehjulskrens og nesten utforkjøringer, men e morro det.. Hehe.. Kjørte jo ifra ein del rundt banen au då.. D va nice! Desverre så ser det ikje ud som eg fer me mg Rudskogen pga brullyp, men med ein Quattro i familien nå så bli det nok funåsdalen ska dokke sjå! Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#302 Skrevet Juni 8, 2009 Takk for ei kanon helg ja folkens!!! Satser på att d blir en tur til rudskogen også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#303 Skrevet Juni 8, 2009 Jeg og Petter dro på litt på tur hjem over fjellet... Bremsene ble litt varme kan man si... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#304 Skrevet Juni 8, 2009 Hahaha, Hein...gikk det så fort unna altså? Hvor lang tid brukte dere over fjellet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#305 Skrevet Juni 8, 2009 Jeg og Petter var de siste som reiste fra treffet.. i ca 15.30 tia. var vel hjemme 01.00 ca... D gikk unna ei stund ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#306 Skrevet Juni 8, 2009 Jeg og Petter dro på litt på tur hjem over fjellet... Bremsene ble litt varme kan man si... hehe røykte litt merr enn mine bremser ja Rart at du og Petter ikke kjørte på bane. Kjørte jo helt villt begge to Og ikke minst like hardt som de fleste på bane. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#307 Skrevet Juni 8, 2009 Har ikke bremser nok til bane kjøring... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#308 Skrevet Juni 8, 2009 Dårlig unskyldning Hein E bare å ikkje ta så voldsomt mange ronda om gongen ^^ Men eg e down på Rudskogen! Prøva å få me ein store gjeng. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#309 Skrevet Juni 8, 2009 rudskogen blir konge.. jeg er sikkert med dit.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#310 Skrevet Juni 8, 2009 Rudskogen er jo "hjemmebane" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#311 Skrevet Juni 8, 2009 Subbing og bremser hindre meg fra banekjøringå, men ska se om eg får ordna litt før Rudskogen for det e noen bensinhåver eg ska "diskutera" litt med på banen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#312 Skrevet Juni 8, 2009 Så ikkje ut som subbing hindra deg på vei hjem over fjellet. *kremt* 14 minutter før alle andre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#313 Skrevet Juni 8, 2009 Hvis Petter og Hein ikke kan stille på bane pga bremser og subbing, så hiver jeg også inn lignende spørsmål som Stian. Hva tenkte dere egentlig på fra Dalen til Sirdal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#314 Skrevet Juni 8, 2009 Hehe tenkte akkurat det samme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#315 Skrevet Juni 8, 2009 Suleskard - Ålgård då ? Eg har kjørt den veien en heil del gonge pga hyttå, men eg har aldri komt til ålgård så fort så i går....Hendelse så Andreas kjørte: eek :. Eg trur han va trøtte å leie å ville komma seg hjem fortast muligt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#316 Skrevet Juni 8, 2009 Hvis Petter og Hein ikke kan stille på bane pga bremser og subbing, så hiver jeg også inn lignende spørsmål som Stian. Hva tenkte dere egentlig på fra Dalen til Sirdal? Måtte ha lange oppbremsinger pga. for små bremser, og då blir det og varmt, begge bilene sto jo og røyk ved telemarkskanalen, og pedalen var rimelig svamp på slutten av etappen E brattare svinger på Våler og då ville det subba heilt villt. Subba jo litt her og der over fjellet Håpe bilen e klar te Rudskogen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#317 Skrevet Juni 8, 2009 Suleskard - Ålgård då ? Eg har kjørt den veien en heil del gonge pga hyttå, men eg har aldri komt til ålgård så fort så i går....Hendelse så Andreas kjørte: eek :. Eg trur han va trøtte å leie å ville komma seg hjem fortast muligt.... Snittfarten va lav, va bare innimellom me hadde grei fart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#318 Skrevet Juni 8, 2009 Haha, høres ut som dåkkår koste dåkkår øve fjellet, Petter og Hein Ka dato e egentlig Rudskogen? Glede meg allerede! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#319 Skrevet Juni 8, 2009 siste helgå i august desverre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#320 Skrevet Juni 8, 2009 Ah, stemme...då du skulle i bryllup? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#321 Skrevet Juni 8, 2009 Jepp jepp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#322 Skrevet Juni 8, 2009 Aha, dumming 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#323 Skrevet Juni 8, 2009 For å sei det sånn, det ekje min feil.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#324 Skrevet Juni 8, 2009 Hehe. ser på et bilde Brage har lagt ud at eg har glemt meg av og kjørt me nesten halveis åpent vindu foran Men se den linseluså... Og her e nesten heile gjengen på vei mot gulle i bonnen av reinbuen ^^ Og ett t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#325 Skrevet Juni 10, 2009 Ingen som har flere bilder fra treffet då? Sleng ut, både fra banen og campen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...