Våler Hovedtreff 09 6-7.juni!!!!!

Anbefalte innlegg

Hmm... Det er jo bare en svipp tur om ikke annet vil jeg tro? Noen som sitter på litt bedre info ettersom jeg ikke eier stedsans? Frank Andre Rui vet det garantert vil jeg tro..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nesten så jeg fikk lyst å slenge meg med alikevel.. Kjell. Er du på jobb? har dere fjørnbeinsdeler til golf3 syncro der. vet ikke om jeg gidder å demontere de gamle fjørene før jeg smokker inn senkesettet. Hva trenger jeg isåfall? Lenge har dere oppe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. er hjemme nå, men vi har oppe til 20 i kveld.. Morten Christensen som er på jobb.. Også forum mann.. Han fikser det for deg han, bare stikk innom.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror eg står øve våler treffe. Blir uaktuelt å kjøra me 50 hester i golfen å clutchen blir bytta torsdags kveld på a6en å tvile på ann e klar t avreise

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har eg våre inne på yr.no å sjekkt ud været......såg noge mørkt ud ved første øyekast:o....men, når eg såg litt nærmere itte så står der på langtidsværselet at der ska ver 1 mm nødbør på lørdagen i løp av døgnet, og 2 mm nedbør på sundagen. Det e jo ingenting: rolleyes. Litt fuktighet må me vel tåla : rock :

 

http://www.yr.no/sted/Norge/Hedmark/Våler/Våler/langtidsvarsel.html

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koss tenke dokk om kjørerutå ? Kjøre me øve heiå eller om sørlandet ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok sørlandet som alle andre år tror eg.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då trenge bare bilen min ein grundige vask, så e den klar ;) Leverte ann på takst i kveld så får eg ann nok igjen på onsdag/torsdag.

Men d vise seg jo at eg kanskje ikkje kan verme i kolonnå... Usikkert om eg får fri på fredag, eller kor mye eg får fri... Satse på at det ordne seg i løpe av ugå.

 

Tysse: Uaktuelt at du ikkje e me, du får sidda på i min bil. Du og mads kan kosa dokke me iskalde pils fra kjøleboksen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror eg står øve våler treffe. Blir uaktuelt å kjøra me 50 hester i golfen å clutchen blir bytta torsdags kveld på a6en å tvile på ann e klar t avreise

 

Må du skjerpa dg! Mange du kan sidda på me bort!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg må gjerna hooka opp med dåkkår i Kristiansand, då eg må avlevera fruen og kiden der. Så må kjøra litt før dåkkår( hjelpe meg: faint : ) og måta dåkkår der...ein eller aen plass?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema i kristiandsand? E d ein plan? Me pleie ha ei obligatorisk stop der uansett for siste forsyninga.. Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, der jekk Våler i dass for min del:( &%¤"¤#"#"¤"%"%"#"%¤#"%!!!!!!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sharif er på veien :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema i kristiandsand? E d ein plan? Me pleie ha ei obligatorisk stop der uansett for siste forsyninga.. Hehe..

 

 

Bare husk at di har flytta t andra siå av sørlandssenteret:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, der jekk Våler i dass for min del:( &%¤"¤#"#"¤"%"%"#"%¤#"%!!!!!!!!!!!

 

Whaaat? Ka nå då?

 

Sharif er på veien :)

 

E det ja? Sweet, hvis eg ikje får hjula innen me reise( noe som e garantert at eg ikje gjør ), så poppe hvertfall eg innom der...vær me den som vil :D

 

Bare husk at di har flytta t andra siå av sørlandssenteret:)

 

Stemme, sinnsykt fin og den Biltemaen der har blitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, der jekk Våler i dass for min del:( &%¤"¤#"#"¤"%"%"#"%¤#"%!!!!!!!!!!!

 

Ka nå du/jobben/kånå har funne på? (stryk det så ikkje passe)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror han ska jobba skift på kaien....:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka nå du/jobben/kånå har funne på? (stryk det så ikkje passe)

 

Tror han ska jobba skift på kaien....:nana:

 

 

: haha :

 

E jobben ja, heile fredagen ryge t helsike å eg gidde isje kjøra opp på lørdagen for å ver t søndag... Kånå har isje så møye hu sko ha sagt når d komme t valge mellom bilting og hu, hehe!

(Heldigvis så e isje hu medlem, og dermed e hu isje på forumet og får då isje lest d eg nettopp skreiv, hehehe)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kos blir det med musikk etc. der borte?

 

Ser du liste opp skjøteledning i første innlegg, Kjell...vil det sei noen har ein bommelom blaster?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltemaen i sørlandsparken ser sjef ut. Kjørte forbi her om dagen. Så der må me innom.

 

Kjell: haar du sjekka ka som mangle på teltet? Og har me tau nok? Kanskje binda det litt bedre enn me gjorde ¨på rudskogen! ;)

 

Ellers så e eg nesten klar. Litt småting som må gjøres med poloen for å få an heilt klar. Glede meg hvertfall! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kos blir det med musikk etc. der borte?

 

Ser du liste opp skjøteledning i første innlegg, Kjell...vil det sei noen har ein bommelom blaster?

 

Eg trur eg har en rull med ledning som eg kan ta med, men hvis ngn kan ta med ein ekstra ein hadde det vært topp. Trur med hadde litt for lide ledning i fjord skjønne du.. Hehe..

 

Eg har ikje boomblaster, men eg he ein liden cdspelar eg kan ta med i verste tilfelle.

 

Biltemaen i sørlandsparken ser sjef ut. Kjørte forbi her om dagen. Så der må me innom.

 

Kjell: haar du sjekka ka som mangle på teltet? Og har me tau nok? Kanskje binda det litt bedre enn me gjorde ¨på rudskogen! ;)

 

Ellers så e eg nesten klar. Litt småting som må gjøres med poloen for å få an heilt klar. Glede meg hvertfall! :)

 

Nei, eg he desverre ikje fått anledning t d i det sista og ska ærlig innrømma at det he gått mg hus forbi de siste månedan au. Me ska nok alltids få det opp ska du sjå. Me kan jo kjøba ein liden rull med tau og teip på biltema i kristiandsand. For me må vell teipa alle hjørne og skøyta hvis eg huske rektig.

 

Stod godt nok på rudskogen, men det blei jo reve ner då så vidt eg he hørt.. Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men i og med at arne kjøre litt tidligere enn okkke så trenge eg ngn andre t å ta det partytelte, for det ligge heima hos foreldran mine på veien..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres digg ut...begynne å glede meg nå :D

 

Ska se om eg ikje finne någe skjøteledning ein plass.

Og teltet kan eg ta med fra Kristiansand hvertfall, hvis det hjelpe :)

 

Og sist men ikje minst...nå e Touran ENDELIG senka!! :D Mangle bare hjul då...hmrf..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har eg avtalt omlegg/pålegging av hjul hos Sharif på fredag.

Så vær me innom de som vil :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.