Våler Hovedtreff 09 6-7.juni!!!!!

Anbefalte innlegg

Du kan og sedda på ein + 1 på meg Kjell. Har ein kamerat me, ikkje medlem men e nå me ;)

 

Ska hørra i mårå om eg kan få låna me meg ein boomblaster!

 

Ok, den e god...

 

Hørte eg ngn sa at folk datt av? For ng tull.. me he jo fullt opp igjen nå! Hehe..

 

Ja, gjer d.. send mg ei melding om du får med deg ein ellers må eg ta me den bitte lille cdspelaren eg he.. Den ikje mye å skryda av desverre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan kjøre først, da kommer alle trygt og greit fram :) Horna skal nok komme fram på banekjøringa :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan kjøre først, da kommer alle trygt og greit fram :) Horna skal nok komme fram på banekjøringa :evil:

 

Oh, kan jeg sitte på en runde eller 5 på banen ellers?: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan kjøre først, da kommer alle trygt og greit fram :) Horna skal nok komme fram på banekjøringa :evil:

 

Det er godt... Ikke dårlig at kolonna blir leda ann av en einser altså..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oh, kan jeg sitte på en runde eller 5 på banen ellers?: vinke :

 

"slapp av, alle skal få..." :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"slapp av, alle skal få..." :D

 

Litt feil der Øivind...

 

" alle MÅ få" hehehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ser ikkje navnet mitt på listå di kjell, eg sidde på me Fredrik, og du har glemt stol på huskelistå. Me har lige de me hadde i fjord me ølholder på jobb, kr99 pr stk, dessverre e de ikkje rosa i år, men sorte.

 

E der sagt noge endelig avreisetidspunkt? I fjord hadde me oppmøte kl 0900 på statoil Ålgård

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me møte 09.00 på statoil. Blir nok ikkje avreise før 0930, men me tar det litt så det komme. Bare ale satse på å ver der 0900. Kan jo ver me kjøre 0910 i morgen, men kem vett...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh, okei... Hadde igrunnen sagt 8 t alle sammen eg, men me kan sei 9.. Hehe.. D gjer mg bare ennå litt bedre tid til å henta d eg ska-.- :)

 

Som sagt så komme eg ikje t å møda dokke på Statoilen imårå tidlig, men på Shellen på moi. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og eg møte dåkkår på Biltemaen i Kristiansand :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og eg møte dåkkår på Biltemaen i Kristiansand :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"slapp av, alle skal få..." :D

 

Haha, finfint: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"slapp av, alle skal få..." :D

 

Haha, finfint: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det ikke ni me møttes i fjor og da? Jeg har hvertfall alltid vert av den oppfatning at vi skulle møtes ni! ;) Eg må innom schenker å hente nye annlegget mitt. Må jo ha skikkelige greier på langtur! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det ikke ni me møttes i fjor og da? Jeg har hvertfall alltid vert av den oppfatning at vi skulle møtes ni! ;) Eg må innom schenker å hente nye annlegget mitt. Må jo ha skikkelige greier på langtur! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, var kl.0900 i fjord også, men he stått 0800 i aktivitetstråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, var kl.0900 i fjord også, men he stått 0800 i aktivitetstråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har satt klokkeslettet til 09.00 i aktivitetstråden, planen var å komme seg avgårde enda tidligere enn ifjor da vi har hatt en tendens til å bruke ekstremt lang tid bort til Våler...men siden dere ønsker å starte klokken 9 og jeg ikke skal være med betyr det "fokk all" og derfor har jeg nå endret det... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har satt klokkeslettet til 09.00 i aktivitetstråden, planen var å komme seg avgårde enda tidligere enn ifjor da vi har hatt en tendens til å bruke ekstremt lang tid bort til Våler...men siden dere ønsker å starte klokken 9 og jeg ikke skal være med betyr det "fokk all" og derfor har jeg nå endret det... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikker om et par timer jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikker om et par timer jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at vi brukte så lang tid bort i fjor var jo fordi at vi hadde ørten stopp bare før kristiansand. Det trenger vi vel ikke i år. Holder med ett kjapt i moi, og så i sørlandsparken. Så får vi ta det derifra. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at vi brukte så lang tid bort i fjor var jo fordi at vi hadde ørten stopp bare før kristiansand. Det trenger vi vel ikke i år. Holder med ett kjapt i moi, og så i sørlandsparken. Så får vi ta det derifra. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg får fri fra ca. 11 i mårå, så satse på avreise fra ålgård halv 12. Så bånn gass øve Suleskard. Hvis eg e heldige så går d kanskje ann å møta gjengen me telemarksporten? I og me dokke ska stoppa ein del underveis går d fort litt tid!

 

Men konne eg fått nr. t ein av dokke, så ringe eg og hørre kossen dokke ligge ann litt ud på dagen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg får fri fra ca. 11 i mårå, så satse på avreise fra ålgård halv 12. Så bånn gass øve Suleskard. Hvis eg e heldige så går d kanskje ann å møta gjengen me telemarksporten? I og me dokke ska stoppa ein del underveis går d fort litt tid!

 

Men konne eg fått nr. t ein av dokke, så ringe eg og hørre kossen dokke ligge ann litt ud på dagen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.