Våler Hovedtreff 09 6-7.juni!!!!!

Anbefalte innlegg

Nå når Finni ikkje ska verme så kan dåkke jo reisa 09.00 når dåkke møtes 09.00........ tog du ann??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå når Finni ikkje ska verme så kan dåkke jo reisa 09.00 når dåkke møtes 09.00........ tog du ann??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg får fri fra ca. 11 i mårå, så satse på avreise fra ålgård halv 12. Så bånn gass øve Suleskard. Hvis eg e heldige så går d kanskje ann å møta gjengen me telemarksporten? I og me dokke ska stoppa ein del underveis går d fort litt tid!

 

Men konne eg fått nr. t ein av dokke, så ringe eg og hørre kossen dokke ligge ann litt ud på dagen?

 

Eg har 95833983

 

I denne tråden fra i fjord ligge der mange telefonnummer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg får fri fra ca. 11 i mårå, så satse på avreise fra ålgård halv 12. Så bånn gass øve Suleskard. Hvis eg e heldige så går d kanskje ann å møta gjengen me telemarksporten? I og me dokke ska stoppa ein del underveis går d fort litt tid!

 

Men konne eg fått nr. t ein av dokke, så ringe eg og hørre kossen dokke ligge ann litt ud på dagen?

 

Eg har 95833983

 

I denne tråden fra i fjord ligge der mange telefonnummer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå e det isje mange timane igjen : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå e det isje mange timane igjen : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når har mg å Kjell stått i et par-tre timer å vaskt/ bont bilane og :)

 

Dt blei sweet me Swisswax fra Roulund Detailing ;) Synd at de sikkert et skittne før me har komt halveis hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når har mg å Kjell stått i et par-tre timer å vaskt/ bont bilane og :)

 

Dt blei sweet me Swisswax fra Roulund Detailing ;) Synd at de sikkert et skittne før me har komt halveis hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ikkje me boomblaster, men høyttalera. Så hvis nogen andre fikse mp3-spelar så har me musikk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ikkje me boomblaster, men høyttalera. Så hvis nogen andre fikse mp3-spelar så har me musikk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ikkje me boomblaster, men høyttalera. Så hvis nogen andre fikse mp3-spelar så har me musikk ;)

 

Ein rosa i-pod, funke det ?:o

 

 

Crap, har verken fått vaske, hvertfall ikje bont bilen....og an burde hevas litt bak ser eg: klø :

Får justere litt der borte tenke eg..

 

Ellers så e bilen pakka og klar, garantert et eller aent eg har glømt, men skitt au det får eg klara meg uten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare du har bra musikk på den rosa ipodden, så e d godt nok i massevis! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har heller ikkje fått bont bilen. Tar med diverse bilpleie midler så kan me kanskje ta en liten økt der borte hvis me sko kjeda oss litt. Begynne å bli klar nå. Kjøre snar eg. Må ut te gandal å hente spilleren min før eg kjøre ut. Så me snakkes! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her komme ein oppdatering fra Fredrik og meg. Etter en start som ikkje gjekk heilt etter planen (bilen te Fredrik ga seg alerede på Ålgård, så me kjøre Golf 1.6) så har me nå komt te Mandal. Bortsett fra ein laser kontroll i Lyngdal har det ikkje sjedd så mye ennå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså, har Fredrik fylt for mye Tunap på bilen? Greit å ha litt bensin i tillegg vettu :P:D Neida, men hva skjedde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ein slange i kjølesystemet som hopte av,og når an prøvde å setta an på igjen viste det seg at noge va knekt

 

Blei ikkje så mange oppdateringer på veien siden eg kjørte, men nå e me framme, teltå e oppe og x-antall øl er tømt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg våkna ein smule frossen, bilene tale vel for seg sjøl...

DSC03470red.jpg

DSC03471red.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg våkna ein smule frossen, bilene tale vel for seg sjøl...

 

Haha, eg kan isje sei eg misunne dåkk:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yeah. Ankom ålgård for ein time siden og må takka for ei super helg! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg vil og bare takka for ei heilt konge helg, forutenom at bilen min tok kvelden allerede på Ålgård:o, Va en vannstuss som tilfeldighvis knakk (va nok noge porøse å gamale vil eg velga å tru), heldighvis før me hadde komt oss avgårde: smil :...... Fanstaske gjeng me reiste me, å alle dokke nye for meg, så eg isje hadde troffe før....Dokke va dridkule alle samen: rock :: vinke :....Sjefsgjeng å reisa med:tilber:.... Håbe å treffa dokk igjen, på nye treff å lokallagstreff på kvadrat fuste sundagen i måneden klokkå 7 om kvelden...Det e bare å komma : rock :: vinke :

 

MEN, det va forsåvet godt å komma heim igjen og....Det må eg få låv å sei........GO NATT

I mårå har eg tatt meg fri, så då får eg kvila litt ut itte helgå, så får eg se litt på bilen min og om eg får fiksa "sjiden"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for laget, gutter!

Hva ein konge helg....og ein "herlige" tur hjem igjen :P

 

Må gjentas!

Noen som ska t Rudskogen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ein fantastiske helg. Hadde ein fin tur over fjellet hjem igjenn. Eg har sykt lyst å ver med te rudskogen, men me får se når det nerme seg kossen det ligge ann! ;)

 

Satse hvertfall på å ha ein bil som ikkje dabbe så mye snart! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ein fantastiske helg. Hadde ein fin tur over fjellet hjem igjenn. Eg har sykt lyst å ver med te rudskogen, men me får se når det nerme seg kossen det ligge ann! ;)

 

Satse hvertfall på å ha ein bil som ikkje dabbe så mye snart! :)

 

Haha, søren at eg ikje fikk kjørt bak deg over fjellet, Stian...eller, "hoppalong cassidy" som Hein så fint sa det: haha :

 

Ja, hadde vert kjekt å dratt ein gjeng t Rudskogen...eg e hvertfall me!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e me t Rudskogen:) Må passa på å ordna meg fri litt tiligare denne gangen sånn at eg e sikker på at eg får ver me, hehe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sykt kul tur, nok en gang! Ein herrlige gjeng altså.

 

Faktisk ikke flere mygg en jeg klarte å ta knekken på heller :P men som Andreas sier, det var noe kjøligt på natta.

 

Drittøfft med gti'en på banen, og fikk inn et par breie 4-hjulsskrens der, og vi passerte jo en haug med biler på banen RS4 S2 S6 you name it..(synd de blinka oss forbi for at de skulle inn i depo.. men uansett!!.. :D )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.