#51 Skrevet Mars 31, 2009 You can do it!!! Order!! hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mars 31, 2009 Har tatt fri 5 og 8juni så dette blir bra.. blir nok ikke noe bil for min del da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mars 31, 2009 Så lenge eg e i den jobben eg har nå, har eg frihelg og då blir eg me, men me får se når det nærme seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mars 31, 2009 Har tatt fri 5 og 8juni så dette blir bra.. blir nok ikke noe bil for min del da. Du greie å smi i sammen ein s2 t våler! kom ijen franky, less talking more working: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mars 31, 2009 Ja, meg:D Eg e seff me! Kånå mi får faen'sje ver me på guttatur jaffal, så hu får finna någe aent å jør på Doffer!!!! Ta fly t gardermoen itte eksamen så svinge me innom å hente deg på veien, du har bare me å ver me;) Keffer får isje damå bli me på tur då Robin ? Der e jo andre så ska ha me damå fra lokallaget ...e der isje det ? Tenke då på Eirik og Kjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mars 31, 2009 Jeg er med så lenge jeg får fri fra jobb:) får se hvordan det blir med fremkomstmiddel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mars 31, 2009 Keffer får isje damå bli me på tur då Robin ? Der e jo andre så ska ha me damå fra lokallaget ...e der isje det ? Tenke då på Eirik og Kjell Sko nesten lagt et krav om minst ei singel flotte venninna per Dama som fekk verr med :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mars 31, 2009 Sko nesten lagt et krav om minst ei singel flotte venninna per Dama som fekk verr med :D ja vi viste jo oss fra vår beste side i vestfoldcampen i fjor:) så hadde sikkert slått ann det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mars 31, 2009 ja vi viste jo oss fra vår beste side i vestfoldcampen i fjor:) så hadde sikkert slått ann det:) haha.. Greit å vise den siden først så di vet hva di får 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mars 31, 2009 hahah ja:) enig der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet April 1, 2009 Keffer får isje damå bli me på tur då Robin ? Der e jo andre så ska ha me damå fra lokallaget ...e der isje det ? Tenke då på Eirik og Kjell Damå har isje någe der å jør, me mindre dåkk vil hørra på stønning heila nattå hehehe:D Dessuten så hadde nok hu kjeda rauå av seg på dagtid... Sko nesten lagt et krav om minst ei singel flotte venninna per Dama som fekk verr med :D heil enige! EYECANDY!!! konne blitt någe action på deg då doffer, hehehe: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet April 1, 2009 Damå har isje någe der å jør, me mindre dåkk vil hørra på stønning heila nattå hehehe:DDessuten så hadde nok hu kjeda rauå av seg på dagtid... Hehe, nei det holdt med di som krangla heila nattå ifjor heil enige! EYECANDY!!! konne blitt någe action på deg då doffer, hehehe: smil : haha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet April 1, 2009 Hehe, nei det holdt med di som krangla heila nattå ifjor stakkars den så plage meg mens eg sove! Eg trenge skjønnhetssøvnen min: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet April 1, 2009 stakkars den så plage meg mens eg sove! Eg trenge skjønnhetssøvnen min: flau : Der seie du någe, må gå te innkjøp av hørselsvern før turen nerøve Europa eg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet April 1, 2009 Der seie du någe, må gå te innkjøp av hørselsvern før turen nerøve Europa eg.... Eg har hørselsvern i bilen, isje sånn propp, men skikkelige greier;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet April 1, 2009 Men fra det eina te det andra, har me ennå Party teltet eller kossen blei det med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet April 1, 2009 E jo isje verre enn å spleisa på et nytt om d gamla e ødelagt... Koste jo isje så mye om alle så ska ver me spleise feks:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet April 1, 2009 Koste jo ikkje mangen kronene nei, ka meine folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet April 1, 2009 hva med forslaget mitt fra sist vålertreff? Kjøpe inn lokallagsbuss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet April 1, 2009 hva med forslaget mitt fra sist vålertreff? Kjøpe inn lokallagsbuss Interessant... Men kem sine penger ska den kjøbast for? Å kem ska kjøran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet April 1, 2009 Kan kjøran eg, harkje bil då aligavel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet April 1, 2009 Kan kjøran eg, harkje bil då aligavel Har du busslappen og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet April 1, 2009 Tja...det kan eg sikkert ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet April 1, 2009 Jeg er med på å spleise Kan sikkert kjøre den også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet April 1, 2009 d går dårligt for min del å spleisa jaffal, gewinden eg kjøpte tog jo d littla eg hadde t overs:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...