#226 Skrevet November 24, 2010 Så en R8 med prøveskilt på Askøybroen i dag. Lå en Porche bak den, muligens en 911. Må innrømme at jeg nesten ikke fikk med meg Porchen. R8 er en sykt rå bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet November 26, 2010 Sett en blå RS4 i åsane endel ganger. Svarte felger. Tror samme fyren har hatt RS2 før. Ung fyr... Fine biler begge to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet November 30, 2010 Så en hvit a4 b8 avant med sort tak, skiboks og felger på mongstad i går. Kristoffer Wardawa sin kanskje? Uansett, vanvittig fin bil:glad: Truls. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet November 30, 2010 Så en hvit a4 b8 avant med sort tak, skiboks og felger på mongstad i går. Kristoffer Wardawa sin kanskje?Uansett, vanvittig fin bil:glad: Truls. Denne? Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet November 30, 2010 Denne? Takk YES!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet Desember 1, 2010 Jeg så en svart Vw Touareg R50 på Vestkanten for noen små timer siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet Januar 14, 2011 Sett på Mongstad i dag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet Januar 14, 2011 Så en R8 med prøveskilt på Askøybroen i dag. Lå en Porche bak den, muligens en 911. Må innrømme at jeg nesten ikke fikk med meg Porchen. R8 er en sykt rå bil! R8'en hadde vert på service hos oss 911'en som kjørte bak var berre han som hadde kjørt "r8 sjoføren" bort R8'en er en nyyydelig bil! har eit bilde viss noen ville se den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet Januar 16, 2011 R8'en hadde vert på service hos oss 911'en som kjørte bak var berre han som hadde kjørt "r8 sjoføren" bort R8'en er en nyyydelig bil! har eit bilde viss noen ville se den Den er jo bare grisefet:tilber: Du jobber hos BO Racing da regner jeg med. Syns jeg skimter Børge i bakgrunnen på bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet Januar 16, 2011 Spottet en meget pen hvit transporterTDI på Fritz c. Riebers veg, hadde Nurburgring sticker under TDi merket!! ja også så jeg 3 RS4èr og 2 R8 når jeg var innom Ferdinand på Torsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet Januar 16, 2011 Den er jo bare grisefet:tilber: Du jobber hos BO Racing da regner jeg med. Syns jeg skimter Børge i bakgrunnen på bildet. Stemmer det Er lærling der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet Februar 2, 2011 Så en sexy rs6 b6 i klostergarasjen idag, hadde vwaudi skiltplater. Lekker bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet Februar 2, 2011 Så en sexy rs6 b6 i klostergarasjen idag, hadde vwaudi skiltplater. Lekker bil! Tipper kanskje det kan være kjerringa som var på cafe? UR reg? (er egentlig en A6 på steroider hehe) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet Februar 2, 2011 går det ein caddy carrera cup her i bergen?? har fleire ganger sett ein caddy med rød stripe nederst på sida på askøy og i bergen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet Februar 2, 2011 Tipper kanskje det kan være kjerringa som var på cafe? UR reg? (er egentlig en A6 på steroider hehe) Ja det var ur reg:) Hehe! Kjerringen ja, det forklarer hvorfor den sto noe skeivt parkert! Er d eksosen fra denne som skal selges? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet Februar 2, 2011 Grå RS4 gjennom fløyfjellstunnellen. Flott! Skal ha en slik b5 en gang i tiden! Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet Februar 2, 2011 Ja det var ur reg:)Hehe! Kjerringen ja, det forklarer hvorfor den sto noe skeivt parkert! Er d eksosen fra denne som skal selges? HEHE. hun sier det var bilen som stod ved siden av henne som sto skjevt så hun måtte stille seg slik og en stolpe vistnok.. Eksosen som står på nå er av grovere kaliber og det som skal selges er org eksosen som sto på fra før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet Februar 3, 2011 ja den unnskyldingen har jeg hørt før:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet Februar 3, 2011 Grå RS4 gjennom fløyfjellstunnellen. Flott! Skal ha en slik b5 en gang i tiden! Hehe. Kanskje Bjørn Tore Træen sin, ligger tråd her på forumet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet Februar 4, 2011 ikke i Bergen, men den var fin så poster den jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet Februar 4, 2011 Skal godt gjøres at en sånn der ikke er fin, men jeg ville foretrukket å foliere eller noe for å få en helhet i vindusflaten evnt. hatt hele sideplaten som orginal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet Februar 4, 2011 ja det holder eg faktisk med deg i,det sp litt merkelig ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet Februar 15, 2011 Fikk kjøre denne skjønnheten idag:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet Februar 15, 2011 Fikk kjøre denne skjønnheten idag:D hvordan var den å kjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet Februar 15, 2011 hvordan var den å kjøre? Har kjørt en svart tidligere fra ferdinand og, er ikke lange biten med kjøring. Men får en fin formening om hvor vill bilen egentlig er: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...