vag observasjoner i bergen.

Anbefalte innlegg

Her er den jeg har sett så mye av i nesttun området, bildet er tatt for to dager siden utenfor meny på nesttun.

 

RS6nesttunMedium.jpg

 

denna hadde vist problemer idag. stod på ein naf bil, virka som dei var på vei mot audi senteret.

Bilde0089.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denna hadde vist problemer idag. stod på ein naf bil, virka som dei var på vei mot audi senteret.

Bilde0089.jpg

 

Den har stått på møller bilskade en stund,liten skade på fronten,kjenner jeg eieren rett har han nok rekvirert bil til å frakte den hjem i garasjen,hehe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har spottet en jækla fet hvit VW Golf MK6 her på Askøy de siste par ukene med hvite felger. Står TDI og W12 bakpå. Mistenker litt dekaltrimming men uansett fet. Senket, svære hvite felger, mørke ruter og fullt stylingsutstyr hele veien rundt.

Er et syn for guder denne bilen her altså.

 

Så denne på askøysenteret idag, meget lekker Golf!

 

DSC00439.jpg

 

DSC00438.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

møtte på en rød nyere type A3/S3 med svart tak på minde i gårkvell...så rimelig fet ut!..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holdt på fælt han der. Gti fangere foran og bak, rieger styling rund baut, senk, hjul osv.. Også 2000 km da. Må ha skjedd noe med situasjonen til eier eller noe da vel? Kul bil da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holdt på fælt han der. Gti fangere foran og bak, rieger styling rund baut, senk, hjul osv.. Også 2000 km da. Må ha skjedd noe med situasjonen til eier eller noe da vel? Kul bil da!

 

er nok sikkert bare en som har kjøpt seg bil han ikke har råd til, tror ikke han var gamle karen.

Men digg bil ja, ser bedre ut i virkeligheten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denna karen hadde vel ein meget feet eos, svart, senket og rieger fangere.

så han er vel intr i noko nytt vel. jobber vel på møller drotningsvik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denna karen hadde vel ein meget feet eos, svart, senket og rieger fangere.

så han er vel intr i noko nytt vel. jobber vel på møller drotningsvik

 

ja godt mulig, bare gjetter jeg:)

tror jeg også hat sett denne eos'n du snakker om, fet ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok sikkert bare en som har kjøpt seg bil han ikke har råd til, tror ikke han var gamle karen.

Men digg bil ja, ser bedre ut i virkeligheten!

 

Kenneth jobber som fagtekniker på Møller Drotningsvik og er nok en del eldre en du tror. At han har kjøpt seg en bil han ikke har råd til syns jeg var en tullete spekulasjon......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kenneth jobber som fagtekniker på Møller Drotningsvik og er nok en del eldre en du tror. At han har kjøpt seg en bil han ikke har råd til syns jeg var en tullete spekulasjon......

 

litt OT, men er han den einaste fagteknikeren på møller vest??

har no hatt ein bil der i 4mnd og kvar gang eg ringer så får eg høra at dei venter på teknikkeren kommer på torsdag, tirsdag, onsdag osv osv for å sjå på bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt OT, men er han den einaste fagteknikeren på møller vest??

har no hatt ein bil der i 4mnd og kvar gang eg ringer så får eg høra at dei venter på teknikkeren kommer på torsdag, tirsdag, onsdag osv osv for å sjå på bilen.

 

He he man kan begynne å lure av og til. Ventetiden på fagtekniker er jo til tider latterlig: rolleyes Jeg regner ikke med at han er den eneste nei;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kenneth jobber som fagtekniker på Møller Drotningsvik og er nok en del eldre en du tror. At han har kjøpt seg en bil han ikke har råd til syns jeg var en tullete spekulasjon......

 

ja når jeg tenker meg om så er jeg helt enig, vet ikke hvem fyren er engang. :o

Var bare første tanke liksom, beklager upassende påstand! men nå er det nok med off topics! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke den hvite golfen W12 emblemer? Så en slik en der oppe sist jeg var der. Fjerne de og bilen er ikke så værst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet nettopp en blå R8 på "Gabben" i Alversund: rock :

Går ut ifra at den og en ny Camaro blir å se i Gatebil magazine om en liten stund;)

 

Truls.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet nettopp en blå R8 på "Gabben" i Alversund: rock :

Går ut ifra at den og en ny Camaro blir å se i Gatebil magazine om en liten stund;)

 

Truls.

 

godt mulig det er Ferdinand motor sin, de skulle ha sin på Geilo i påsken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok den ja;) Er en lokal fyr her ute som jobber for gatebil som kjørte den;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og idag spottet jeg en blå rs2 med sorte felger i Knarvik. Noen som vet noe om den? Møørk fin lyd også går det rykter om at den flytter seg glimrende:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og idag spottet jeg en blå rs2 med sorte felger i Knarvik. Noen som vet noe om den? Møørk fin lyd også går det rykter om at den flytter seg glimrende:D

 

den møtte jeg i går,den kom ut fra flatøy trur

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og idag spottet jeg en blå rs2 med sorte felger i Knarvik. Noen som vet noe om den? Møørk fin lyd også går det rykter om at den flytter seg glimrende:D

 

Kem som har handlet? Sikkert samme bil eg så på Frekhaug før helgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett en sort RS2 på Koltveit av og til, noen som kjenner til ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut at eigeren av RS2'en er Ruben Nygård Soltvedt. En 18 år gammel heldigris;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aah, rette alderen og kjøpe RS2 på det ;)

Kjøpte selv når jeg var 18, er 19 nå

 

Bare han vet og behandle den rett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og idaaaaag så jeg en svart urS4 avant med sorte felger stående utenfor lindås rør og sanitær, noen som kjenner til denne da?

Tror ikke jeg har sett den før: klø :

 

 

Truls.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut at eigeren av RS2'en er Ruben Nygård Soltvedt. En 18 år gammel heldigris;)

 

Stemmer ja, sønnen til Trond Egil Soltvedt, bilen har gått er i Bergen tidligere også. Gamle bilen til Bjarte H.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.