#1126 Skrevet Mai 25, 2012 noen her som kjører en blå golf 3 cab?han hilser hver gang vi møtes,men har ikke peiling på hvem det er:p møtte også kim rune rett nord for botsenden nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1127 Skrevet Mai 25, 2012 Ah nei da hadde jeg ikke kjent deg igjen uansett hehe Møtte en bil som likna fælt på den i profilbildet ditt mellom Stange og Ottestad i ettermiddag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1128 Skrevet Mai 25, 2012 Deet kan nok stemme veldig men da med 15" stål felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1129 Skrevet Mai 30, 2012 Møtte Sverre Myren i dag, på akkurat samme plass som 3 ganger før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1130 Skrevet Mai 30, 2012 Greitt møtested det el? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1131 Skrevet Juni 1, 2012 Greitt møtested det el? Og jeg møtte deg utenfor Kvam i går ( riktig nok i arbeidsbil ).. Vanvittig rå skyss du har, og lyden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1132 Skrevet Juni 1, 2012 ser dekk passat med denne skrifta på sia vet dekk hvem det er hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1133 Skrevet Juni 3, 2012 Og jeg møtte deg utenfor Kvam i går ( riktig nok i arbeidsbil ).. Vanvittig rå skyss du har, og lyden Takk for det:) Begynner vel og bli bra nå, men er høy som et hus enda da. Driver og vurderer senk om dagen, politiet og biltilsynet synes ikke jeg har rå lyd: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1134 Skrevet Juni 14, 2012 Møtte en mørkegrå Passat 3c stv. i Brumunddal nettop. Var senket og hadde mørke baklykter, så tror jeg den hadde oransje markeringslys foran. Hvem er dette? Edit: den hadde også en henger på slep 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1135 Skrevet Juni 15, 2012 Spotta en grønn A6 C5 avant med klubb plater rundt 15.15 fra raufoss mot eina så en lys gull farget A6 C5 avant, så ut som senka og xenon i spredere, så strøken ut rundt halv 6 ? så en grønn A4 B5 avant med us blink, emblemfri grill og senka nede i gjøvik rundt halv 7 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1136 Skrevet Juni 19, 2012 Spotta vågen i kirkegata halv 11 idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1137 Skrevet Juni 19, 2012 Spotta vågen i kirkegata halv 11 idag. Jasså! Sto du i den YIT bilen i kirkebakken? Startet vist sent på jobb i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1138 Skrevet Juni 19, 2012 Møtte en mørkegrå Passat 3c stv. i Brumunddal nettop. Var senket og hadde mørke baklykter, så tror jeg den hadde oransje markeringslys foran. Hvem er dette? Edit: den hadde også en henger på slep Jeg og lurer på denne, den har rline sant? Hilser hver gang jeg ser den, men hakke peiling hvem det er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1139 Skrevet Juni 19, 2012 Nå har sjølveste Futuragule golfen kommet til mjøsområdet igjen så nå har je fullt tidskjema fremover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1140 Skrevet Juni 23, 2012 Møtte Vågen på E6'n ista, så sinna ut det lysoppsettet ditt når en møter deg. Thumbs up! (flink å hilse også forresten!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1141 Skrevet Juni 23, 2012 Jeg og lurer på denne, den har rline sant? Hilser hver gang jeg ser den, men hakke peiling hvem det er. Er vel bilen som Mailen kjører rundt i det vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1142 Skrevet Juni 23, 2012 møtte mr. spærstad i lillehammer i går i a4'n sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1143 Skrevet Juni 25, 2012 Hvem var jeg møtte på firefelten mot stange sørfra i går da? Skamlav 3'r golf med en sykkel og noe diverse på taket. Fargen på bilen var rød. Vi hilste til hverandre og smilte ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1144 Skrevet Juni 25, 2012 Hvem var jeg møtte på firefelten mot stange sørfra i går da? Skamlav 3'r golf med en sykkel og noe diverse på taket. Fargen på bilen var rød. Vi hilste til hverandre og smilte ihvertfall. Kan ikke være Anders Lillejordet da? Hmm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1145 Skrevet Juni 25, 2012 Hvem var jeg møtte på firefelten mot stange sørfra i går da? Skamlav 3'r golf med en sykkel og noe diverse på taket. Fargen på bilen var rød. Vi hilste til hverandre og smilte ihvertfall. den spottet jeg på gjøvik i stad og den var SHIIIIT lav 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1146 Skrevet Juni 25, 2012 Hvem var jeg møtte på firefelten mot stange sørfra i går da? Skamlav 3'r golf med en sykkel og noe diverse på taket. Fargen på bilen var rød. Vi hilste til hverandre og smilte ihvertfall. Den møtte jeg i bakkene ned fra Lygna mot Gran i går ettermiddag. Ja lav og stiv, sa du Og nei, det var ikke Anders, med mindre han har flere golfer, for denne var ikke stv:rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1147 Skrevet Juni 25, 2012 Teodor tror jeg han heter. Er ifra området her et eller annet sted:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1148 Skrevet Juni 25, 2012 Var vertfall ikke meg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1149 Skrevet Juni 25, 2012 Var vertfall ikke meg!! Ettersom han hadde med seg sykkel så kunne det jo itte vara det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1150 Skrevet Juni 26, 2012 Teodor tror jeg han heter. Er ifra området her et eller annet sted:) Høres ganske riktig ut det satt vel på noen svarte felger nå for litt sia? Han er fra gjøvik området mener jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...