VACN Klubbtreff Rudskogen 29-30 August 2009

Anbefalte innlegg

Vil også takke for ett kjempetreff!:) Fikk kjørt ihvertfall 50 runder på lørdag, og nesten ingen ventetid i depot.... Knallbra!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er der mulig å få listen over top 15 VW? Måtte dra før det ble kungjort... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et kjempe treff og gratulere til alle vinnere :) (deriblandt meg selv)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for ett helt knall treff. Banekjøringen fungerte veldig bra! Takker til alle frivillige flagvakter !!!

 

Litt synd ikke klokkeslettet for påmelding av VACCC ble fulgt likt heleveien. Var vell innom vogna ved 12 tiden søndag og ville vært med men var for sent for påmelding. Så var det en kompis av meg som kom og var der klokken 1245. betalte banekjøring og fikk være med på VACCC uten spørsmål. menmen. Var jo fort gjennomført.

 

Takker nok en gang for kjempetreff. Kjempestemning på campen ! Sees nesteår !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor blir det lagt ut bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor blir det lagt ut bilder?

 

Hahaha, si meg, manglet ikke du på premieutdelingen?? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et kjempe treff i dag.

 

Knallbra jobbet av de som har organisert dette.

 

Kjempe mye fin bil, bra vær og masse hyggelige mennesker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående premiering så har jeg et lite spørsmål om denne bilen. Stemmer det at det er en coupe quattro??!

Frode har da kun snakket om urquattroen sin tidligere iallefall, så ble litt overrasket om det jeg tror jeg hørte stemmer.

 

IMG_1119.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo et argument som fungerer elendig overfor de som kun har anledning til å stille søndag. : klø :

 

Selv så jeg for meg å ta en tur bort på søndag, men hvis VACCS går fra 13:00 og fort tar en time, så kan klokka gjerne bli 14:30. Hvis det da skal være pause kl. 15:00, så er det jo i praksis ingen tid å snakke om før etter premieutdelingen. Dersom det i tillegg da blir som Westby sier, at vi erfaringsmessig ikke får kjøre lengre enn til kl. 17:00, så snakker vi kjøring fra tidligst 15:30 til 17:00 da. Eller kanskje enda kortere. Det er det ikke aktuelt for mitt vedkommende å kjøre bort for, i hvert fall...

 

Nå vet jeg ikke hvor du har det fra at avvikling av VACCS skulle ta såpass lang tid : klø : VACCS var unnagjort på en halv time inkl. 10 minutter oppvarmning. Så det var 1,5 times fri kjøring etter VACCS og 1,5 times kjøring etter premieutdelingen.

 

Det blir muligens litt vanskeligere å administrere, men forslag til neste år er å ta betalt 300,- pr dag for banekjøring og 500,- for de som vil kjøre begge dager. På den måten "skremmer" man ikke bort de som kun har anledning til å komme en av dagene, og de som kommer begge dager betaler det samme som pr. i dag :)

 

Bortsett fra det takker jeg alle oppmøtte for en kjempe fin helg!! Det kom såvidt et par dråper regn på lørdag, men ellers har vi vært utrolig heldig med været. Mye bra kjøring (enda jeg ble frakjørt av en Skoda Fabia til tross for at jeg ga alt jeg hadde : haha : ) og masse flotte biler på utstillingen i dag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange takk for enda en finfin helg på Rudskogen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvor du har det fra at avvikling av VACCS skulle ta såpass lang tid : klø :

 

Det har jeg faktisk fra deg... ;)

 

 

Det blir muligens litt vanskeligere å administrere, men forslag til neste år er å ta betalt 300,- pr dag for banekjøring og 500,- for de som vil kjøre begge dager. På den måten "skremmer" man ikke bort de som kun har anledning til å komme en av dagene, og de som kommer begge dager betaler det samme som pr. i dag :)

 

Godt forslag. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil takke for enda et kjempetreff! Fikk testet bilen min på banen for første gang, var også min første gang, så jeg må si at det var ekstra spennende!

 

Litt ros til styret som fikk til enda et vellykket VAG treff med masse spenning og fart:) alt ble gjort riktig, det var bare en ting jeg ikke likte med treffet og det var at tiden gikk litt for fort, men det var kanksje fordi det var så gøy hehe:p

 

VAG 4life: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et kjempebra treff! Gleder meg til neste gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til styret og alle andre som gjorde dette til nok et KJEMPE treff. Glimrende gjennomføring till tross for dobbeltbooka flaggvakter. VACCS ble også gjennomført på en knall måte, å jeg har fått kjørt så mye jeg har orka nesten helt uten venting. Livet på campen var også maks :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noe liste over vinnere noe sted? Kjipt jeg ikke rakk det, men sånn ble det :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer sikkert straks.

 

Men kanskje VACCS skulle blitt kjørt på lørdagen istedenfor søndag?

Det gikk jo knirkefritt, og da kan man få full utnyttelse av søndagen til ordinær kjøring. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til VW Audi club og Jan Andre Tærud takke for ett meget bra bane treff.

Hilsen Eivind, Henrik, Frode

Takker også medlemene for hyggelige tilbakemeldinger

H.Frisak og Tina for raskt og effektift gjenomført vaccs

 

Det ble mye kjøring for Team AR Racing denne helgen, ikke så my sladding som vanlig, men det er vanvittig morro og kjøre med slicks når bilen fungerer bra

 

Vi håper og få komme tilbake ved en senere anledning

 

Mvh

 

Frode Jørgensen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan skrive under på at dere kjørte mye ja! Men skjedde det noe med eksosen på søndagen? Snerret litt mer enn på lørdagen ut av slakteren synes jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turboen hadde løsnet fra grenrøret på lørdag

Når dette ble fikset kom ladetrykket ca 200 rpm før og det blir noe mer moment

Derfor litt mere fres i bilen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føyer meg inn i rekken med takker til alle som har jobbet for treffer og alle som kom :)

 

Storkoste meg med masse banekjøring i helga, og er rimelig bitt av basillen. Så nå blir det endringer i oppsettet tilpasset banekjøring. Mer om det seinerer :)

 

Takk for pokal også, noe uventet så jeg fikk ikke med meg det var meg som blei ropt opp. Bare tenkt på banenummeret mitt i helga :P

 

Ses ved neste anledning!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, si meg, manglet ikke du på premieutdelingen?? : smil :

 

*host, kremt* joooo.. Hører noen rykter om detta...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si jeg er IMPONERT over hvor høyt nivå det var på utstillingsbilene igår! Gratulerer til alle som ble premiert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.