Rustgaranti Audi A6 99 mod

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har oppdaget rust på taket i skjøten ved rails. Dette gjelder en Audi A6 99 mod. Har også slipp ved noen av dørene.

 

Det er vel garanti på dette er det ikke?

 

Jeg gadd ikke lese hele tråden, så vet ikke om du har fått sjekka dette.

Men jeg har en 99mod A6 selv og den er importert, med rust på taket ved rails på begge sidene pluss rust på alle fire dørene.

Begge deler blir utbedret på rustgarantien i Januar 2010.

Så om du ikke allerede har sjekka, så skal dette dekkes. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gadd ikke lese hele tråden, så vet ikke om du har fått sjekka dette.

Men jeg har en 99mod A6 selv og den er importert, med rust på taket ved rails på begge sidene pluss rust på alle fire dørene.

Begge deler blir utbedret på rustgarantien i Januar 2010.

Så om du ikke allerede har sjekka, så skal dette dekkes. :)

 

 

: vinke :Hei,Stig! Lurte på om hvor lenge du ventet på svar fra Møller,for det varierer kraftig fra en til annen forhandler.For min del så blir det akkurat 2 måneder ventetid i morgen og vurderer stikke innom Møller Bil Tromsø. :tilber:Håper på å få positiv overaskelse!Dere vil høre fra meg på mandag! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg måtte ringe og høre med de selv, men nå er ikke jeg av den stressa sorten akkurat, så det plaga ikke meg. Men jeg kan jo nevne at første framsyning skjedde i April i år, så at det har gått fort skal de vel ikke ha.. Men som sagt, jeg stresser ikke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm da skal jeg ta en tlf til skadeavd på sem og få en time der :)

Får håpe de tar det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er også sen 98, skal inn til vurdering nå på tirsdag. Aner litt rust mot listene nederst på fremdørene.

Ble forresten veldig positivt overrasket da jeg fikk beskjed om at det var helt opp til meg når jeg ville komme med den, de kunne tatt det i dag hvis jeg hadde hatt tid :) Så for dere som venter månedsvis i Oslo - det er verdt 1 times kjøring til Sem ;)

 

Det er helt feil påstand du har der.

 

Jeg var på Sem og foreviste bilen min sent i Oktober. Han så på sinkslippen i dørene og tok noen bilder. Fikk da beskjed om at pågangen er ekstremt stor, og at jeg måtte være tålmodig. Ble oppringt i midten av desember, og fikk time 4 januar. Den skulle være ferdig 8 januar, men det rakk de ikke, så den forble hos de til 12 jan.

 

Så, det du sier om at de kunne ta bilen din på dagen, tar jeg med en klype salt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og jeg får igjen min 99-mod A6 i neste uke. Der har de utbedret alle fire dørene og lakkert taket :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 99 mod a6 med rustbobbler på tak ved rails å nede på dørene,hvar innom Møller Tromsø i november å fikk tatt bilder.Fikk svar på i går det gikk på garantien,dei tok bilen inn idag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan legge til at gromstad i arendal er VELDIG sære. hadde gjennomrust på høyre framskjerm og bobler på venstre skjerm. Rust på førerdør og på bakskjerm om sinkslipp på bakluke. det var ikke noe garantisak sa di. så da tar vi turen til nærmeste møller istedet :) gir ikke opp ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal gjøres boys :D

 

Oppdaterer etterhvert som det skjer noe her jeg. Skal få tatt noen bilder og legger ut her, så folk kan se hva jeg har for noen feil, og om jeg får noe dekket :)

 

Hvordan gikk dette Christoffer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan legge til at gromstad i arendal er VELDIG sære. hadde gjennomrust på høyre framskjerm og bobler på venstre skjerm. Rust på førerdør og på bakskjerm om sinkslipp på bakluke. det var ikke noe garantisak sa di. så da tar vi turen til nærmeste møller istedet :) gir ikke opp ;)

 

Det er Harald A. Møller som står for denne ekstra garantien, så de har nok muligens alt på sitt tørre ved å nekte..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan stiller dem seg til rust som er reparert på garanti hos Møller og som nå ruster gjennom igjen? alså for dårlig utført jobb? har rust nede på alle dørene på min nå: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så lenge reparasjonen er utført av møller så er det vel samme garanti, mener han i Trondheim nevnte noe om det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det og få det på garantien når det er rust på bakluka? Noen som har hatt erfaring med det? Er en 02 passat vi snakker om her..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det og få det på garantien når det er rust på bakluka? Noen som har hatt erfaring med det? Er en 02 passat vi snakker om her..

 

Leverte min inn på mandag (Golf) som får ny bakluke på garanti.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken årsmodell var det da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken årsmodell var det da?

 

2003, f.reg 01.11.2002.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har time 18 mai hos møller. Fikk beskjed om at dersom jeg ikke hørte noe etter bildene var tatt og sendt inn, så var skadene akseptert på garanti.

 

Gjelder da rust under dørene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som har erfaring med rust-garanti på Møller Kongsvinger...?Gjelder en -00 Audi A6.

 

Lurer fortsatt på dette...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått svar på om de vil ta rusten på min 99 A6 :) det skulle dem :) leverer bilen på fredag, så skulle de ta den i løpet av neste uke :) Tok vel 5 uker fra jeg viste bilen til de ringte meg nå i dag :)

Dette er på skadeavd til møller på sem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilde av rusten, så jeg kan sammenlikne med det jeg har på min? han på gromstad i arendal, sa at det ikke var garanti omtrent før han så på det, brukte vel kanskje to min tilsammen på vurderinga, synes dette var litt dårlig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars Nicolay: Eller du kan legge ut bilder av din rust, så kan vi si om det ligner på det vi hadde før vi leverte inn bilene våre.. :)

 

Edit:

Jeg fant et bilde hvor rusta mi syntes, lysna bildet så det ble visende best mulig..

Alle fire dørene mine var slik.

rust.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg får tatt noen bilder av rusten når jeg kommer meg hjem fra Bergen i ettermiddag. Men min ser også nesten likedan ut som Stig Arne sin her.

Bare så det er sakt så hadde no jeg veldig store flekker på taket på bilen, som han på Møller mente jeg ikke ble å få på garantien siden det var gått veldig lang tid, og skulle vært oppdaget tidligere. Men dette godtok de ;)

Så har du sinkslipp som bare er 6 år.. er ikke lett å se forskjell noen ganger da dette også ser ut som rustbobler noen ganger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg regner med at det kommer til og komme rust der hvis det er sinkslipp, blir det da tatt på 12 årsgarantien?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat av meg fikk tatt 2 skjermer og 4 dører pga samme problem i fjor høst på sin -99 modell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg regner med at det kommer til og komme rust der hvis det er sinkslipp, blir det da tatt på 12 årsgarantien?

 

da blir det tatt på 12 års garantien ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.