Rustgaranti Audi A6 99 mod

Anbefalte innlegg

Her er noen bilder av rusten min. Fikk ikke tatt noen gode bilder av rusten på taket.. Men det er rust bobler langs ved listen..

 

ry%3D400

ry%3D400

ry%3D400

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om dette vil gå på garantien?

 

CIMG0351.jpg

 

Er hjulbuen bak på høyre side.

 

Mats

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om dette vil gå på garantien?

 

Er hjulbuen bak på høyre side.

 

Mats

 

Ville kjørt innom Møller og spurt.

Noe er jo riktig ille ettersom det har flasset av såpass mye, men skylles det steinsprut eller skade, evt finnes det mye "rust_under" lakken rundt der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er redd for at det er litt rust under der ja er små bobler runt hele hjulbuen men mye skyldes nok stein sprut.

Er vel ikke feil og prøve så får sikke innom Møller over påske.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det jo gått av lakk. Oppdager du bobbler så ikke pirk det av......da ser møller at det ikke er kommet av yttre skader. Lov å prøve.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min Audi A6 sedan er registrert sent i 1998, førstegangsregga i norge i 2000, og har akurat identiske symptomer på dørene mine som vist på denne A6 stv`en. Er det 12årsgaranti å håpe på for meg også??

Hva tror folket?

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min Audi A6 sedan er registrert sent i 1998, førstegangsregga i norge i 2000, og har akurat identiske symptomer på dørene mine som vist på denne A6 stv`en. Er det 12årsgaranti å håpe på for meg også??

Hva tror folket?

 

:)

 

Det er tolv år på dagen, så undersøk når i 1998 den ble registrert å kom deg til møller asap!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er tolv år på dagen, så undersøk når i 1998 den ble registrert å kom deg til møller asap!

 

Eg fikk ikke dekket rusta på dørene på min, men fremskjermene som eg har subbet halvt i hel fikk eg nye: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg fikk ikke dekket rusta på dørene på min, men fremskjermene som eg har subbet halvt i hel fikk eg nye: rolleyes

 

Hørte det der. :P E din over 12 år nå?

 

Ka va argumentet for at dørene blei avslått men ikkje skjermene? Fordi de va lakkerte opp tidligere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ei av dørene var lakkert fra før og ein fremskjerm, men fikk alikavel begge skjermene dekket. synst han snakket noe om at det ikke var mer en 6års garanti på dørene og at rusta var komt fra utsida og ikke innsida.

 

åsså koster det fort 10000 å lakke 3 dører under list med kvittering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var på Møller i Harstad idag og viste frem rusten som er på dørene, og det lille som er på hjulbuene. Det var ingenting å hente da bilen akurat har passer over 12år..

 

Takk for suveren storhet Møller :bs:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på Møller Lillehammer for 10 minutter siden med min A6 99' (registrert okt. 98) bobler på taket og rust nederst på dører. Fikk blank NEI. Ville ikke sende inn søknad engang! Fikk beskjed om at det hadde gått for langt når han så på det ute, men da vi kom inn hadde det ikke gått langt nok! Jeg spurte hva han mente med det og han sa at det burde blitt tatt før det hadde gått så langt. Jeg forklarte at det er ført servicer hele veien på møller, og at det ikke er tatt da burde jo møller tatt på sin kappe. Men det var null velvilje. IKKE imponert over Møller Lillehammer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes definitivt Møller kunne vist storhet når "entusiaster" kommer med bilene sine som er regga sent 98-99 og det fremkommer "kjent" rust, som andre tidligere (snakk om 1år) har vist bilene sine og fått dekket alt på garanti, istedet for å kjøre nazilinja med blankt NEI..

 

Ikke snakk om å sende en søknad engang...overfor meg som enkeltperson er det å vise sin totale makt, når man ikke under noen omstendigheter er villig til å diskutere engang.

 

For min egen del er saken veldig enkel, når denne bilen er brukt opp...kommer jeg aldri til å støtte Møller igjen.

 

Greit at det akurat er gått over limiten for gjennomrust, men faen...å vise storhet tjener man så jævli på i lengden! Er derfor vi kjører Audi, vi er interesserte i å betale i dyre dommer for deler og disse enkeltbilene pga vi forventer høy kvalitet\margin og overlegen service når man henvender seg til merkeverkstedene omkring i landet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på Møller Lillehammer for 10 minutter siden med min A6 99' (registrert okt. 98) bobler på taket og rust nederst på dører. Fikk blank NEI. Ville ikke sende inn søknad engang! Fikk beskjed om at det hadde gått for langt når han så på det ute, men da vi kom inn hadde det ikke gått langt nok! Jeg spurte hva han mente med det og han sa at det burde blitt tatt før det hadde gått så langt. Jeg forklarte at det er ført servicer hele veien på møller, og at det ikke er tatt da burde jo møller tatt på sin kappe. Men det var null velvilje. IKKE imponert over Møller Lillehammer.

 

Liten oppdatering:

Har nå vært på et annet møller verksted enn Lillehammer, der ble det tatt bilder, målt lakktykkelse og sendt inn søknad. Søknaden ble godkjent sentralt hos møller. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette betyr altså at, jeg bør dra til andre Møller-verksteder og forhøre meg? høhh...sykt opplegg....

 

good for you likevel :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten oppdatering:

Har nå vært på et annet møller verksted enn Lillehammer, der ble det tatt bilder, målt lakktykkelse og sendt inn søknad. Søknaden ble godkjent sentralt hos møller. :D

Jeg synes du burde dra innom Møller Lillehammer og vise de søknaden som ble godkjent av Møller sentralt. Eventuelt tatt opp med Møller sentralt hvorfor Møller Lillehammer ikke ville sende inn en søknad som tydeligvis ble godkjent fra sentralt hold.

 

Har forøvrig bobler på hjulbuen v.s. bak og små rust flekkerpå hjulbuen h.s. bak på min 02 A6. Høyre side er sannsynligvis pga steinsprang, men venstre side bør vell dekkes av rustgaranti?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes du burde dra innom Møller Lillehammer og vise de søknaden som ble godkjent av Møller sentralt. Eventuelt tatt opp med Møller sentralt hvorfor Møller Lillehammer ikke ville sende inn en søknad som tydeligvis ble godkjent fra sentralt hold.

 

Har forøvrig bobler på hjulbuen v.s. bak og små rust flekkerpå hjulbuen h.s. bak på min 02 A6. Høyre side er sannsynligvis pga steinsprang, men venstre side bør vell dekkes av rustgaranti?

 

Skal gjør noe i alle fall når det gjelder Møller Lillehammer, vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram. Er jo synd for hele møller systemet at noen avdelinger er slik. Så lenge dette er en avgjørelse som ikke tas på avdelingene men hos Møller sentralt er det i alle fall helt uholdbart at de ikke vil sende inn en søknad engang. Det er elendig kundebehandling.

 

Hvis du lurer på noe rundt rustgaranti så kan du sikkert Møller Bilskadesenter 04490 og høre hva som gjelder når det kommer til rustgaranti.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elendig kundebehandling er grunn nok til at jeg ikke skal ha Audi neste gang...

 

:bs:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for nummeret Kristian, det skal jeg ringe FIRST THING IN THE MORNING...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikkje folk legge ut bilder av "skadene" som dei har fått dekka på garanti?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korleis er det med rust rundt skiltramma bak? Får ein dekka dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korleis er det med rust rundt skiltramma bak? Får ein dekka dette?

 

Har blitt fortalt av andre at det er en helt annen garantitid på bakluka, da denne er en god del mer utsatt en resten av bilen: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig erfaring med Skien bil.. Har noen bobler på innsiden av dørene.. Han kikket fort på det og sa det ble ikke dekt.. Hadde aldri sett rust der før sa han.. rart synes jeg siden vw, audi, bmw, ford, bmw, toyota osv osv får rust der..

 

Han gadd ikke å ta bilde av det engang..

 

Så når det kommer det garanti/kundeservice kan Skien bil suge seg en viss plass...

 

Så håper Grenland auto er litt mer seriøse.. For kommer til å søke der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nokon bilder av skadene som er blitt dekket?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvordan Gumpen Auto i kristiansand er med tanke på rustgaranti?

Her er hva jeg har og srti med på bakluka på en 02 passat..

19092010485.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.