Oslo: Hvem skal på Vintertreff 2010?

Anbefalte innlegg

Hvem skal? Hvem kjører? Hvor skal folk bo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ordner jeg leilighet til oss, samme plass som vi var i fjor : ja :

 

Flere som har lyst å henge seg på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har veldig lyst til å være med. men må ha regreim bytte osv til neste år så da tror jeg at jeg ikke har råd rett og slett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har veldig lyst til å være med. men må ha regreim bytte osv til neste år så da tror jeg at jeg ikke har råd rett og slett

 

SPARE DA

 

Koster ikke all verden... 800 for overnatting og 400kr for kjøring 2 dager (tror jeg).. Legger du av 200-300kr mnd nå så er du langt på vei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lyst. Har ingen bil å kjøre der oppe men vurderer å bli med opp for å se og snike meg med som passasjer i andres biler. Så hvis det er noen som vil ha Co-driver er det bare å skrike ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror Mikael har plass i bilen sin, siden jeg skal kjøre med Bård tror jeg. Vi får finne ut dette innenfor nærmeste dagene p.g.a. reservasjon av overnatting!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har veeeldig lyst til å bli med. Var jo morro ifjor så :)

Må evt. finne noen å sitte på med da.

 

Meeeen... jeg tror jeg dropper det uansett. Hvis ingen klarer å overtale meg.

Kommer hjem fra Las Vegas dagen før vintertreffet, så tror jeg både er sliten, og blakk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så tror jeg både er sliten, og blakk :P

 

Eventuelt er du sliten og har VELDIG MYE PENGER;)

Må ikke ta sorgene på forskudd nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har foreløpig plass til passasjer i bilen : ja : Både til og fra Funäsdalen, samt på rundene på isen :D

 

Blir vi 4 kommer pris for leiligheten på 850,- pr. person. Det er madrasser til 2 ekstra personer, og da blir prisen så klart enda billigere pr. person.

 

Jeg satser på å dra fra Oslo i 11-tiden om fredagen.

 

Vær snill å si fra om prisen skremmer noen, for jeg bestiller rett etter helgen, hvis ikke jeg hører noen trekker seg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du plass til meg og fruen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du plass til meg og fruen da?

 

Hvis ikke dere har med for mye bagasje er det godt med plass : ja :

 

Men da får vi overtale Bård eller Kristian til å sove på madrass på gulvet :P Hvis vi da ikke skal gå opp en størrelse på leiligheten og velge en 3-roms med 6 sengeplasser + 2 madrasser.. : klø : Da havner prisen på 870,- pr pers. hvis vi er 5, og billigere hvis vi blir flere ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme for oss. Dere får ta bestemmelsene så bare henger vi oss på det dere går for.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får høre med PK om han blir med, samt om Kristian eller Bård vil sove på madrass på gulvet (det har jeg iallfall blitt for gammel til :P )

 

Blir vi "kun" oss 5 går vi nok for den "lille" leiligheten og kan heller bruke litt ekstra på mat og drikke ;)

 

Er det andre fra Oslo som har lyst å henge seg på?? Vi har som sagt mulighet for en leilighet med 6 senger + 2 madrasser, hvis flere har lyst å bli med : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette samme stedet som dere bodde i fjord? Hvor langt unna hotellet er dette? Må si jeg har VELDIG lyst til å få med meg festen lørdags kveld også da. Den er jo alltid en slager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette samme stedet som dere bodde i fjord? Hvor langt unna hotellet er dette? Må si jeg har VELDIG lyst til å få med meg festen lørdags kveld også da. Den er jo alltid en slager.

 

Dette er samme sted som vi bodde i fjor. Jeg har tenkt å kjøre bort å bli med på middagen etter kjøring på lørdag, men drar tilbake til leiligheten etter middagen. Er vel 10-15 minutter i bil fra der vi bodde til hotellet. Spørs vel om ikke du får med deg både Kristian OG Bård på festen, og da blir det jo billig å dele på drosje tilbake til leiligheten ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er samme sted som vi bodde i fjor. Jeg har tenkt å kjøre bort å bli med på middagen etter kjøring på lørdag, men drar tilbake til leiligheten etter middagen. Er vel 10-15 minutter i bil fra der vi bodde til hotellet. Spørs vel om ikke du får med deg både Kristian OG Bård på festen, og da blir det jo billig å dele på drosje tilbake til leiligheten ;)

 

Er maks 4 minutter Mikael fra der vi bodde til hotellet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ann på hvor fort man kjører da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ann på hvor fort man kjører da;)

 

Og om man husker hvor man skal svinge fra, så man slipper å kjøre for langt og snu :o

 

Uansett vil jeg heller få kjeft for at det kun tok 4 minutter å kjøre, enn å få kjeft for at jeg sa 4 minutter og det tok 6 minutter : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IT'S GONNE BE LEGEN .... DARY!

 

Er forresten et fett for meg om det koster 850kr eller 870kr :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IT'S GONNE BE LEGEN .... DARY!

 

Er forresten et fett for meg om det koster 850kr eller 870kr :P

 

Med andre ord har du heller ikke lyst å sove på madrass på gulvet? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei! Da bestiller jeg den store leiligheten : ja :

 

Da blir det heller ikke noe problem om flere ønsker å henge seg på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.