Oslo: Hvem skal på Vintertreff 2010?

Anbefalte innlegg

Hele denne tråden har gått meg helt forbi. Dama har trukket seg men jeg er fortsatt med. Skal overfør kr på mandag! Beklager men har ikke sett at du skulle ha kr før nå.

 

Helt i orden det : ja :

 

Baard skal visst ha med en kompis, så antall deltakere og pris blir det samme ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten har lyst til å være med også, er det nå plass i bilen din Mikael? Om ikke Knut Erik skal ha med fruen.. PK har nevnt han har lyst også, men må få det klart av han da eventuelt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er for sjelden innom forumet ser jeg, når Kristian spør om ting for meg:p

Takk! ;)

 

Jeg har tenkt mer på at jeg har lyst til å bli med ja. Selvfølgelig om det er soveplass(noe jeg forstod det var) og om jeg finner noen å sitte på med. PK snakka om han ville oppover også ja.

Mulig jeg er veldig seint ute iforhold til at folk allerede har begynt å betale:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er for sjelden innom forumet ser jeg, når Kristian spør om ting for meg:p

Takk! ;)

 

Jeg har tenkt mer på at jeg har lyst til å bli med ja. Selvfølgelig om det er soveplass(noe jeg forstod det var) og om jeg finner noen å sitte på med. PK snakka om han ville oppover også ja.

Mulig jeg er veldig seint ute iforhold til at folk allerede har begynt å betale:o

 

Ja da Kristian, det er plass til Morten i bilen min, hvis ikke PK også blir med, og Morten sitter på med ham ;)

 

Soveplass er det, hvis dere kan leve med en madrass på gulvet :o Og det med betaling er ikke noe problem. Hvis dere blir med, betaler dere til oss andre. Jo flere som blir med, jo billigere blir det jo for alle. Og for oss som har betalt på forhånd, blir det jo litt ekstra lommepenger om dere betaler mellomlegget til oss :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så klart plass til deg også Bjørnar : ja :

 

Leiligheten er booket og betalt for noen få øyeblikk siden, og med 6 personer ble prisen 670,- kr pr. pers.

 

Så hvis alle vil overføre 670,- kr til min konto 9710 15 98008 i løpet av de neste 14 dagene hadde det vært helt topp!

 

Blir man forhindret i å bli med ser vi om vi får med en annen. Ellers vil de som blir med måtte dele beløpet på 5 i steden, og den som blir forhindret vil da uansett få tilbake pengene sine.

 

For de som lurer, så er det her vi skal bo:

 

http://www.funasdalsberget.se/L%E4genheter__.html

 

Klikk på link, og velg Funäsdalsporten ;)

 

Da er penger overført.: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare bekrefte at jeg har fått penger fra Kristian, Bård og Knut-Erik :)

 

Hvis Bjørnar også overfører innen jul, så er vi iallfall 5 sikre ;)

 

Skulle Bård ha med en kompis : klø : I så fall trenger jeg penger fra ham også for at vi er de 6 som danner grunnlag for de 670,- kr pr. person.

 

Det er som sagt også to madrasser, så det er ikke noe problem hvis Morten og/eller PK blir med : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal ha med en kamerat ja :) han betaler den 25 vis det går bra? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal ha med en kamerat ja :) han betaler den 25 vis det går bra? :)

 

Blir imponert hvis pengene kommer inn på min konto 25. desember :nana: Det er så klart helt i orden Bård : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke ut til at Burny får blitt med : gråter : Og jeg har enda ikke fått penger av kompisen til Bård (hvis han da fortsatt skal med).. : klø :

 

Så som det ser ut nå, så er vi 4 sikre (5 med kompisen til Bård). Det er 6 sengeplasser og 2 madrasser, så er det andre som har lyst å bli med, er det bare å si fra : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han SKAL være med kan du han betale når vi drar oppover eller må du ha dem nå? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han SKAL være med kan du han betale når vi drar oppover eller må du ha dem nå? :)

 

Helt i orden Bård, han kan betale deroppe : ja : Måtte bare ha bekreftet at han skal med, slik at vi har oversikt over ledige plasser i leiligheten ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få med noen flere da Mikael! Kan jo ikke være umulig så mange vi er i oslo lokallag?!?! Arve? Ørjan? PK? Kjell-Magnus?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal hør med en jeg også om han vil være med oppover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoy. hørte noe om at det var 2 plasser til overs? jeg å en kompiss tar de om det er lov?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoy. hørte noe om at det var 2 plasser til overs? jeg å en kompiss tar de om det er lov?

 

Hei Nicolas

 

Det kan se ut som at alle 3 plasser er opptatt, men jeg skal dobbelsjekke om alle blir med, og gi deg beskjed her i tråden : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når ble de det Mikael? :P Jeg som inviterte Nicolas forresten, en fyr jeg og Bård er blitt kjent med gjennom forza3 på xboxlive :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når ble de det Mikael? :P Jeg som inviterte Nicolas forresten, en fyr jeg og Bård er blitt kjent med gjennom forza3 på xboxlive :D

 

Det er Ståle, Ken og Hans Martin med Lokallagstaxi som muligens blir med. Fikk vite det på McDon i går, altså noen timer før Nicolas skrev her :o

 

Men blir de ikke med, er det så klart plass til Nicolas og kompis : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde og ringe deg igår Mikael, ordner du selv med plassen min eller skal jeg overføre penger til deg?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde og ringe deg igår Mikael, ordner du selv med plassen min eller skal jeg overføre penger til deg?:)

 

Så at du hadde ringt ja.. Sorry at jeg ikke ringte tilbake!! :o

 

Siden du ikke skal med, og vi uansett får dekket opp plassen din, trenger du ikke betale : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg med ;) Da får vi bare se de neste dagene da :) Nå skal jeg til hemsedal så er tilbake på søndag :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke med allikevel. Hadde bomma litt på hvilken dag jeg kom hjem fra vegas...

Flyet lander ikke før 20:00 den fredagen dere allerede har dratt oppover, så da må jeg nok droppe det: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men når du lander på gardemoen så kan du jo bare kjøre rett opp. Rekker jo det fint til lørdag morgen da:)

Alternativt er å sende bilen oppover med noen andre og bytte fly på gardemoen og dra rett til Værnes. Sikkert noen som du kan sitte på med derfra:) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha.. ja det kan du tro ;)

Skal uansett ikke oppover med min bil da. Den har lite på bane å gjøre (brekket funker ikke engang).

Men jeg skal nok heller hjem å snu døgnet riktig til mandags morgen på jobb.

 

Dere får kose dere på vintertreff alle sammen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få med noen flere da Mikael! Kan jo ikke være umulig så mange vi er i oslo lokallag?!?! Arve? Ørjan? PK? Kjell-Magnus?

 

Skulle gerne vært med i år også, men dessverre så kræsjer det med uken/helgen jeg har sønnen min og det faktum at Golfen nå er satt 100% i stand for salg så hadde jeg ALDRI turt å ta den ut på banen uansett ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoy. hørte noe om at det var 2 plasser til overs? jeg å en kompiss tar de om det er lov?

 

Hei Nicolas!

 

Beklager sen tilbakemelding, men det er plass til dere, hvis dere fortsatt er interessert : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.