Oslo: Hvem skal på Vintertreff 2010?

Anbefalte innlegg

Hmm..

Hvor langt er det og kjøre? (Er det lov og ta med BMW?): haha :

 

Mulig jeg er dum, men gidder ikke lete.. Når er dette vintertreffet? Dato?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm..

Hvor langt er det og kjøre? (Er det lov og ta med BMW?): haha :

 

Mulig jeg er dum, men gidder ikke lete.. Når er dette vintertreffet? Dato?

 

Det er lov å ta med BMW, men du får ikke lov å kjøre med den på isen : flau :

 

Vintertreffet er 5. til 7. februar 2010. Avstanden er jeg ikke helt sikker på, men mener vi brukte ca. 3,5 time dit i fjor..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm..

Hvor langt er det og kjøre? (Er det lov og ta med BMW?): haha :

 

Mulig jeg er dum, men gidder ikke lete.. Når er dette vintertreffet? Dato?

 

: eek : kjøre BMW? : eek :: eek :: eek : du har jo VR6 SYNCRO JO: eek :: eek :: eek :: eek ::confused::confused::confused:: eek :: eek :: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er lov å ta med BMW, men du får ikke lov å kjøre med den på isen : flau :

 

Vintertreffet er 5. til 7. februar 2010. Avstanden er jeg ikke helt sikker på, men mener vi brukte ca. 3,5 time dit i fjor..

 

Hehe.. 3.5time ja, 2.timer for meg og Bård da: smil :

 

Men det er jo ikke såå langt, er med jeg hvis det er plass på rommet til meg også;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: eek : kjøre BMW? : eek :: eek :: eek : du har jo VR6 SYNCRO JO: eek :: eek :: eek :: eek ::confused::confused::confused:: eek :: eek :: eek :

 

BMW er phetere da! Neida, blir nok Golf;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BMW er phetere da! Neida, blir nok Golf;)

 

hehe best for deg! vis ikke det er plass kan du jo sove med meg :D haha husker du 1881 natta på våler? hahahhah!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så klart plass til deg også Bjørnar : ja :

 

Leiligheten er booket og betalt for noen få øyeblikk siden, og med 6 personer ble prisen 670,- kr pr. pers.

 

Så hvis alle vil overføre 670,- kr til min konto 9710 15 98008 i løpet av de neste 14 dagene hadde det vært helt topp!

 

Blir man forhindret i å bli med ser vi om vi får med en annen. Ellers vil de som blir med måtte dele beløpet på 5 i steden, og den som blir forhindret vil da uansett få tilbake pengene sine.

 

For de som lurer, så er det her vi skal bo:

 

http://www.funasdalsberget.se/L%E4genheter__.html

 

Klikk på link, og velg Funäsdalsporten ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott!

Setter over penger neste helg når jeg får lønn hvis det er OK Mikael:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott!

Setter over penger neste helg når jeg får lønn hvis det er OK Mikael:)

 

Ikke noe problem Bjørnar : ja :

 

Som dere ser er det kjøkken med ovn, micro og oppvaskmaskin. Med mindre noen føler seg kallet til å lage mat til alle, handler vi inn mat hver for oss når vi kommer frem. Vi skal selv rydde før vi drar, så det er veldig greit om alle tenker på å holde rent og ryddig rundt seg denne helgen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal ta meg meg 5.5 KW varme ovn å skjøteleding som skal stå i bilen hele natta :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal ta meg meg 5.5 KW varme ovn å skjøteleding som skal stå i bilen hele natta :D

 

Det er strømuttak til motorvarmer, så du trenger ikke flere hundre meter skjøteledning ;)

 

Bare sørg for at det ikke er noe i bilen som kan ta fyr i løpet av natten : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avstanden er jeg ikke helt sikker på, men mener vi brukte ca. 3,5 time dit i fjor..

 

3,5 time? : eek : Er du sikker på det Mikael?

Tror du enten har en syk snittfart da eller at du har tastet feil;)

Jeg mener vi kjørte på underkant av 5 timer jeg.

Når jeg sjekker gulesider så viser den 6 t 13 min. Men den viser over norge da. Går fortere å kjøre sverige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3,5 time? : eek : Er du sikker på det Mikael?

Tror du enten har en syk snittfart da eller at du har tastet feil;)

Jeg mener vi kjørte på underkant av 5 timer jeg.

Når jeg sjekker gulesider så viser den 6 t 13 min. Men den viser over norge da. Går fortere å kjøre sverige.

 

Husker som sagt ikke hvor lang tid det tok, men vi kjørte via Sverige dit og hadde med Skotner i Scirocco, så det gikk fort ja :P

 

Hmm.. Kanskje det var nærmere 5 timer : klø : Passer nok med at vi dro i 11-tiden fra Furuset og var fremme i 16-tiden.. Ja ja.. Med samband og hyggelig selskap føles turen uansett ikke lang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det stemmer litt bedre. Vi holdt jo 120-130+++ gjennom sverige hele veien vi også og brukte oppunder 5 timer. Derfor jeg mente snittfarten din må ha vært rimelig høy hvis du tar den turen på 3,5;) Tror vi var hjemme på 4,50 eller noe jeg og da hang førerkortet løst fra vi dro til vi var hjemme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BMW er phetere da! Neida, blir nok Golf;)

 

Drikke på kvelden da? Det blir 100% texas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drikke på kvelden da? Det blir 100% texas

 

Er det noe tema da? Såklart: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gleder meg til å få på ski stativet :D hehe vis noen har en 100år gammel ski boks til utlån så si ifra :D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en nyere thule boks :P

 

Men dette blir topp :D:D

 

Overfører penger på mandag jeg Mikael :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har veldig lyst til å bli med oppover og knipse bilder :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til nå er det ingen som har overført penger : eek : Har alle trukket seg nå : klø : For da har jeg plutselig mange ledige plasser : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm :P Den ble stoppet i nettbanken, overførte fra feil konto. Fikset nå så da går pengene over på mandag :)

Da kommer det både for meg og bårdi på mandag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hele denne tråden har gått meg helt forbi. Dama har trukket seg men jeg er fortsatt med. Skal overfør kr på mandag! Beklager men har ikke sett at du skulle ha kr før nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.