Oslo: Hvem skal på Vintertreff 2010?

Anbefalte innlegg

Hei Nicolas!

 

Beklager sen tilbakemelding, men det er plass til dere, hvis dere fortsatt er interessert : ja :

 

Hehe, ikke noe problem! ja det her kan gå på nippel håret,

i jula fikke jeg en uventa tur i en lykte stolpe! så akkuratt nå har jeg rommet fult av deler her så mangler høyre forskjerm! får jeg den relativt fort kan jeg rekke å få panser frontfanger å sideskjerm på lakering å sveisa en del å satt på ferita anlegget med litt mod, før midd day på fredag er jeg vertfald med! men hold av en knapp så skal jeg holde dere oppdatert!

 

Ns

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ikke noe problem! ja det her kan gå på nippel håret,

i jula fikke jeg en uventa tur i en lykte stolpe! så akkuratt nå har jeg rommet fult av deler her så mangler høyre forskjerm! får jeg den relativt fort kan jeg rekke å få panser frontfanger å sideskjerm på lakering å sveisa en del å satt på ferita anlegget med litt mod, før midd day på fredag er jeg vertfald med! men hold av en knapp så skal jeg holde dere oppdatert!

 

Ns

 

Holder av plassen til dere jeg : ja :

 

Hvis dere blir med begge to, kommer prisen pr. pers på 480,- kr for leiligheten :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan går det med bilen Nicolas?

Jeg, Bårdi og kompissen hans drar ikke oppover før rundt 16-17 på fredag, så du har enda litt tid! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir dårlig med det gitt, noe kjipt med grevlingtrekk og esp man ikke får skrudd av:( Har i allefall bidratt med en 4-hjulskontroll på en klubb cupe quattro etter jobb i dag da, det får være mitt bidrag :) Kos dere folkens og spar grisekjøringa til banen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry gutta, rekker ikke detta har stått med hode opp ned å fått sveisa å ordna! alt klart for montering som tar maks 3 timer men har 2 på tråden som har forskjerm men begge har ikke lyst til å grave frem bilen for å få det av! keept ;(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke en av dere gutta som overførte filmene fra bullet cam'en min sende meg filmene eller legge de ut på youtube eller noe?

Helst bare slenge de ut på youtube hvis noen av dere gidder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.