#176 Skrevet August 24, 2010 Hvorfor flyttet vi treffet til Ski igjen? Det var nøyaktig 0 mennesker der mellom 08:00 - 08:45.Endte med mækkern i Vestby og videre for å se på Corrado i Vestby hvor vi jo faktisk ble 4 stykker. Skal ikke rippe opp i dette igjen hehe, men undres jo litt etter alt dette styret om å flytte til Ski også dukker det ikke opp noen der heller... Det var to på møte i Kråkstad... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet August 24, 2010 Jeg var på møte i Røyken... Vi var 2 der også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet August 25, 2010 hehe da var det nok været som gjorde utslaget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet August 25, 2010 Det var nøyaktig 0 mennesker der mellom 08:00 - 08:45. Men Robin da, det er på KVELDEN, er vel ingen som gidder å dra så tidlig på møte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet August 25, 2010 Men Robin da, det er på KVELDEN, er vel ingen som gidder å dra så tidlig på møte DOH! Jeg er trøtt Mente jo 20:00-20:45 Vi fikk råna litt i Ski da! Det er jo 10 år siden sist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet August 25, 2010 DOH! Jeg er trøtt Mente jo 20:00-20:45 Vi fikk råna litt i Ski da! Det er jo 10 år siden sist Råning i Ski med Aygo var konge bra (spesiellt breislædd konkurransen i rundkjøringa) Takk for turen Håper det dukker opp "noen" neste gang da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet September 7, 2010 Nytt møte i dag vel... Noen som dukker opp i dag da? Parkeringen utenfor Bowlers? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet September 7, 2010 Tviler egentlig på at jeg gidder å dra helt fra son en gang til hvis ikke minst 1 person garanterer at han kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet September 7, 2010 Nytt møte i dag vel... Noen som dukker opp i dag da? Parkeringen utenfor Bowlers? Tviler egentlig på at jeg gidder å dra helt fra son en gang til hvis ikke minst 1 person garanterer at han kommer Jeg har tenkt meg en tur i dag da?? Tviler vel egentlig på at det er nok!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet September 7, 2010 utenfor bowlers klokka 20.00? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet September 7, 2010 Møtested parkeringen utenfor Bowlers kl. 20 Da blir vi ihvertfall 4 da kan det virke som... Kom igjen nå folkens! MØT OPP!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet September 7, 2010 Jeg kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet September 7, 2010 Kommer jeg også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet September 7, 2010 Duuuude! kommer mange jo. Jeg sitter fortsatt å råtner bort på jobb i Fredrikstad så jeg rekker det ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet September 7, 2010 Jeg kommer, men hvor er Bowlers?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet September 7, 2010 Jeg kommer, men hvor er Bowlers?? Mellom Egon og Hifi klubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet September 7, 2010 Vi var ihvertfall fire stk. Hyggelig å hilse på nye folk også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet September 7, 2010 Vi var ihvertfall fire stk.Hyggelig å hilse på nye folk også Jeg var en halvtime for sen i dag, ellers hadde vi vært fem!!! Men uansett så hadde vi lokallagstreff med kaffe på Bowlers, så jeg er ihvertfall fornøyd!!! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet September 8, 2010 Selv om vi var 4 stk. så gikk praten da. Hyggelig å hilse på. Sees om 2 uker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet September 8, 2010 Selv om vi var 4 stk. så gikk praten da. Hyggelig å hilse på. Sees om 2 uker... Takk det samme!! Snakkes om 2 uker ja!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet September 21, 2010 Takk det samme!! Snakkes om 2 uker ja!!! Hepp, i dag er det "om to uker" og treff igjen!!! Håper alle er klare, vi møtes på parkeringen utenfor Bowlers i Ski som sist!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet September 21, 2010 Endelig klaffet møtedato og skift. Jeg kommer:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet September 21, 2010 Endelig klaffet møtedato og skift. Jeg kommer:-) Jaggu, tar meg en liten tur før jeg plukker opp Jr. på trening. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet Oktober 4, 2010 Det er høstferieuke, men er egentlig treff i morgen. Er det noen som kommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet Oktober 4, 2010 Det er høstferieuke, men er egentlig treff i morgen. Er det noen som kommer? Er vel ikke så mange som tar høstferie så det er bare å møte opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...