#301 Skrevet Mars 22, 2011 Kveldsskift igjen, så da skjønner jeg det er møte. Hvem kommer i kveld:)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#302 Skrevet Mars 22, 2011 Kveldsskift igjen, så da skjønner jeg det er møte. Hvem kommer i kveld:)? Jeg skal ihvertfall, er lenge siden jeg har hatt anledning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#303 Skrevet Mars 22, 2011 Kveldsskift igjen, så da skjønner jeg det er møte. Hvem kommer i kveld:)? Jeg skal ihvertfall, er lenge siden jeg har hatt anledning. Jøssenammen, og jeg som egentlig hadde bestemt meg for værste i kveld!!! Da blir det kebab først da!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#304 Skrevet Mars 23, 2011 Takk for et higgelig lokallagstreff, med tilhørende værstebesøk!! : rock : Her blir det konsultert og skrudd på bilen til Mr. Østby: Her prøvesitter John-Arne og Andreas nye baksetet i cabben: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#305 Skrevet Mars 23, 2011 Takk for enda et hyggelig møte. Vi er jo en så brillefin gjeng:). Bra det ble gjort litt innimellom også. Regner med at den ikke-selvgående Cabrioen har tett og fint girskift nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#306 Skrevet Mars 23, 2011 Det var lenge siden jeg fikk så mye bil-inspirasjon. Hele to verkstedbesøk på en kveld, og ny OK-olje på den komfortable... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#307 Skrevet Mars 23, 2011 Takk for enda et hyggelig møte. Vi er jo en så brillefin gjeng:). Bra det ble gjort litt innimellom også. Regner med at den ikke-selvgående Cabrioen har tett og fint girskift nå. Enig, brillefine er vi!!! Girskiftet er nå perfekt, takk for hjelpen!!! Det var lenge siden jeg fikk så mye bil-inspirasjon.Hele to verkstedbesøk på en kveld, og ny OK-olje på den komfortable... EnigX2!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#308 Skrevet Mars 23, 2011 Takk for i går ja! Hyggelig kveld (og natt ). Vi får legge inn faste verkstedbesøk på samlingene. Det er jo så morro å få litt inspirasjon Bra det ble gjort litt innimellom også. Regner med at den ikke-selvgående Cabrioen har tett og fint girskift nå. Girskifte ble som natt og dag! Tight og fin og gikk rett i alle gir (også revers)! Så Christian virket veldig fornøyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#309 Skrevet Mars 23, 2011 Fikk jo brått vært med på lokallagstreff jeg også, selv om jeg ikke møtte opp.. Takk for kyndige hender, råd og gode tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#310 Skrevet April 5, 2011 Treff i kveld for de som har tid!! Jeg og Marius skal "dessverre" på værste å skru i dag, så det blir ikke noe babb på vårs!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#311 Skrevet April 15, 2011 God påskeferie alle sammen, ihvertfall til de som har startet i dag!! Det er lokallagstreffdag på tirsdag neste uke, vil bare lodde stemningen om vi skal ha treff eller ikke!? Jeg skal ikke på ferie før til onsdagen, så jeg har ihvertfall tid til en kebab!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#312 Skrevet April 15, 2011 Kunne strengt tatt trengt merker og skiltplater til ny bil...;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#313 Skrevet April 15, 2011 Er.hjemme jeg også så er klar for litt shit chat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#314 Skrevet April 15, 2011 jeg skal skru... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#315 Skrevet April 15, 2011 Kunne strengt tatt trengt merker og skiltplater til ny bil...;-) Ikke noe stress, oppmøte nå er Balkan i Ski ca 20.00, grattis med ny bil!!! Er.hjemme jeg også så er klar for litt shit chat jeg skal skru... Da blir det kebab først, og værste etter "middagen" da!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#316 Skrevet April 15, 2011 Ikke noe stress, oppmøte nå er Balkan i Ski ca 20.00, grattis med ny bil!!! Da blir det kebab først, og værste etter "middagen" da!? ikke bab på meg nei, rett på værste. er så jævlig keen på å komme meg ut på veien nå!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#317 Skrevet April 15, 2011 ikke bab på meg nei, rett på værste. er så jævlig keen på å komme meg ut på veien nå!!! Sorry, det holder vel at vi kommer å forstyrrer deg etterpå!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#318 Skrevet April 16, 2011 Pizza på Nordpålen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#319 Skrevet April 16, 2011 Pizza på Nordpålen? Ser jo ut som om det er deg, meg og Fabian som kommer på treff, så kunne faktisk gjort det!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#320 Skrevet April 16, 2011 Jeg kommer! Prata med Bjørnar istad og han dukker også opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#321 Skrevet April 16, 2011 Jeg kommer!Prata med Bjørnar istad og han dukker også opp. Higgelig assa!! Er det nytt medlem, Bjørnar Istad?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#322 Skrevet April 16, 2011 Higgelig assa!! Er det nytt medlem, Bjørnar Istad?? Isted er kanskje riktig men nå er jo jeg fra bøgda.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#323 Skrevet April 16, 2011 Her blir det møte. Christian trenger jo passelige hjul til Cabrioen sin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#324 Skrevet April 16, 2011 de som skal på nårdpålen må ta med seg arbeidsklær...det er flere biler der som sårt trenger hjelp om de snart skal så kjenne asfalt! Pizza på værste hadde vært knall det da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#325 Skrevet April 16, 2011 Her blir det møte. Christian trenger jo passelige hjul til Cabrioen sin. Kjøre varebil jeg da!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...