#376 Skrevet Juli 11, 2011 jeg tror jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#377 Skrevet Juli 12, 2011 Jeg kommer når jeg er ferdig på jobb. I verste fall ca kl. 21. Med tanke på hvor god tilgangen er på gratis is på jobben om dagen tror jeg ikke det blir Mc Flurr:p. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#378 Skrevet Juli 12, 2011 Er her, men ingen andre ennå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#379 Skrevet Juli 12, 2011 Prioriterte bading istedet da selv-vasken ikke fristet:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#380 Skrevet Juli 12, 2011 Er her, men ingen andre ennå.. Du får kjøre til Tomter, skal få kaffe her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#381 Skrevet Juli 12, 2011 Kom et par hyggelige karer, og nå kom Andreas også!! Men kan ta kaffe i Tomter en annen kveld denne uka, er gressenkegubbe hele uka igjennom!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#382 Skrevet Juli 12, 2011 Takk for et hyggelig møte og kveldsmat i dag:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#383 Skrevet Juli 13, 2011 Sykt folksomt når jeg kom... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#384 Skrevet Juli 13, 2011 Sykt folksomt når jeg kom... Ikke klag, vi har hatt møter hvor ikke det har kommet noen VW'r!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#385 Skrevet Juli 26, 2011 Noen flere enn jeg som skal på møte i dag? Litt trist å være eneste Audi der, liksom;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#386 Skrevet Juli 26, 2011 Tenkte jeg kanskje for andre gang i historien skulle møte opp? Noen andre som kommer idag "mon tro" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#387 Skrevet Juli 26, 2011 Jeg har jo booket meg inn via Facebook, men er stucked på hytta med familekaffegreier..zzzzzz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#388 Skrevet Juli 26, 2011 Noen flere enn jeg som skal på møte i dag? Litt trist å være eneste Audi der, liksom;). Jeg og Marius kommer, men vi kjører jo ikke Ævdi da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#389 Skrevet Juli 26, 2011 Jeg har jo booket meg inn via Facebook, men er stucked på hytta med familekaffegreier..zzzzzz Det er vel ikke gyldig fravær!? Annmerkning er notert!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#390 Skrevet Juli 26, 2011 Når og hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#391 Skrevet Juli 26, 2011 Kl. 20:00 og utover på Mc Donalds ved Nygårdskrysset:). Dette blir hyggelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#392 Skrevet Juli 26, 2011 Helt FANTASTISK med folk i dag! Tror jaggu vi var opp i mot 16 personer, og fylte 3 bord!! Og til Andreas sin store glede var det flere Ævdier i dag!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#393 Skrevet Juli 26, 2011 Oppmøtet var formidabelt i dag:). Var jo fint at været var så bra at vi kunne benytte uteserveringa også. Er jo tross alt juli:p. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#394 Skrevet Juli 26, 2011 Veldig hyggelig treff og Veldig hyggelig med så mange nye fjes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#395 Skrevet August 1, 2011 Christian: Du hadde vel ikke ventet at jeg skulle stille på lokallags treff med en VW i nærmeste fremtid?! Der tok du skammelig feil! Siden jeg ikke får ut fingern måtte jeg kjøpe en vw til så jeg ikke er så uttafor http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29788028 Endelig kvitt bimmern å klar for nye eventyr. Henter bilen i morgen og reiser rett på tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#396 Skrevet August 1, 2011 Christian: Du hadde vel ikke ventet at jeg skulle stille på lokallags treff med en VW i nærmeste fremtid?!Der tok du skammelig feil! Siden jeg ikke får ut fingern måtte jeg kjøpe en vw til så jeg ikke er så uttafor http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29788028 Endelig kvitt bimmern å klar for nye eventyr. Henter bilen i morgen og reiser rett på tur Jeg så den på FB, grattis! Den så utrolig fin ut!! Men det er jo ikke sånn ny bil vi vil se deg i på treffene!? Hvor er Corrado'en??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#397 Skrevet August 8, 2011 Hei hei alle sammen, lokallagstreff i morgen kl.20.00 på McDoof Nygårdskrysset! Her på FB, for påmelding... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#398 Skrevet August 8, 2011 kommer hvis jeg er frisk. Endelig ferie betyr også 39 i feber 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#399 Skrevet August 8, 2011 kommer hvis jeg er frisk. Endelig ferie betyr også 39 i feber He he, pussig, satt akkurat og skulle kommentere 39graders posten din på FB!? Spooky!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#400 Skrevet August 8, 2011 Je kjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...