#151 Skrevet August 3, 2010 Da har jeg laget en avstemming på nytt treffsted, den er her!! Stem folkens, STEM!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet August 3, 2010 Jeg er veldig for Ski, for dit kommer jeg meg uten lappen. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet August 10, 2010 Hei alle FolloLokallagsianere!! Da er trefftidspunkt og sted endret ved avstemming; Tid: annenhver tirsdag kl.20.00 (tidligere var det vel partallsuker, dvs at vi starter i dag!?) Sted: Ski, hvor vi spiser blir bestemt her i tråden, etter hva folk vil ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet August 10, 2010 Dette er jo rene stortingsvalget dette jo.. isteden for å kunne velge "blått" "rødt" eller "grønt" har man ett blått valg, ett grønt valg, og ti små røde, som i ettertid av valget blir slått sammen til ett eneste stort kaos ;o) (Hvor skal folk finne oss, når man må løpe ski rundt om man kommer 20.30?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet August 10, 2010 (Hvor skal folk finne oss, når man må løpe ski rundt om man kommer 20.30?) Regner med det blir samling på parkeringen ved Ski Storsenter og at man ikke stikker av kl 20:01 Skal prøve å time litt så jeg rekker dette i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet August 10, 2010 Skal se om jeg kommer meg ut av kjøkkenet en tur jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet August 10, 2010 Dette er jo rene stortingsvalget dette jo.. isteden for å kunne velge "blått" "rødt" eller "grønt" har man ett blått valg, ett grønt valg, og ti små røde, som i ettertid av valget blir slått sammen til ett eneste stort kaos ;o) (Hvor skal folk finne oss, når man må løpe ski rundt om man kommer 20.30?) Selvfølgelig er dette som et stortingsvalg, SVÆRE forhold i Follo vettu!!!! Spøk tilside, så skrev jeg at det var 2 -TO- alternativer; Vestby og Ski!!! Grunnen til at jeg la til flere steder i Ski var for at folk nevnte flere steder, derfor regner jeg alle de som har stemt på et sted i Ski som en stemme til Ski!!! Hvis jeg kun hadde satt opp McD i Vestby og McD i Ski, hadde det også blitt feil for de som innimellom vil at vi skal spise på Balkan, Peppes, e.l..... JEG PRØVER BARE OG GJØRE DET FOLK BER MEG OM!!!!! Regner med det blir samling på parkeringen ved Ski Storsenter og at man ikke stikker av kl 20:01Skal prøve å time litt så jeg rekker dette i kveld. Tror ikke jeg orker i dag, så NK har ansvaret!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet August 10, 2010 NK? hvem er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet August 10, 2010 NK? hvem er det? For oss som har vært i militæret skjønner at NK= NestKommanderende. Det er meg han mener iom at jeg er nestleder i lokallaget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet August 10, 2010 Hvor lenge holder man på? Jeg jobber til kl 22 idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet August 10, 2010 NK? hvem er det? Det er NJohn KArne!!!! Hvor lenge holder man på? Jeg jobber til kl 22 idag. Det har vel hendt at vi har holdt på lenger enn 22.00!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet August 17, 2010 Spøk tilside, så skrev jeg at det var 2 -TO- alternativer; Vestby og Ski!!! Selv så jeg jo ikke det da.. og ser det fortsatt ikke noe sted, men samme det, hadde stemt vestby uansett (Som jeg til stor begeistring så at vant.. men dengang ei.. hehe) Ikke for det, er jo aldri der likevel men.. Nå er ihvertfall sjansene større, da jeg uten å tenke meg videre om vet at det er neste tirsdag edit: ser jo nå at i denne tråden kan man bla seg bakover og finne at det var 2 alternativer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet August 17, 2010 Ikke for det, er jo aldri der likevel men.. Nå er ihvertfall sjansene større, da jeg uten å tenke meg videre om vet at det er neste tirsdag edit: ser jo nå at i denne tråden kan man bla seg bakover og finne at det var 2 alternativer Jeg er fornøyd så lenge folk kommer på treff jeg!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet August 17, 2010 Jeg er fornøyd så lenge folk kommer på treff jeg!!! Tja, forrige tirsdag var det Thorbjørn, Håkon og meg. Og vi endte opp hos Håkon som vanlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet August 17, 2010 Tja, forrige tirsdag var det Thorbjørn, Håkon og meg.Og vi endte opp hos Håkon som vanlig. Ok, det var jo ikke stort, men det var jo kort varsel etter endringer!! Neste tirsdag blir forhåpentligvis bedre, da kommer ihvertfall jeg og 1stk nytt medlem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet August 18, 2010 Å jeg skal sitte på med det nye medlemmet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet August 18, 2010 Å jeg skal sitte på med det nye medlemmet! Hvis bilen går, er sikkert ikke det noe stress!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet August 18, 2010 Men Christian da! Alle kan ikke være like treige med å fikse opp Corradoen sin. Så jeg satser på at den er helt ferdig til neste møte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet August 22, 2010 Hei alle sammen, tenkte det var greit og være tidlig ute for å minne om lokallagstreff på tirsdag!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet August 24, 2010 er det i Ski? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet August 24, 2010 Det er i Ski ja. Bør nok finne en annen parkering da det er kaos bak Storsenteret pga ombygging til dobbelspor. Parkeringen ved Statoil er alltid ledig med meget god plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet August 24, 2010 Det er i Ski ja.Bør nok finne en annen parkering da det er kaos bak Storsenteret pga ombygging til dobbelspor. Parkeringen ved Statoil er alltid ledig med meget god plass Parkeringen utenfor Bowlers da? Da er det jo kortere vei, både til McD og Bulkan!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet August 24, 2010 Parkeringen utenfor Bowlers da? Da er det jo kortere vei, både til McD og Bulkan!? Det er en fiiin mulighet, men bør nok sjekke parkeringsreglementet der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet August 24, 2010 Det er en fiiin mulighet, men bør nok sjekke parkeringsreglementet der. Tror det er betaling frem til 21.00!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet August 24, 2010 Hvorfor flyttet vi treffet til Ski igjen? Det var nøyaktig 0 mennesker der mellom 08:00 - 08:45. Endte med mækkern i Vestby og videre for å se på Corrado i Vestby hvor vi jo faktisk ble 4 stykker. Skal ikke rippe opp i dette igjen hehe, men undres jo litt etter alt dette styret om å flytte til Ski også dukker det ikke opp noen der heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...