Lokallagstreff Mjøsa 2010

Anbefalte innlegg

Deeeet stemmer ;) men grensehandel skal det nok bli en gang!! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi må heie på global oppvarming, så slepper vi vente på sommerføret! oO

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er også for noen lokale treff:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang "utstilling" på østre torg, burde vi ha benyttet oss av sjansen nå... Er snart "Gutta's Weekend" i Hamar Sentrum. Regner med det blir mye folk fra før. Og det kunne jo vært en glimrende mulighet til å få litt oppmerksomhet rundt klubben?

 

Noen som tar steget for å kontakte sentrumsforeningen ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Guttas weekend? Ho ho...hørtes ut som litt av et opplegg. Dvs ingen damer eller masse damer? He he.... Jeg er også for å få til noe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Guttas weekend? Ho ho...hørtes ut som litt av et opplegg. Dvs ingen damer eller masse damer? He he.... Jeg er også for å få til noe:)

 

Spørs om vi kan være med på guttas weekend da Kristin.. hehe :P

 

Men når er dette da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Guttas Weekend er vel svaret på "jentenes weekend" som var for en stund tilbake.

Vet ikke så mye info om det. Er helga 7-8Mai ihvertfall.

 

http://www.hamarsentrum.no/Arrangementer/tabid/307/Default.aspx

 

Der fant jeg faktisk noe "info" - hvertfall en bekreftelse på at noe skal skje :P

 

Vil tro det er greit at jenter eventuelt stiller bilen sin også. Vet heller ikke om det er noe ledig plass til oss, men slik jeg ser de: GLIMRENDE PROFILERINGS MULIGHET!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang "utstilling" på østre torg, burde vi ha benyttet oss av sjansen nå... Er snart "Gutta's Weekend" i Hamar Sentrum. Regner med det blir mye folk fra før. Og det kunne jo vært en glimrende mulighet til å få litt oppmerksomhet rundt klubben?

 

Noen som tar steget for å kontakte sentrumsforeningen ? :)

 

noe mer info ang dette eller?? aldri hørt om... : klø :

Rolf kjenner kanskje noen i sentrumsforeningen da han bor og har jobbet i byen så har kanskje noen kontakter..?? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare fått nyss om dette, pga svigern jobber i kommunen.

 

Men ser ikke for meg noe mer publikumsvennlig dag å fått sneket oss med på enn denne?! :D

Selve sentrum i Hamar er jo mer eller mindre dødt stort sett utenom når det skjer noe spesielt der nede :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, men tror det kan bli vanskelig å få til på så kort varsel. men går jo ann å høre.

jeg er foresten opptatt den helga, skal på Demobil treff på Notodden (Notoddendagene e.l) lørdag 8 mai, så for meg blir dette utelukket desverre.... : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hørtes ut som et godt forslag ja :)

 

Jeg er dessverre også opptatt med jobb den lørdagen, så jeg får heller ikke deltatt om det blir noe av : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er i utgangspunktet opptatt med jobb selv, men kan godt hende jeg ordner noe. For om det blir noe av og bilen min er ønsket på ett eventuelt arrangement... Så får vi det nok til ja ;)

Vet det er kort varsel. Men er ikke noe jeg har fått vite før nå heller... Og er jo godt mulig de har noe ledig plass :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv må jeg ha med bilen på jobb jeg da :)

 

Men si ifra hvordan det går da, sikkert flere i lokallaget som vil stille :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel egentlig ha bilen på jobb jeg også, men da ordner jeg meg fri eller noe sånn :)

Eventuelt setter jeg igjen bilen der nede og tar taxi opp til jobben ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel egentlig ha bilen på jobb jeg også, men da ordner jeg meg fri eller noe sånn :)

Eventuelt setter jeg igjen bilen der nede og tar taxi opp til jobben ;D

 

Ikke noe å si på engasjementet her - hehe ;)

 

Skal stå på en demo jeg da, så bilen er et must :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner skjønner :)

 

Bare synes det var latterlig tilfeldig at vi tidligere har vært inne på tanken for å fikse noe stunt for å få vist oss frem litt i nærmiljøet. Også dundrer Hamar sentrum til med "guttas weekend". Ser ikke for meg en bedre anledning en dette for å skape litt blest :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok rimelig fullt i sentrum med diverse andre ting. men jeg kan ringe i morgen og forhøre meg med Andreas Lopez i sentrumforeninga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du hørt med mr.Lopez?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle sammen. Jeg snakket med Mr Lopez før helgen og fikk lagt fram vårt ønske. Han ringte meg nå opp igjen og var veldig int i å ha oss på Torget på lørdag. Det er en veteranbil klubb som skal stille ut fra morgenen av men de skal ut på kjøring kl 11 og vi får da mulighet til å ta vårt inntog på torget.

 

Dermed trenger vi nå da noen skikkelig stile biler som kan representere klubben. Vi har mulighet for å få inn hele 10 biler så her må DERE stille opp.

 

Jeg har bare 2 biler på lista pr skrivende øyeblikk og håper å få fyllt på videre. Hvis du har mulighet til å stille ut Glenn Erik hadde det vært fint.

 

Hvordan står det til med Audi'en Vivian? blitt ordnet på skader osv?

 

Tar gjerne i mot forslag på biler vi kan stille ut. Men håper på å få 5 av hvert merke. Nå har jeg da evt 3 vw på lista så vi fyller fort opp. Kan jo såklart ta en ekstra men 4 audi burde vi i det minste ha.

 

Kom med forslag folkens og send meg gjerne en pm eller ta det her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med jeg kan komme med jetta`n !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan desverre ikke komme da jeg allerede er påmeldt til bilens dag på Notodden så jeg reiser nedover fredag kveld og komme ikke hjem før lørdag kveld.

 

Snakket med Jan Roger (med Candy rød A4) , han skulle til Molde på noe bilstereo konkuranse der så han kunne heller ikke.

 

Snakket med Erik Skaaden (hvit A6 med A5 front) , men den hadde noen "skjønnhets feil" som han ikke var helt fornøyd med pluss at den sto i "vintermodus" enda (høy, vinterhjul, etc)

Han hadda jo evt bilen til "fruen" (orange A4) men den var det heller ikke montert på coilovers på enda så den var ikke så mye og stille ut den heller.

 

Men vi kunne bare spørre senere og det kunne være mere aktuelt da.

 

Veldig synd dette kom på såpass kort varsel, ellers hadde jeg stilt opp tvert, men litt vanskelig å avbestille demo turen min da det er avtalt for lenge siden :o

 

SÅ da får vi håpe Vivian kan stille opp med en eller kanskje 2 biler, evt andre forslag?

 

Ray

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke om min er fin nok men kan evt stille ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har egentlig jobbhelg. Dette ble veldig kort varsel.. hmmmf...

Må sjekke timelisten, og se ann om jeg får omrokkert litt på den.

 

Dette må jeg vel klare å få til... Hvis ikke får jeg få noen til å steppe inn på jobb slik at jeg får stilt den ut, også får noen kjøre meg opp igjen, samt ta vare på nøkkelen til bilen osv imens. (Bare for å låse bilen da utstillingen er ferdig).

Er det på stortorget det er snakk om? Da må vi isåfall ha planker etc for å komme oss inn.

 

Da trenger jeg instant hjelp til å demontere senkesettet foran, for å få den lenger ned mot bakken.

Den duger sånn den er nå, men skulle gjerne sluppet den nærmere bakken :)

 

Noen som kan hjelpe med senkesettet? :)

Ta kontakt på 97523518.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo en perfekt måte å få litt blest rundt klubben :) super Idè! bare vi får nok biler nå så :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.