Lokallagstreff Mjøsa 2010

Anbefalte innlegg

dama har fotoprinter om du trenger ;)

 

Fotoprinter. Dvs Kick-ass ? :)

Trenger det innen lørdag da... Må få laget en liten "lapp" å ha i ruta ang bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fotoprinter. Dvs Kick-ass ? :)

Trenger det innen lørdag da... Må få laget en liten "lapp" å ha i ruta ang bilen.

 

den er rimelig bra :) send meg det du ska printe så kan du få det på fredag kveld om du ska til hamar ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg notert nr og sender en meld med litt info senere. Har noen nr til Ørjan fjeldstad ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se her ja. det gikk i orden. og det fikk jeg med meg nå. huff

kan jo hende coupen hadde passet der.

hvem er det som skal stille ellers da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lista er pr nå.

 

AUDI:

Alexander Halvorsen

Gaute Hagen

Egil Stenberg (med forbehold om unge eller ikke :P )

 

 

VW:

Stian Wethammer

Glenn Erik Kolloen

Anders Øieren

Kim Rune Haugen

Rolf E. Mohn

 

Som dere ser så er det litt kort på Audi. Mulig jeg har en S3 på hånda som vi kan få lånt men eiern skal på fjellet. Endog skal ikke bilen det.

Så om noen vet om noen så skrik ut. Vi har forhørt oss en del rundt men kort varsel for de fleste.

 

Rolf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er rimelig bra :) send meg det du ska printe så kan du få det på fredag kveld om du ska til hamar ;)

 

Da må jeg slenge sammen noe da :P

Skal fikse det nå.

Send meg mailen din på en PM.

Hmmm... har faktisk ikke photoshop heller jeg... herre skaper.. Har ikke lagt inn det på denne pc'n jeg likegreit. : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en som skal selge en Audi s3 fra Ingeberg... Kanskje han vil?

Ligger annonse på finn vet jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lista er pr nå.

 

AUDI:

Alexander Halvorsen

Gaute Hagen

Egil Stenberg (med forbehold om unge eller ikke :P )

 

 

VW:

Stian Wethammer

Glenn Erik Kolloen

Anders Øieren

Kim Rune Haugen

Rolf E. Mohn

 

Som dere ser så er det litt kort på Audi. Mulig jeg har en S3 på hånda som vi kan få lånt men eiern skal på fjellet. Endog skal ikke bilen det.

Så om noen vet om noen så skrik ut. Vi har forhørt oss en del rundt men kort varsel for de fleste.

 

Rolf

 

 

fått spurt kristian fjæstad ? kan spørre han på face om du ikke har gjort det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

med s2 avant hans? kan spøre han på tlf har nr hans jeg.

vis noen har henger man kan bruke til coupen så si i fra så slipper jeg og leie. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når blir dette imorgen, så jeg kan planlegge littegrann i forveien mtp kjøring/vask.. Har jo 1,5t kjøretur foran meg så :P

 

Hadde jo vært morsomt om vi kunne ha møttes et annet sted først også kjørt samlet inn på plassen, eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle sammen. Ikke alle som er her så dere får også en sms etterpå med litt info. Men tar det her også.

 

Planen blir å møtes på Esso ved Maxi rundt 10 for å shine litt og skravle kjapt før vi cruiser i samlet tropp nedover til byen rundt 11:15

 

Så da kan alle få vaska over veistøv og sånt før vi skal stille ut. Det er ingen som krever at dere har 100% showshine da vi skal vise fram klubbiler og hva vi driver med. Folk forstår at ikke alle har muligheten til å holde bilen helt strøken 24/7 ;)

 

Hvis det er noen som lurer på noe videre nå ta det gjerne på sms til meg på 93263166. Blir ikke så tilgjenngelig på forumet utover kvelden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har desverre Alexander Halvorsen måtte melde fravær i morra. Så vi har en plass åpen der. Fint hvis noen vet om en bil vi kan ta med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Kristian Fjæstad? Har noen hørt med han? Dette tror jeg jammen at vi skal få med oss alle 3 her i hus :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det blitt undersøkt med "Oettinger a4'n" ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dag Erland Fosnes heter han i alle fall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da fanden at jeg må jobbe : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

anna med den røde A4 da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for flott arrangement idag folkens!

Morsomt å få vist seg frem litt i lokalmiljøet også.

Nå har ikke jeg så mye oversikt over aktivitet rundt "standen" og interesse folket viste for klubben, siden jeg satt på Peppes :P

Men er vel kanskje noen andre som var litt mer "utti" det ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørtes ut som om dere hadde et knall "treff" og jeg skulle ønske jeg var med..

men er det noen som har noen bilder fra dette eller? hadde vært moro å sett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for et kjempe bra treff :D morro å vise fram litt.

bilder kommer etterhvert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørtes ut som om dere hadde et knall "treff" og jeg skulle ønske jeg var med..

men er det noen som har noen bilder fra dette eller? hadde vært moro å sett :)

 

facebooken til Fredrik Olastuen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp så de rett etter jeg hadde addet tekst her :P hehe

Ser ut som om dere har hatt det bra, og jeg ønsker veldig gjerne bli med neste gang og at det kanskje ikke blir lenge til ;)

 

veldig bra gutta, gøy og få representert oss litt.

 

Var det forresten mye interesser fra publikum etc, spm ved klubben / bilene, eller var det bare stort sett en gjeng med pensjonister som gikk rundt og ristet på hodene og "klaga over ungdommen nå til dags" hehe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg får vel bare takke for oppmøte jeg også. Fint vær gjorde dagen strålende. Pølser gikk det nok av og en del kaffe. Ble lite salg av brus merkelig nok men det er greit nok. Vi fikk vist oss fram og det var en del interesse rundt bilene.

 

Hvor mye interesse vi klarte å skape rundt klubben er uvisst. Men syns det var absolutt ålreit at vi kan vise oss fram og ikke bare være "rånerne i gata".

 

Pensjonistene var minst like int som de av yngre natur. Mange som var borte og tittet på bilene og Glenn Erik sin Scirocco fikk nok mest oppmerksomhet av de yngre. Mange damer som skulle bli tatt bilde av med den. Så litt av en chick magnet. eller er det jentebil? :P

 

Uansett så hadde vi det koselig og godt på torget. Vi gikk med et lite underskudd på dagen men ikke verre en vi kan leve med. Var jo for å vise oss fram vi var der. Og det fikk vi gjort. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De lagde vel scirocco for å lokke jentene som potensielle kjøpere med...

Så kan vi ikke inngå ett kompromiss? Litt chickmagnet pga de liker bilen, og litt jentebil fordi de har lyst på en selv? :P

 

Synes alt i alt det virket som om dagen ble veldig vellykket jeg.

Som Rolf sier så gikk vi litt i underskudd, men det her må da ha vært BILLIG reklame anyways? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.