Lokallagstreff Mjøsa 2010

Anbefalte innlegg

legger noen bilder her jeg :)

_MG_8245.jpg

_MG_8237.jpg

_MG_8224.jpg

_MG_8219.jpg

_MG_8192.jpg

_MG_8194.jpg

_MG_8241.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøffe bilder Kim Rune :)

 

Syntes dette var en moro liten happening for og vise fram klubben på en bra måte!

 

Så kudos til Lokallagstyret :)

 

PS: VIl også rette en stor takk til tosken som stjal bøtta mi med gritguard og meg's vaskehanske på Essoen, takk for deeet..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anders: Når ble den stjålet?

Glemte du den igjen inni hallen da eller? Eller kom det noen og tok den fra deg?

 

Her har det skjedd noe jeg ikke har fått med meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lot den stå igjen på Essoen ja, skulle hente den etter jeg hadde tørka bilen, men ble jo stående og prate og plutselig så skulle vi jo dra... Var borte da jeg stakk bort etter standen var ferdig, så er like mye min skyld, men kjipt at folk skal knabbe det bare fordi det var gjenglemt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan likegjerne være de på stasjonen som har tatt den som noen andre da...

Spurte du inne på stasjonen? :)

 

Men forundrer meg ikke om noen har tatt den akkurat, for folk er så klåfingra at det er helt sykt :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, var innom og spurte, eieren av stasjonen hadde sett den stå der tidligere på dagen, men gjorde/tenkte ikke noe mer over det.. Så var borte da jeg kom innom. Ikke verdens største tap, men er kjedelig uansett..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var ikke borte når jeg var der kl seks for å hente min. Så jeg har tatt den med fordi jeg regnet med at det var noen fra klubben sin. Si ifra når du er oppover så skal du få den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahaa, da fikk jeg ihvertfall rett om at det var en tosk da ;) Høhø...

 

Det er kjempebra Rolf, kommer mest sannsynlig innom Hamar imorgen kveld, men ringer/sender deg en mld da jeg vet mer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan slenge meg på her og sittere litt.

Det er sant at det har vært litt "skralt" med treff og det er mye pga det Rolf sier.

Jeg husker jeg nevnte på et av styremøtene vi har hatt om å evt få til en cruising tur, og da med avreise fra Hamar, innom Elverum og videre til Kongsvinger for så å videre over svenskegrensa. Og kanskje vise oss litt mer frem borti det området også. Så om vi hadde fått til en liten "Harry" cruise tur så tror jeg det kunne blitt morro, men da bør vi få til at de i elverum og kongsvinger faktisk vet om at vi kommer. Har intrykk av at det er en klubb biler i de områdene men som kanskje ikke er så ivrige i klubben.

 

En annen ting også som hadde vært litt moro hadde vært å fått til en samling en lørdag på Østre torg med noen av de grommeste bilene med klubb teltet og banneren vår osv.. bare for å "vise oss frem" og kanskje lokke nye medlemmer ..

 

Men ja som Rolf sier, er det noe dere medlemmer savner eller ønsker så kom med innspill, vi er som regel åpen for det meste :)

 

mvh Raymond (lokallagskontakt Hamar)

 

Heisann:)

 

Syns dette hørtes fint ut for oss som bor midt i mellom alt som har med klubb og lokal lag å gjøre:)

 

Bor selv på "skærniz" og det skjer ikke så mye lenger som det gjorde desverre..

Fins plenty med vag og kunne fint hatt et treff selv, men ingen videre intresse for klubben egentlig og slike arrangemang i disse trakter:( så fint om noen hadde klart å brakt dette litt sør over au ;)

 

På den måten blir jeg å kanskje fler mere kjent med folk innafor å frister da mer å reise på imse utflukter:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann:)

 

Syns dette hørtes fint ut for oss som bor midt i mellom alt som har med klubb og lokal lag å gjøre:)

 

Bor selv på "skærniz" og det skjer ikke så mye lenger som det gjorde desverre..

Fins plenty med vag og kunne fint hatt et treff selv, men ingen videre intresse for klubben egentlig og slike arrangemang i disse trakter:( så fint om noen hadde klart å brakt dette litt sør over au ;)

 

På den måten blir jeg å kanskje fler mere kjent med folk innafor å frister da mer å reise på imse utflukter:)

 

hei Bjørn.

 

Koselig å høre og at det faktisk er folk fra Vinger området som leser dette og som også ønsker oss litt mer i den retningen. Så dette ser jeg nå vi må ta i et tak og gjøre noe med.

 

Får prøve å finne en dato så vi kan få utført dette.

 

Kan forøvrig nevne at vi kjører snart gjennom deres området på vei til Bugrun,

(se bugrun tråden for mer info og sleng dere med)

 

Ellers kan jeg å si at dere er hjertelig velkomne til TDM (Tour De Mjøsa) treffene våre som vil foregå både på Hamar - Lillehammer - Gjøvik

(se TDM tråden for mer info og sleng dere med på dette også ;) )

 

mvh Raymond

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte til Charlottenberg på torsdag, via Kongsvinger. Ikke akkurat veier å anbefale... var jo helt forferdelig, selv med en "vanlig" bil! Kommer til å ta hundre år å komme seg dit med lav bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rolf har da fint kommet gjennom den strekningen der flere ganger,(og vi alle vet hvor lav den bilener) og så lenge han ligger først i rekka er det bare for oss å henge etter og kjøre i hjulsporene hans :P hehe

 

Så det går ;)

 

Edit: en annen ting, det er jo cruising, så trenger ikke gå så fort heller : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var senest på flisa med -77 passat stv min den 17, å null stress derfra å ner ihvertfall :)

 

Har vært på treffene deres å dukker som regel opp når man får tid å ting skjer ;) største prob er å få med seg alle bilene :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

største prob er å få med seg alle bilene :P hehe

 

da har du et oppdrag : * å pushe på resten av flokken * : rock : hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte mest på mine je da haha ;) Men ja, prøve å følge med her fremover så skal jeg gjøre så godt jeg kan :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.