#101 Skrevet Mars 5, 2011 (endret) Noen som kan lakkere s-linelister (de som skal sitte nederst på døra)? Og montere senkeskåler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet April 1, 2011 (endret) noen som kunne tenke seg å hjelpe meg med å montere gewinde på touranen min hjelp underveis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet April 5, 2011 Noen som kunne tenke seg å montere downpipe på en b6? Mot betaling så klart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet April 5, 2011 Var på Risløkka ja. Er de så forskjellige på det altså? Synes å ha hørt at Risløkka er helt greie på godkjenning jeg.. Høres ut som en plan! Send meg en melding på tid og sted og sånt? 11cm er mer enn høyt nok. Kort sagt: Tüv-dokumentasjon overstyrer "liksomreglene" til Statens Vegvesen. Normen som går igjen i godkjenningspapirene tilsier 7cm opp til plast- og 8cm opp til metalldeler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet April 7, 2011 noen som kunne tenke seg å hjelpe meg med å montere gewinde på touranen min send meg en pm du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet April 8, 2011 Noen som har erfaring og kan hjelpe med montering av S4 nedre bakskjørt på min A4 B8 1.8tfsi Q? Har planer om å montere eksos på begge sider med quad tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet April 8, 2011 Noen som kan lakkere s-linelister (de som skal sitte nederst på døra)? Og montere senkeskåler? Noen som har erfaring og kan hjelpe med montering av S4 nedre bakskjørt på min A4 B8 1.8tfsi Q? Har planer om å montere eksos på begge sider med quad tips. selvsagt bare å ringe. dere har nummeret mitt begge 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet April 8, 2011 selvsagt bare å ringe. dere har nummeret mitt begge 2 Takk for det, men det løste seg:) Listene får jeg tilbake ferdig lakkert til uka og senkeskålene er montert:) Eneste jeg nå trenger hjelp til er å montere downpipe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet April 11, 2011 Takk for det, men det løste seg:) Listene får jeg tilbake ferdig lakkert til uka og senkeskålene er montert:) Eneste jeg nå trenger hjelp til er å montere downpipe. Hvordan er plassen i motorrommet? Må den skrus ut nedenfra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet April 11, 2011 selvsagt bare å ringe. dere har nummeret mitt begge 2 Arve, har du noen guide på hvordan dette gjøres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet April 11, 2011 Hvordan er plassen i motorrommet? Må den skrus ut nedenfra? Hei! Ja den må skrus nedenefra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet April 12, 2011 Ingen i område som vil hjelpe meg med å justere opp senken? Kan gjøre det selv, men mye bedre med en løftebukk Så kan vi ta bremsene bak i samme slengen ? /Løkås 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet April 12, 2011 må rette en stor TAKK til marius her for senk av 2ranen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet April 12, 2011 Bra du er fornøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet April 12, 2011 Bra du er fornøyd. Noen dager er faktisk vært å leve for: smil : og det blir sikkert ennå bedre imorgen når jeg får tatt litt bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet April 23, 2011 Noen som kan skaffe en bra pris på bytte av frontrute på min audi 100? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet April 23, 2011 Ta en telefon eller besøk Bernt hos BA Bilglass AS på Ulven i Oslo og hør hva de kan tilby...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet April 27, 2011 Helt utrolig hvor hjelpsomme folk er her!!! Dette kan man kalle en ekte klubb :-) Tommelen opp til alle!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Mai 11, 2011 Jeg bor ikke i Oslo/Akershus, men jeg tar gjerne en tur dersom noen er villige til å hjelpe med å skifte ventiltetninger på en gammel 2er Golf til en jeg kjenner. Betaler for deler, og betaler også den som måtte hjelpe til med jobben. Bistår også med hjelp selv, for jeg er ikke redd for å skru, men har ikke gjort denne operasjonen før, så tar ikke sjansen på å gjøre det alene i tilfelle jeg skulle rote det til. Blir i nær fremtid. Hvis noen er villige til å hjelpe, send meg en PM, så skal du få mer informasjon:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Mai 13, 2011 Jeg bor ikke i Oslo/Akershus, men jeg tar gjerne en tur dersom noen er villige til å hjelpe med å skifte ventiltetninger på en gammel 2er Golf til en jeg kjenner. Betaler for deler, og betaler også den som måtte hjelpe til med jobben. Bistår også med hjelp selv, for jeg er ikke redd for å skru, men har ikke gjort denne operasjonen før, så tar ikke sjansen på å gjøre det alene i tilfelle jeg skulle rote det til. Blir i nær fremtid. Hvis noen er villige til å hjelpe, send meg en PM, så skal du få mer informasjon:) Ingen som har lyst til å ta på seg dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Mai 15, 2011 Et siste forsøk i håp om at en snill sjel har tid og ork:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Juni 2, 2011 Noen som kunne hjulpet meg med montering av senkefjærer på en audi a3 8p? gjerne før søndag har verken kompetanse eller lokale til og gjøre det selv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Juni 7, 2011 bump, helst idag, imorgen eller på torsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Juni 8, 2011 Jeg har fjærklemmer i bilen. Mulig jeg har en muttertrekker der og. Du trenger forøvrig ikke et lokale. Bare et stabilt sted å stå. Jekk opp, skru av dekket. Skru ut hele demperen. Stram fjærene, skru av topplokket til demper. Bytt fjør. Stram den før du skrur på topplokket igjen. Skrus tilbake i posisjon. Hvert fjør kan tas på 30min, om du er dyktig. Kunne hjulpet, men har begrenset med tid nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Juni 8, 2011 Noen som kunne ha hjulpet meg med å kappe plass i vangene til drivakslene mine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...