#151 Skrevet August 19, 2011 Noen som har valse jeg kan låne/leie i løpet av neste uke? Evt. at den som har valsa kan være behjelpelig med å valse skjermbuene mine foran og bak, hvis personen ikke vil låne bort valsa til en ukjent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet August 19, 2011 Hør med Runar Jensen. Han har valse og vet hva han driver med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet August 19, 2011 HERLIG! Tusen takk, Knut-Erik. Skal sende han en PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet August 19, 2011 Trenger hjelp til montering av nye dempere/fjærer på A4 2005 quattro. Er det noen som har verktøy og et sted å stå som vil påta seg dette mot betaling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet August 28, 2011 noen som kunne tenke seg å montere nye fjærer og ta 4-hjulskontroll på min 07 touran? selvfølgelig mot betaling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet September 1, 2011 noen som kunne tenke seg å montere nye fjærer og ta 4-hjulskontroll på min 07 touran? selvfølgelig mot betaling ingen som har tilgang på utstyret og som skrur litt på kveldstid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet September 12, 2011 Da jeg skulle kjøre ut av garasjen idag så jeg at ABS og Antispinn lampen lyste. Forsvant heller ikke når jeg skrudde tenningen av og på. Noen som kunne hjulpet meg med å finne ut hva feilen er med Vagcom? Skal vise bilen for en kjøper idag så perfekt timing... Lønn for strevet er en selvfølge. Mvh Tore Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet September 12, 2011 vil tippe det er lading som er problemet. Når skal du vise den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet September 12, 2011 Kan se ut som om det er ladingen ja. sjekket nettop batteriet. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet September 12, 2011 ingen som har tilgang på utstyret og som skrur litt på kveldstid? jeg kan godt hjelpe deg med montering av fjærer men har ikke utstyr til 4 hjulskontroll desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet September 12, 2011 bare å si ifra vis noen trenger hjelp til noe har mye tid fremover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet September 12, 2011 vil tippe det er lading som er problemet. Når skal du vise den? Rundt 21.00 trenger fortsatt å få nullstilt service tellern da jeg ikke har utstyr til å gjøre det selv =/ Noen i oslo/omegen som kunne hjulpet til? Burde nok gå til anskaffelse av VAGCOM ser jeg, blir nok til at jeg bytter ut TT'n med en S4/S6 C4. Hvordan er det med diagnose til disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet September 13, 2011 Rundt 21.00 trenger fortsatt å få nullstilt service tellern da jeg ikke har utstyr til å gjøre det selv =/ Noen i oslo/omegen som kunne hjulpet til? Burde nok gå til anskaffelse av VAGCOM ser jeg, blir nok til at jeg bytter ut TT'n med en S4/S6 C4. Hvordan er det med diagnose til disse? Så ikke meldingen før nå, Hvordan gikk visningen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet September 15, 2011 Joa. Går veien dette. Men ABS og ESP lampen lyser fortsatt. Nå har bilen stått ett døgn og det lyser fortsatt. Bilen det gjelder er en Audi TT 8N. Hva kan jeg gjøre nå? Er det vanskelig å komme til ABS hjernen? Kan jeg prøve med elektronikkrens? Evt noen i Oslo som kunne plugget til VAGCOM for meg? Mvh Tore Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet September 15, 2011 Da er bilen ladet og feilen ligger der fortsatt. Plukket av begge fornthjulene og renset abs føleren på begge sider. Lyser fortsatt. Kom over denne tråden: http://www.vwaudi-club.no/forum/showthread.php?t=143522 Så ser ut som jeg må få lest ifra VAGCOM om det kommer opp samme kode på min. Isåfall er det bare å bytte denne. Kenneth har tilbudt seg VAGCOM hjelp så skal prøve å få kjørt meg en tur opp til Årnes. Får håpe dette ordner seg. Edit: Er det en egen sikring som går til ABS´n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet September 15, 2011 Edit: Er det en egen sikring som går til ABS´n? Ja, ofte. Du kan komme til meg også, om du rekker før kl 17. Litt kortere kanskje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet September 15, 2011 Ja, ofte. Du kan komme til meg også, om du rekker før kl 17. Litt kortere kanskje. Sjekket nettop sikringene. Ingen gått:( Hvor holder du hus? -Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet September 15, 2011 Hei. Noen som kunne tenkt seg å montere ABT styling på en Polo 6R for en billig penge? Er da snakk om eksosanlegg, fra midt under bilen og bakover. Pluss diffuser, må da kappe noe nederst på original fangeren. Kan kontaktes på mail: la_seterberget@hotmail.com eller tlf: 46784417 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet September 16, 2011 Mulighet til å hjelpe meg neste uke med å sette på orignalfjærer på Octavian...? Må heve den litt før vinter og får å få plass til 18" med feil innpress før trackday 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet September 16, 2011 Mulighet til å hjelpe meg neste uke med å sette på orignalfjærer på Octavian...? Må heve den litt før vinter og får å få plass til 18" med feil innpress før trackday send meg en pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet September 17, 2011 Noen som har lyst til å fikse varmesetene i Golfen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet September 17, 2011 kan da alltids se på det Terje ring meg til uka så tar vi det en kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet September 24, 2011 Da var problemet ute av verden, litt rens av føler på høyre side så forsvant alt lys =) Tusen takk til de som tilbød seg hjelp =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet Oktober 1, 2011 Noen i Oslo-området som har verktøy, og kan hjelpe meg å skifte tennplugger på bilen? Har en 2005 A3 2.0tq 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet Oktober 2, 2011 Noen som vet her om hvordan man bytter viskermotoren forran på en 01 passat? Har en stygg følelse på at det ikke er enkelt siden den står bak hjerne boksen.. Svært takknemmelig for evt hjelp eller tips.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...