Erfaringer med kvalitet på ulike fabrikat av multilinkdeler?

Anbefalte innlegg

Hvordan er de setta som 034Motorsport har da?

 

Så det var hvertfall en i posten her, som hadde kjøpt det. Hvis du leser dette, vil du dele litt?

Har sett litt på det settet, og tenker å smelle på det, med nye fjærbeinslager, til våren.

 

Mvh

 

Jeg har 034motorsport forstillingen, har kjørt med det i ca 1år og 9mnd, og 45000km, og det holder enda fint :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Styr unna er mitt tips. Skal sette på et annet nå.

Hvordan er de setta som 034Motorsport har da?

 

Så det var hvertfall en i posten her, som hadde kjøpt det. Hvis du leser dette, vil du dele litt?

Har sett litt på det settet, og tenker å smelle på det, med nye fjærbeinslager, til våren.

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok det var ikke så veldig galt på km i forhold til dekk og at den er senka, jeg sitter med en ide at om man bruker "vanelige" dekk så tror jeg den forstillinga skal kunne leve kanskje så lenge som 80-90k eller at jeg feil? men har vel mye med åssen man kjører og hvor man kjører, noen steder er det bra fin vei uten hull of dritt.

Når jeg kjøpte min bil var det ikke noe dokumentasjon på bytte av forstillingsdeler, og så ut som alt var orginalt når jeg bytta 1 gang. Da hadfe bilen gått rundt 130k trolig på orginal fordtilling. Riktig nok i Tyskland ;-)

Har dokumentasjon på alt annet som er gjort ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Febi var visst ikke anbefalt her, så jeg, men er det noen andre enn de som alt har svart i tråden som har erfaring med Febi sitt forstillingssett? Eventuelt Metzger eller QH sitt. Klarer ikke å finne Lemförder sitt til min bil på Ebay, som skal ha fra chassisnummer 3B-3-072 001. Finner Meyle HD, så det er jo et godt alternativ, men litt mer kostbart enn det var for et par år siden, ser jeg.

 

Febi

 

Metzger

 

QH

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 034motorsport forstillingen, har kjørt med det i ca 1år og 9mnd, og 45000km, og det holder enda fint :)

 

Har nå kjørt med det i ca 4år å.. tja.. iallefall over 100k.. Eneste jeg har byttet er styrestagene.. de bytta jeg ikke når jeg monterte 034motorsport settet..

Har holdt bra på crappy nordnorske veier.. men nå går bilen på dungen og jeg bytter merke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Febi var visst ikke anbefalt her, så jeg, men er det noen andre enn de som alt har svart i tråden som har erfaring med Febi sitt forstillingssett? Eventuelt Metzger eller QH sitt. Klarer ikke å finne Lemförder sitt til min bil på Ebay, som skal ha fra chassisnummer 3B-3-072 001. Finner Meyle HD, så det er jo et godt alternativ, men litt mer kostbart enn det var for et par år siden, ser jeg.

 

Febi

 

Metzger

 

QH

 

 

Dette er vel en god pris på meget god kvalitet Meyle HD: http://www.ebay.de/itm/1x-MEYLE-QUERLENKERSATZ-VORNE-VERSTARKT-HD-VERSION-VW-PASSAT-3B-3BG-BJ-96-05-/400813518108?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item5d5258ed1c

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer dessverre ikke min bil, må ha fra 072-001, jeg:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NBS sitt holdt 30000km...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Febi var visst ikke anbefalt her, så jeg, men er det noen andre enn de som alt har svart i tråden som har erfaring med Febi sitt forstillingssett? Eventuelt Metzger eller QH sitt. Klarer ikke å finne Lemförder sitt til min bil på Ebay, som skal ha fra chassisnummer 3B-3-072 001. Finner Meyle HD, så det er jo et godt alternativ, men litt mer kostbart enn det var for et par år siden, ser jeg.

 

Febi

 

Metzger

 

QH

Ingen som har erfaring med andre enn Meyle og Lemförder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har febi på A4en nå, fungerer bra synes jeg. Ble som orginalt. Prøvde metzger på en tidligere bil og der ble styrefølelsen rar på grunn av trange kuleledd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med andre ord dårlig selvoppretting som én av følgene? Og ble ikke bedre med tiden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det med dårlig selvoppretting har alle sett jeg har prøvd de første 100km ish:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som du har prøvd et par forskjellige typer, men har du prøvd noen av de andre kjente merkevarene sett bort fra Meyle og Lemförder, Kristian? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, kunn hatt orginalt som var grei stand etter 160k, 2 forskjelige kina sett, ene holdt 60 000 og ok kun litt slark i en kule når det ble bytta, sett 2 røyk etter ca 15 000 med slark i nesten alt! Sett 3 er nå meyle :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble bedre men aldri 100%. Var mye bedre styrefølelse før jeg byttet enn etter, så hele byttet ble litt skuffende..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, ikke lett valg. Frister å bare prøve Metzger, med mindre FK Autoparts har lignende priser på noe jeg veit er kvalitet (fikk noen uforutsette utgifter, så passer egenlig dårlig nå) Noen med erfaring med Skruvat sin forsikring, "Skru trygt"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som jeg har klart å skaffe Meyle HD til 4290,- nå, noe som er latterlig billig - spesielt mtp at min skal ha forstillingssett "fra chassisnummer 3B-3-072001", som er merkbart dyrere i de fleste tilfeller. Må bare få bekreftet litt her først, så kommer med link når jeg er helt sikker på at alt stemmer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått lagt inn en bestilling på Meyle HD fra Parts24. Prisen er nesten så bra at jeg blir skeptisk, men har jo kjøpt Lemförder for en snau tusenlapp billigere før også. Ihvertfall veldig bra service og hjelp å få der!

 

Edit: Han mistenkte at prisen var oppgitt feil hos leverandør, så måtte sjekke ut dette. Jeg fikk ihvertfall et sett for den nevnte prisen og er meget fornøyd med det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har et tips til hvor jeg kan finne et sett til A6 4F? 2009 mod 2,0 TDI FWD.

Ser ut som om den er spesiell for finner ikke det noen plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.