Erfaringer med kvalitet på ulike fabrikat av multilinkdeler?

Anbefalte innlegg

noen erfaringer med sett på atp på ebay?

kan vel kanskje ikke forvente allverden til under 1500kr!

hvordan er delene fra Sidem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor man får kjøpte meyle forstillingssett i Norge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen som er på jakt etter Meyle HD kit, så kan jeg anbefale følgende annonse på ebay http://www.ebay.com/itm/170759259351?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Kostet 2800 kr inkludert frakt til Norge. Jeg var heldig og den ble ikke stoppet i tollen heller. Denne er forsterket :-)

Noen tanker rundt kvaliteten på dette settet? Regner med du har fått montert det nå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

di fra biltema har jo org dele nr på seg, så di burde jo være bra.

Niks! Har prøvd armer både til a3, a4, a6 (c4 og nyare) fra Biltema på biler til venner og slekt, og desse holdt fram til neste eu. mjukt som budeiefett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:)

noen erfaringer med sett på atp på ebay?

kan vel kanskje ikke forvente allverden til under 1500kr!

Har flere biler gående med sett fra ATP. Disse varer ca til neste eu-kontroll, altså ikke dårligere enn biltema og andre billigsett. Foretrekker ATP framfor biltema siden du får hele atp-settet for samme pris som en biltema-arm. Å kjøpe billige forstillingssett er både og, men hvis man gjør jobben selv og liker å skru, er det absolutt økonomisk. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte ett ebay sett til rett over 1000lappen for 3 år og ca 50000km siden, men nå ser det ut til at det desverre må dø snart ;)

Slakk i kula i ene øvre arme. Dette settet er kjørt med veldig lavt og vert demontert noen ganger.

Itilegg har jeg kjørt med ca 3cm forskjellig høyde sommer/vinter. Ganske fornøyd;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et sett fra parts24.no. Ikke sikkert de har samme sett nå ( jeg betalte 3 tusen), men boltene var ihvertfall bra. Kuleleddene var trange så jeg hadde ikke selvoppretting de første dagene. Det tok 3 mnd fra jeg betalte til jeg fikk settet, og jeg fikk feil nedre bærearmer. Fikk byttet de da. Ikke betal på forskudd, eieren har rykte på seg til å være treg enkelte ganger. ( Tar imot bestilling på varer han ikke vet når han får, uten å opplyse om det).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en del ulyder på høyresiden på min bil, sikkelig klunking..

Så tror endeleddene på de nedre bærearmene begynner å ta kveld...

forstillingen ble skiftet i fjor sommer og kjørt ca 20.000 km, dette var kjøpt hos bildeler.no

monterte det selv, så er sikkert feilmontering fra min side.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke monter deler av merke delphi. rett og slett søppel. holder 20.000km

selges av bl.a romnes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en del ulyder på høyresiden på min bil, sikkelig klunking..

Så tror endeleddene på de nedre bærearmene begynner å ta kveld...

forstillingen ble skiftet i fjor sommer og kjørt ca 20.000 km, dette var kjøpt hos bildeler.no

monterte det selv, så er sikkert feilmontering fra min side.

Ikke bra akkurat montert på sett derfra på passaten. Du passet på oh ikke stramme boltene mens forstilling henger nede?Bolten skal strammes når bilen står på hjula. Jeg satt bilen på hjula målte høyden fra senter til skjerm. så bilen opp igjen i bukken og brukte jekk for og press forstilling opp igjen og strammet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke monter deler av merke delphi. rett og slett søppel. holder 20.000km

selges av bl.a romnes

Hmmm hadde slikt sett på audien til mor og far og den var fin etter nesten 100000km.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå kjørt 6000km på meylesettet (HD) og det er kun positivt å melde. Anbefales!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis jeg har forstått dette riktig?

Lemforder: OEM?

Meyle: Tilsvarende OEM/Lemforder?

Alt annet: Søppel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis jeg har forstått dette riktig?

Lemforder: OEM?

Meyle: Tilsvarende OEM/Lemforder?

Alt annet: Søppel?

Hvis jeg har forstått det riktig så er multilinkarmene i utgangspunktet søppel uansett :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Ønsker å kjøpe komplett bærebru sett forann med skruer og alt.. Noen som har noen anbefalinger kor eg skal kjøpe eller bestille?

Bilen min er ein Audi A4 B6 1,9TDI 131HK 2002 Sedan...

Takker på forhand for Svar og Råd

Mvh Espen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg selger Lemförder på jobben, på disse armene er det slip bort original merke, det har jeg sett rester etter på en bærearm.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger nytt sett nå! samt foringer. på min a4 b5 2000mod quattro. hvor får jeg lemføer og meyle til best pris? og hvilke foringer bør eg bruke? skal heise opp og sjekke å få en oversikt av hvor mye jeg må bytte først. skal finne en fin høyde og ta 4hjulskontrol etter bytte av delene.

vil ha noe skikkelig men ikke sinnsykt dyrt..

sjekka mekonomen nå, fy fader så sinnsykt dyrt!! tenkte noe mellom 5-8.000 max lemføer eller meyle??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger nytt sett nå! samt foringer. på min a4 b5 2000mod quattro. hvor får jeg lemføer og meyle til best pris? og hvilke foringer bør eg bruke? skal heise opp og sjekke å få en oversikt av hvor mye jeg må bytte først. skal finne en fin høyde og ta 4hjulskontrol etter bytte av delene.

vil ha noe skikkelig men ikke sinnsykt dyrt..

sjekka mekonomen nå, fy fader så sinnsykt dyrt!! tenkte noe mellom 5-8.000 max lemføer eller meyle??

Var en her inne på forumet som kjøpte et Meyle HD sett fra polen til en fin pris (under 5000 mener jeg å huske). Skal se om jeg finner den tråden.

EDIT, KLIKK HER (ser ut som dette settet kommer på rundt 4500)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

STYR UNNA EBAY ved kjøp av forstillingsett!

Jeg kjøpte et "forsterket" sett som så helt greit ut, men etter 20.000km så er kulene helt løse og slarkete...

Tok fingrene og klemte litt på gummien/tettningen til kulene, og vannet spruta ud.

Ha en forsatt fin dag:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er de setta som 034Motorsport har da?

Så det var hvertfall en i posten her, som hadde kjøpt det. Hvis du leser dette, vil du dele litt?

Har sett litt på det settet, og tenker å smelle på det, med nye fjærbeinslager, til våren.

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser dere driver av å diskutere her angående hva som er søppel og ikke av disse forstillingsdelene, noen som har teste settene i forhold til å ha senka bil? eller større breiere dekk en orginalt eller?

har disse faktorene noe å si om sette skal holde 20000km eller 60000km ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt lavt med kina forstilling i 3år/60000 km, bytta nå, og var egentlig bare 2 kuler som var merkbart slitt:)

Har kjørt med 8.5 og 9" felg med 225 dekk foran både sommer og vinter. Har også hatt ca 3-4 cm høyere bil på vinter ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok det var ikke så veldig galt på km i forhold til dekk og at den er senka, jeg sitter med en ide at om man bruker "vanelige" dekk så tror jeg den forstillinga skal kunne leve kanskje så lenge som 80-90k eller at jeg feil? men har vel mye med åssen man kjører og hvor man kjører, noen steder er det bra fin vei uten hull of dritt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.