#17876 Skrevet Juli 10, 2015 Jeg klarer meg med den blå jeg har jeg altså 😊 men takk for tilbudet 👍 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17877 Skrevet Juli 14, 2015 Stemmer sikkert det. Men de hadde ikke med 5mm utvendig diameter. 5mm utvendig ja.. Hva skal du bruke det til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17878 Skrevet Juli 14, 2015 Vakuumslangen som går inn på turbo og styrer turbotrykket er den dimmensjonen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17879 Skrevet Juli 14, 2015 Vakuumslangen som går inn på turbo og styrer turbotrykket er den dimmensjonen. Ok, men har yttre diameter noe å si da? Så lenge den sitter på nippelen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17880 Skrevet Juli 14, 2015 Den går ikke ned på nippelen. Der sitter det et bend. Så slangen går inni bendet på nippelen og inni en tilsvarende kobling i andre enden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17881 Skrevet Juli 21, 2015 Er det noen som blir med på treff til helga? http://forum.vacn.no/showthread.php?276906-Mj%F8salokallags-overnattingstreff-p%E5-Lillehammer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17882 Skrevet Juli 22, 2015 Vi har sorte sånne slanger på TESS, brukes sammen med lynfittings? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17883 Skrevet August 9, 2015 Er det noen som blir med på gokartkjøring i snertingdal igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17884 Skrevet August 9, 2015 Er det noen som blir med på gokartkjøring i snertingdal igjen? Jobber 3.hver helg,men passer det så er jeg klar for grisekjøring:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17885 Skrevet August 9, 2015 Er det noen som blir med på gokartkjøring i snertingdal igjen? Blir med såframt det ikke kræsjer med noe annet planlagt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17886 Skrevet August 31, 2015 Ny Gokart-kjøring søndag den 06.09 klokka 13:00! Inviter og del https://www.facebook.com/events/928088083905882/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17887 Skrevet September 25, 2015 Er P21S å få tak i i nærheten eller må jeg til Lillehammer for å få tak i..? Skulle hatt i morgen tidlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17888 Skrevet September 25, 2015 Er P21S å få tak i i nærheten eller må jeg til Lillehammer for å få tak i..? Skulle hatt i morgen tidlig.. Vet noen forhandler P21S av dekkforhandlere etc.. lurer på om jeg har sett det hos mekonomen? Har du flaks kan det jo kanskje finne det i en slik type butikk.. Ellers er vel Lillehammer neste stopp ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17889 Skrevet September 26, 2015 Jeg hadde en autoglym-felgrens som lå igjen fra tidligere en gang. Så den fikk duge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17890 Skrevet Oktober 9, 2015 Husk hjulebordet http://forum.vacn.no/showthread.php?t=278871 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17891 Skrevet November 2, 2015 Påmeldingsfrist på Søndag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17892 Skrevet Desember 10, 2015 Her er det ALT for lite tullprat for tia!! Vi må gjøre noe med det. Er det noen som har gjort eller sett noe rart i det siste? Jeg for min del vraka nesten en bil for 2 uker sia Var i grøfta på ene sia av veien og havna på andre sia av et T-kryss, liggende på fører sia... Haha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17893 Skrevet Desember 10, 2015 Her er det ALT for lite tullprat for tia!! Vi må gjøre noe med det.Er det noen som har gjort eller sett noe rart i det siste? Jeg for min del vraka nesten en bil for 2 uker sia Var i grøfta på ene sia av veien og havna på andre sia av et T-kryss, liggende på fører sia... Haha! Haha.. hvilken bil var "en bil"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17894 Skrevet Desember 10, 2015 Haha.. hvilken bil var "en bil"? Går det an å svare en rød en? Litt vanskelig når jeg har 3 røde... Det var Seat'n. Veldig lett å få fart! Ikke så lett å stoppe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17895 Skrevet Desember 17, 2015 Just sayin.. 😆 Om noen har lyst på en sykt morsom gutteleke, her har dere sjansen 😉 http://forum.vacn.no/showthread.php?t=280211 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17896 Skrevet Desember 20, 2015 Juletrelys anyone? 😆 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17897 Skrevet Desember 23, 2015 Noen som kjører sølv Scirocco i Hamar? Møtte en uttafor Lefdal som hilste, men jeg så det for sent og rakk ikke å hilse tilbake. Beklager til den det måtte gjelde Jeg kjørte TT. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17898 Skrevet Desember 23, 2015 Noen som kjører sølv Scirocco i Hamar? Møtte en uttafor Lefdal som hilste, men jeg så det for sent og rakk ikke å hilse tilbake. Beklager til den det måtte gjelde Jeg kjørte TT. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17899 Skrevet Desember 23, 2015 Juletrelys anyone? Racingjultrebelysning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17900 Skrevet Desember 23, 2015 Juletrelys anyone? Racingjultrebelysning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...