#17926 Skrevet Juli 18, 2017 Fi fadir som den derre photobucketen ødelegger for tia.. Det er ikke bare her inne, men nå har jeg vært innom 3 forskjellige tråder fra et google-søk som er relevant til DIY-greier til bilen min. Ikke en eneste av dem har levende bøkket-bilder.. DRITT!! [/blogg] Du er ikke den eneste som er forbanna på bøtta om dagen nei.. Er jo rene svarte hullet i hele Internett om dagen når søker etter noe relevant hjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17927 Skrevet Juli 18, 2017 Helt utrolig at de har skakkjørt de greiene så jævlig.. Finnes vel forsåvidt ingen måte å sikre seg mot døde linker heller, nesten så en må begynne å lage pdf-filer som er nedlastbare. Sent fra min SM-G955F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17928 Skrevet Juli 19, 2017 Pulverlakk i Moelv. Er det noen som har gjort det i det siste? Hippe eller hos Torbjørn? Ferske priser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17929 Skrevet Juli 19, 2017 Jeg husker ikke hvor mye jeg ga, det spørs litt hvem du treffer på tror jeg.. Hippe jeg var å blåste og lakkerte noen felger vertfall, husker bare at prisen var bra jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17930 Skrevet Juli 19, 2017 Var til Torbjørn for 2 sesonger siden og lakkerte GTIfelgene... Sandblåsing og syrevask for 2000kr. Sort lakk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17931 Skrevet November 8, 2017 Blir det med noen lokale denne gangen? Nesten litt rart at det ikke kommer flere fra Oppland og Hedmark. https://forum.vacn.no/showthread.php?289269-Diskusjonstr%E5d-VACN-Subzero-(Vintertreff)-9-11-Februar-2018 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17932 Skrevet November 8, 2017 Blir det med noen lokale denne gangen? Nesten litt rart at det ikke kommer flere fra Oppland og Hedmark. https://forum.vacn.no/showthread.php?289269-Diskusjonstr%E5d-VACN-Subzero-(Vintertreff)-9-11-Februar-2018 Jeg vurderer det, men blir bare dagstur, siden skal bort på lørdagskvelden så går jo med litt tid til kjøring å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17933 Skrevet Januar 30, 2018 Mange lokale som tar turen til Losna på vintertreffet? Nå er det jo nesten hjemmebane for våres del:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17934 Skrevet Januar 31, 2018 Dagstur på lørdag forhåpentligvis for min del [emoji4] Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17935 Skrevet April 14, 2018 Noen som har peiling på hvorfor jeg ikke får opp bitsa i de forskjellige bytsa i VCDS? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17936 Skrevet April 14, 2018 Du har original kabel antar jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17937 Skrevet April 15, 2018 Det jeg ble litt usikker på.. Du vet ikke om noen som har orginal kabel rundt mjøsa et sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17938 Skrevet April 15, 2018 Du er ikke i tvil om du har original kabel eller ikke, den originale er godt merket fra ross-tech. Jo jeg vet om flere som har det, meg selv inkludert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17939 Skrevet April 15, 2018 (endret) Da har jeg nok ikke orginal kabel.. Du har ikke mulighet til å se på bilen en dag? Edit: Trenger nok ikke å se på den da jeg bestilte meg likesågreit kabel fra ROSS-TECH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17940 Skrevet April 15, 2018 Jeg har ikke så mye greie på slikt selv, men du kan få låne kabelen min. Eller, jeg ser du har bestilt allerede. Men ja, du kunne fått lånt den og testa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17941 Skrevet April 15, 2018 Takk for tilbudet! Men har bestilt ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17942 Skrevet April 15, 2018 (endret) Lager en litt lang post angående litt leking med RC-bil i denne ellers så stille tråden.. Hold ut med masse bilder og teite kommentarer Vi startet dagen med litt kjøring og småklatring i noen jordhauger og litt sprengstein.. Jeg med Defender’n Kenneth med Bronco’n Utrolig morsomt å kjøre sammen Vi storkoste oss i steinrøysa. - - - Updated - - - Jeg sleit med noen løse skruer i understellet og måtte hjem å finne nye, så da bytta jeg karosseri og vi begynte å kjøre i søla rundt huset vårt.. HiLuxen kler å være litt skitten den og J Så jeg spurte Kenneth om han ville bli med å leke i søla, og han liksom «Ja, klart, jeg er med!!» Men plutselig så sier Kenneth at «oh shit, jeg blir møkkete jo!!» Å jeg liksom.. «Hallooo, ikke stikk da, det lønner seg å være to i søla..!» - - - Updated - - - «Hei Kenneth.. Hvor ble du av.. Jeg tror jeg trenger.. hj..hjee… JÆLP!!??» Og Kenneth liksom: «Brombrombrom, kiler med gress mellom tærne, hører bare fuglekvitter, brombrombrom..» Å jeg da liksom.. «F…….» Så ble det da en redningsaksjon som på ingen måte ble foreviget, hadde foreldrene mine sett meg hadde jeg hatt husarrest i flere år om de hadde sett hvilke sko, klær og utstyr jeg brukte for å redde HiLuxen.. Så ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17943 Skrevet April 15, 2018 Vi kan være enige om at HiLuxen ble.. grisete.. Den ble tung og fin da, veldig bra fremkommelighet med litt tyngde på, det burde jeg tenkt på før.. Neimen.. Se.. Der er jåla jo!! Ut på tur, aldri sur.. Kenneth er tilbake og passer på meg vett, bare velstand!! - - - Updated - - - Noen bilder under veis.. Tilbake på trygg grunn, de var alle enige om at de hadde hatt en FIN tur..! Og til slutt, «the aftermath».. Denne blir aldri å se ut som ny lenger, såpass kan jeg innrømme.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17944 Skrevet April 15, 2018 Hva slags bil er det under karosseriet? Drivi å kikka etter crawler sjæl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17945 Skrevet April 16, 2018 Traxxas TRX-4 Det er bare å bli med [emoji108] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17946 Skrevet April 16, 2018 Haha, morro med RC! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17947 Skrevet April 16, 2018 Yes it is Ble litt skruing på meg nå da, for det kom søle/gjørme inn i noe drivverk og med det motoroppsettet jeg har så merker du ingen ting før du har rasert det totalt.. Så jeg får prøve å demontere i løpet av uka og bestille noen deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17948 Skrevet Mai 24, 2018 Noen som vet om noen H11 LED som lyser tilnærmet likt som ledstripa på B8? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17949 Skrevet Januar 19, 2019 Er det noen i nærheten av Elverum som har liggende en fjernkontroll til Philips TV som jeg kunne kjøpt/lånt noen dager? Er innlagt på sykehuset på Elverum med tv på rommet men uten fjernkontroll og det er heller ikke knapper å trykke på på tv'n.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17950 Skrevet Februar 17, 2019 Brummundal - fun facts? Noen som har litt koselige fun facts om Brummundal, Gaute, noen skijenter og negativ omtale på 80 tallet er kjent. Tenkte på ting som Bjarne i huset bak Esso eller Gunn i kosken på kinoen. Trivelige saker en utflyttet 25-åring bør vite om, gjerne med litt humor. Takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...