Anbefalte innlegg

Hehe, ja jeg så jeg posta feil. Litt trøtt i trynet elns sjøh :D

Skru Audi? hva skal du til med da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ser den:D

 

Kjøpt meg vinterbil - typ44 Avant Quattro - og må fikse et par ting før den går gjennom EU-kontrollen. Har skiftet bakdempere, men "tilbehøret" var ikke riktig, så har forhåpentligvis skaffet riktig "tilbehør" sånn at det blir stilt fra demperene nå. Også må jeg få blendet olja til nivåreguleringa på ny.

 

Lei Audi alt nå: rolleyes Neida, blir vel moro på snøføre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, ja det er sånn kjip skruing det der da, men forhåpentligvis blir du da ferdig i dag og kan ha ei artig leike til vintern :)

Jeg skulle vel prøvd å klatra bak i bagasjen og plukka i filler bakluka mi jeg da, den motoren inni der jobber men luka åpner seg ikke. Åsså er det sånn tiltak, vertfall når man ikke bruker bagasjerommet så veldig ofte.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen har logga seg inn på gmailen min fra Canada i natt, wtf liksom..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekte meg bare litt med sort-hvitt rundt frøkna til Vivian

frken02sv.jpg

 

Hvor er bildene tatt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jeg.

 

God tur hjem da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cellulosen i Hunndalen

 

Hmm, hvor i Hunndalen ligger det egentlig? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, hvor i Hunndalen ligger det egentlig? :)

 

Takk for det. Skal jeg hilse Celine Dion fra deg? Vi skal spille hockey på torsdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, hvor i Hunndalen ligger det egentlig? :)

 

 

Bak rema i hunndalen eller så kjører du inn ved gjøvik vulk/bilxtra. Ligger "baki der".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det. Skal jeg hilse Celine Dion fra deg? Vi skal spille hockey på torsdag.

 

Ja gjør det du :P

 

Bak rema i hunndalen eller så kjører du inn ved gjøvik vulk/bilxtra. Ligger "baki der".

 

Å ja der ja, takk skal du ha :) Da må jeg teste det en dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til info så driver en sivilpurk å høster førerkort/skriver bøter mellom Hamar og Mjøsbrua i dag, sett de har stoppa to stk på min korte luftetur. Så hold dere i skinnet gutter og jenter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til info så driver en sivilpurk å høster førerkort/skriver bøter mellom Hamar og Mjøsbrua i dag, sett de har stoppa to stk på min korte luftetur. Så hold dere i skinnet gutter og jenter :)

 

Dom er ute stort sett hver dag på den strekninga ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lett å ta mange også der da vil jeg tro, fin vei og mange innpåkjørsler de kan stå og gjemme seg på. Skummelt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig det.. Pleier som regel å sjå over skulderen når je passere påkjøringene fra hamar osv...Hatt flaks je;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til info så driver en sivilpurk å høster førerkort/skriver bøter mellom Hamar og Mjøsbrua i dag, sett de har stoppa to stk på min korte luftetur. Så hold dere i skinnet gutter og jenter :)

 

Slags bil bruker døm i dag a? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo ingen nyhet de står der.... De har jo høstet førerkort der lenge.

Står mest på rampa ved tofelten i nydalen, påkjøringa ved 2 felten ved ottestad og på rasteplassen begge veier rett sør for Brumunddal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til info så driver en sivilpurk å høster førerkort/skriver bøter mellom Hamar og Mjøsbrua i dag, sett de har stoppa to stk på min korte luftetur. Så hold dere i skinnet gutter og jenter :)

 

derv en politibil på furnes flå i går dro på lifo das to den der med en bil på der du kan kjøre inn på gamle og ny e6 men er port der. og var på lifo en stund og når vi dro til dala igen da sto den der med en nybil. så var nok ivrig der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja gjør det du :P

 

Helvete, la ikke merke til at jeg quota deg... : dum : Ble skrevet på iPhone, så gikk litt fort i svingene : flau :

Men jeg kan hilse fra deg også jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ser den:D

 

Kjøpt meg vinterbil - typ44 Avant Quattro - og må fikse et par ting før den går gjennom EU-kontrollen. Har skiftet bakdempere, men "tilbehøret" var ikke riktig, så har forhåpentligvis skaffet riktig "tilbehør" sånn at det blir stilt fra demperene nå. Også må jeg få blendet olja til nivåreguleringa på ny.

 

Lei Audi alt nå: rolleyes Neida, blir vel moro på snøføre!

 

Hva skjedde med drømmen om en opel da ? : klø : *fnis*

 

:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drømmen om Opel er større enn noen gang, for jeg er lei Audi alt nå: rolleyes Men kommer vel på veien igjen i morgen, så da blir det bra. Må teste ut dette Quattro-opplegget og se om det er noe å samle på:D

 

Lite som slår Omega når det kommer til morofaktor på vinteren!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe....

 

Jeg får vel bare si at jeg har hatt det veldig moro i begge type biler på vinterføre jeg da - så det blir nok bra skal du se : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjør det nok:D Bare litt mer "tungskrudd" enn hva jeg er vant med, men det får gå. Satser på snøvær nå snart, sånn at man kan få lekt seg litt: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo ingen nyhet de står der.... De har jo høstet førerkort der lenge.

Står mest på rampa ved tofelten i nydalen, påkjøringa ved 2 felten ved ottestad og på rasteplassen begge veier rett sør for Brumunddal.

 

Trodde et øyeblikk jeg så deg i dag, men ble snøtt usikker likevel nå da.. hehe..

Har du vært nedi småbåthavna i dag? Eller i området der nede..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.