Anbefalte innlegg

Gikk jaggu veien dætta!

 

Gratulerer så mye :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gratulerer,er sånn fagmann du nå hell: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som holder til rundt Reinsvoll eller noe,som kunne ha tatt en titt på en volvo c70 jeg vurderer?er litt langt og kjøre på 3. gir: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3.gir er da perfekt gir for alle anledninger. Tut og kjør! :)

Men det er da mange her inne som er fra rundt der, spørs om de er innom og titter da..

 

Grattis Ola!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm,da var roomsteren jeg vurderte antakelig solgt,får satse på at det blir volvo da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som holder til rundt Reinsvoll eller noe,som kunne ha tatt en titt på en volvo c70 jeg vurderer?er litt langt og kjøre på 3. gir: bh :

 

Er jo drøyt 5minutter unna det for for min del.

2.4literen manuell du tenkte på?

 

Noe spesielt du hadde i tankene å se etter i isåfall?

Den har ihvertfall stått der en stund, legger fort merke til den da fargen er veldig pen etter min smak.. Kjører forbi den daglig på vei til jobb.

 

Sikkert mulighet for at jeg kan dra med meg Martin Amlie å se på den..

jeg er pirkete når det kommer til utsende osv, mens han er mer over drivverk og motor så når jeg tenker over det så er vel kanskje ikke det en dårlig combo : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne her ja:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42657523

 

vet ikke om den står hos bilselgeren,ettersom det er en privatperson som eier den,spurte han om det gikk greit om det kom noen andre og så på den,og det var bare og komme og se,selgeren skal uansett ta en naf eller kjøpstest på den,men hadde vert greit om noen kunne ha sett på den for meg.bilen ser da fin ut på bildene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne her ja:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42657523

 

vet ikke om den står hos bilselgeren,ettersom det er en privatperson som eier den,spurte han om det gikk greit om det kom noen andre og så på den,og det var bare og komme og se,selgeren skal uansett ta en naf eller kjøpstest på den,men hadde vert greit om noen kunne ha sett på den for meg.bilen ser da fin ut på bildene

 

Kan bekrefte at denne har stått hos bilselgeren en stund nå (Til salgs)

Men slik jeg forstår det utifra annonsen er det en bekjent av han som er eier og selger den.

 

Mulig jeg kan ta en tur å se over litt generell tilstand på den på Torsdag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hvordan 1.9 tdi motoren som sitter i skoda roomster er?med tanke på norsk vinter,blir det varme i kupeen?:P og tar det hele dagen før det blir lunk?

har ikke hørt noe fra volvo fyren i dag heller,og vurderer skoda roomster også,praktisk bil,synd at man ikke kan dra mere en 1200kg med den

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke enda nei,han har hatt volvoen på verksted i dag for og ta kjøpstest på den,men har ikke hatt tid til og hente den igjen,men det var tid for regreim bytte,ca 4500kr,så prisen på bilen kunne diskuteres litt pga det,så får se hva rapporten sier i morgen,ellers så har jeh snakket litt med en som skal selge en skoda roomster,så blir det ikke noe av volvoen,så vurderer jeg skodaen.

 

mange biler jeg kunne ha tenkt meg,men må prøve og være litt fornuftig også

 

er en på jobben som muligens er interessert i golfen også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi meg en pris på' da!:) jeg er veldig i interessert!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får sende et bud på pm,men selger uansett ikke for noe i nærheten av vrakpant,da blir heller bilen demontert,og solgt i deler,vurderer også og sette den på verksted for og fikse feilen,for så og selge den

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk tilstandsrapporten på volvoen nå:

var da noen punkter.

 

-bakre eksosfeste er defekt

 

-litt morkne bærearmsforinger begge sider foran men ikke noe mangel ennå

 

-små sprekker i bremseslanger begge sider foran men ikke noe mangel enda

 

-minislakk i indrestyrestag V.side foran men ikke noe mangel enda

 

-sentrallås virker ikke h.foran ved bruk av fjernbetjening. (Dette er noe som kom nå etter det ble så kaldt)

 

-parkbrems litt dårlig bremsevirkning. Ikke noe mangel.

 

-litt treg retur på sele V.side foran

 

Reg regimeskifte

 

ingen mangel enda,men det blir vel sikkert mangel når den skal eu godkjennes på nyåret,kjenner jeg flaksen min rett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm,vanskelig dette,gå for volvoen?

eller 07 skoda rommster 105hk tdi gått 115k,regreim er byttet,lakkforsegling= pirk,kan chippes til rundt 135hk,pris 85k

står også en 08 ford Connect 75hk på toten,som ikke har gått lenger en 45k,ser ut som ny,+ for webasto,og at regreim intervall er 250k/10 år,pris 74k

 

det som trekker ned for volvoen sin del,er at den er 14 år gammel,og skal inn til eu,og med min flaks ang biler,så blir det garantert påkost,regreim må også byttes,men så er det greit med Power,som trekker opp.

 

tipper at alle disse kan prutes ned,volvo eieren sa at han kunne trekke av litt pga av regreim,tipper alle disse kan prutes ned 5-10k

vanskelig og kjøpe bil,samtidlig som man prøver og være fornuftig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan få ned co verdien? Fylle litt e85? Andre tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan få ned co verdien? Fylle litt e85? Andre tips?

 

E85 har vel funka stort sett.. men er vel som regel noe som gjør at det er høy co å. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er passat 3b 1.8l 20v det er snakk om. Bilen har stått i nesten et halv år. Og ha sikkert kommet en del olje i eksosen da pakningen ved pluggene var dårlig.

 

Må få ned co for å få den eu godkjent :P Prøve å fylle litt e85 og kjøre med den litt kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer vel ikke no mer olje i eksos ved at pakningen ved pluggene er dårlig eller? den hindrer jo bare olje i og dekke pluggene, pluggene er jo godt fastskrudd i toppen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, riktig. Men kom litt nedi når jeg bytta pakning, plugger og rengjorde. Var ikke store mengdene akkurat så ikke sikkert det har noe å si..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som prater med kim rune om dagen?han skylder meg penger,og har skrudd av pm,hadde vert greit og fått resten av pengene nå,ettersom han fikk felgene i juni eller noe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.