Anbefalte innlegg

Kan ikke noe andre få kjøpe den billig istedenfor å vrake den! er jo igjen mye bil her!:) Det bare sykt hvis du gjøre det du har planlagt. .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor skal jeg selge den altfor billig til andre,for at de skal fikse den og tjene penger?da kan jeg heller plukke ut defa pakken og selge den,selge batteriet,og bruke framstolene selv,sommerhjulene kan jeg selge,og vrake resten,da sitter jeg jo igjen med nermere 10k uansett.

skal jeg i det hele tatt vurdere og selge den,så er det minimum 15k som gjelder,bare defa pakken kostet meg 8k ferdig montert

nytt batteri sitter det i den også,lyddempingen av framdørene,+ 52mm2 strømkabel,phonokabler(3stk)høytalerkabler(til 3 veis)koster jo flere tusen bare det.

 

skal rydde ut av golfen i morgen(lørdag)og plukke ut cd spilleren.

 

hadde garasjen oppe i huset hvert tom,så kunne den stått der,men den er full av materialer,betongsekker og mdf plater,og fattern ville ikke at bilen skulle stå på tomta hans,så lenge den ikke skulle fikses,så derfor må den bort før nyttår.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du full eller? Må jo være bedre at noen andre får brukt for bilen, samme om de tjener på den eller skal bruke den selv. Og mose den før den går til huggeren, er du så egoistisk? Hvis alle skulle ha gjort det, hadde bruktdeletilgangen vært dårlig for oss som driver med gamle biler som ikke nødvendigvis er lett å oppdrive nye deler til. Hvis mange folk tenker sånn, er det kanskje ikke rart jeg sliter med å finne en MK2 16v om dagen;)

 

Skjønner bare ikke tankegangen din, men ditt valg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke noe problem om noen tjener på den,men gir den ikke bort,da selger jeg heller noen deler,og hugger resten,15k er absolutt grensen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare ta ut alt du vil spare på og selge bilen for vrakpant uten nevnte deler..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ta ut cd spilleren(som jeg uansett skulle ha)og defa pakken,og sette ned prisen til 10k,om ingen kjøper den da,så da vraker jeg den,da skal jeg beholde framstolene,resten går til høggern.

synd,men sånn er det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg hatt såpass med cash til overs hadde jeg henta bilen nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg konkludert med at mus er lesbisk.. Eller skal jeg si kannibaler..?

Ja, for jeg hadde glemt to musefeller under trappa her, og der var det fangst i begge fellene. Men den ene musa var så godt som ferdig oppspist og fortært med masse museskjit rundt seg.. Så da vil jeg si at mus har spist mus, altså er de lesbiske..! Ja, eller kannibaler da som sagt.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg satt prisen til 10k uten defa pakken,kan også byttes i henger med totalvekt 1400kg,må ha minimim lengde på 240 innvendig,løp og kjøp.

kan prøvekjøres på 1 gir(valgfritt):P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye ekstra Skal du ha for defaen da stian?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sagt 1500-2000kr til Rolf,og det er vel en grei pris,dette er utgaven med fjernkontroll,og ikke panelet som skal sitte i bilen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heihei. Er det noen rundt mjøsa(helst Lillehammer) som ''proff'' soter ruter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han har nok skrevet i tråden her,men ikke på de siste sidene her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var jeg som henta golfen. Kommer en tråd etter hvert.

Gikk strømtom på tlf mens jeg drev og dokumenterte istad.

Har lagd meg en liste på diverse allerede men skal få det tekniske på plass før kosmetiske blir tatt i hvertfall.

 

Begynner med girkasse problemene så får man ta det derfra.

 

Ble litt smålig skremt når halve klarlakken og mye av lakken på framfangeren regelrett ble blåst av i vask. Så får se hvor det ender. Den som har lakkert den opp igjen skulle nok hatt et kurs i lakkering på nytt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja,grunnarbeidet er nok ikke av det beste nei

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja,grunnarbeidet er nok ikke av det beste nei

 

Nei ikke på noen deler av bilen. Mangler all klarlakk på høyre bakskjerm samt halve taket nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bilen lakkert opp igjen?merkelig,brukte sånn industri høytrykkspyler på jobben,og 90grader,men tok da ikke noe klarlakk med den,bortsett fra fangeren da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et eller anna har skjedd med lakken i hvertfall. For min del kan det se ut som den har blitt lakka opp igjen når det slipper slik. Men rakk ikke se mere på det i går og bilen var bløt når jeg dro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært borti at klarlakken slipper på vag med den rødfargen før, så er ikke sikkert den er lakkert opp igjen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kjøper dere motorolje i distriktet? Tenkte å ta et oljeskift mellom servicene på a6'n, er det biltema dere bruker på disse motorene også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.