Anbefalte innlegg

bruker absolutt racing/dekk jeg,de har agip,men vet ikke om de selger olje på kanner

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kjøper dere motorolje i distriktet? Tenkte å ta et oljeskift mellom servicene på a6'n, er det biltema dere bruker på disse motorene også?

Biltema funker fett, det, men tvilsom at de har olje som oppfyller spesifikasjonene denne motoren skal ha. Pleier å kjøpe hos MECA til nyere biler, fordi vi har 44% rabatt på olje der og da får man riktig olje til motoren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjå på oljelokket.. Der står det Castrol tenkje je ;)

De 2 turbohavaria som har vøri på Touran kom ene og alene av at Møller brukte Shellolje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

linken funker ikke :) jeg bruker mobil1/castrol på a4'n ihvertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den funker her.. (prøvde den i internet explorer, der funker den ikke. Men i Opera så virker den)..

Men denne linken virket i IE også. :)http://kurl.no/03tM

Men ja, det er snakk om "Mobil 1 ESP 5W-30 4L ". Så den bør vel holde.. Er den som kommer opp som eneste alternativ på meca sine sider.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med vi så mener du vacn eller?

Nei, snakker om oss to som et par:p

 

Mobil1 er bra saker!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, du er nå bra søt daaa!!! :D

Men da stikker jeg på meca i morra og handler meg olje og filter så blir det julegave på bilen i helga :)

Var innom disse rabattavtalesidene våre og så at det er varierende rabatter, kanskje meca på gjøvik er snillere med rabatten enn Brumunddal? :D

Samma det da, blir nå mobil 1 læll nå da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kniz:D

 

Gjøvik har jeg alltid fått de "beste" rabattene, men det er fordi jeg kjenner flere som jobber der. Skal sies at de har strammet inn reglene, så ikke like fritt nå som det var før - dog så gjelder klubbrabattene sist jeg sjekket:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den funker her.. (prøvde den i internet explorer, der funker den ikke. Men i Opera så virker den)..

Men denne linken virket i IE også. :)http://kurl.no/03tM

Men ja, det er snakk om "Mobil 1 ESP 5W-30 4L ". Så den bør vel holde.. Er den som kommer opp som eneste alternativ på meca sine sider.

 

funker uansett ikke i chrome :P men samma det. Den olja er bra saker ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var 44% på olje og 23% på filter på meca her i dala også. Fjotte gjeiej! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårligst erfaring med rabatter på Meca Gjøvik. Kjenner de på Meca Elverum bedre, så handler oftest der.

 

"VACN-Rabatt? Den delen her er jo til en Opel.........." Fikk jeg høre forrige gang jeg viste medlemskortet for å kjøpe bremseslanger til samboerens Opel Astra.

 

 

Vi har uansett fine rabatter hos Meca (som skal følge medlemskortet, og ikke bilen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men da stikker jeg på meca i morra og handler meg olje og filter så blir det julegave på bilen i helga :)

Var innom disse rabattavtalesidene våre og så at det er varierende rabatter, kanskje meca på gjøvik er snillere med rabatten enn Brumunddal? :D

Samma det da, blir nå mobil 1 læll nå da.

Jeg anbefaler ikke Meca Brumunddal. Har handlet der en gang, og det ble første og siste for min del. Bestilte noen sideblinklys til forrige bilen min der. Kom ikke på tale å få noen rabatt der når jeg skulle hente de, siden jeg ikke hadde opplyst om at jeg var VACN medlem da jeg bestilte. : nei : Har aldri vært noe problem å få medlemsrabatt ved henting av bestilte deler hos Mekonomen Hamar f.eks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stuntet der prøvde de seg på meg og første gangen jeg var der, men da titta jeg veeeldig nedlatende på han halvgamle gubben og sa at "da skal jeg ikke ha delene, men jeg kommer igjen om et kvarter og skal ha de på nytt da".

Og selv om han var litt grinete da så ordna han rabattene, og etter det så har det ikke vært noe problem. Han husker meg nok, er alltid han jeg handler med der nå.

Så jo, det er litt snodig at de kan prøve seg på den måten, men man får rabatten om man bare svarer de..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri vært problem å få gode rabatter på Meca og mekonomen på Gjøvik.. enten det er jobb eller vacn rabatt..

rette sia vettu :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er like greie i elverum også ;) får rabatter uten å spørre der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet om en bra varehenger til salgs?må være minimum 244 innvendig,og maks totalvekt 1300kg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må den være brukt a? vi selger nye Hippe hengere i alle størelser ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er billigere med brukt,ser at ak maskiner har tilbud på brenderup hengere i desember,så driver og vurderer det også,14,5k ferdig reg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

15290kr 1100kg totalvekt og nedfellbare lemmer på alle sider 16890kr med høye karmer.

 

244x147cm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det er noen "bilpleiefirma" (merk ") på hjørnet" i brdal?

Gjerne i gangavstand/nærheten av Strandveien.

 

Skal selge bil, og gidder ikke vaske den skikkelig selv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte ny brenderup 4260TB henger i dag,kan felle ned alle lemmene,bunnplaten er også forsterket med stålprofil langs kanten,258x143,var 20% på den,så ble 14600 ferdig reg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.